Aihe: ranskaksi laulettua musaa
1
waukku
27.10.2004 14:43:45
Nyt kun olen kuullut Auf Der Maurin ja Placebon ranskaksi uudelleen lauletut biisit, olen hurahtanut ranskankieleen. Eli kertokaahan joitain ranskalaisia yhtyeitä, jotain mitä voi kuitenkin rock-musiikiksi kutsua. On se ranskankieli vaan niin kaunista..
Uuuh, you touch my tralalaa...Mmm, my ding ding dong...
aikavaikea
27.10.2004 14:50:18
Ei paljon tietoa ole minulla, mutta hippunen. Liekö nämäkään bändit enää elossa tosin. Trust-niminen ranskankielinen (ei vaan lauloiko nämä vaan osan ranskaksi ja loput engelskaksi?) hardrockbändi vaikutti joskus 80-luvulla (oliko se Nicko McBrain joskus tässä vai sekoilenko?) ja Killers-niminen (originaalia!) heviorkka 80-luvulla myöskin. L'Elite-niminen pitkäsoitto löytyy kotoa kasetilta, toisella puolella Slayerin Hell Awaits :).

Tulipa siihen sulkuja, kysymyksiä ja mutu-tietoa. En viitsi enää hävittääkään tätä.
Guess I'll have to break the news. That I got no mind to lose.
Feggy
27.10.2004 15:03:38

Phoenix, Air, Serge Gainsbourg, Jacques Brel
Less is more.
Evil-Chuck
27.10.2004 15:08:44
Phoenix, Air, Serge Gainsbourg, Jacques Brel

Onko Jacques Brel sama tyyppi, joka laulaa Emmanuellen tunnarin? Eikös Francis Lai ole tehnyt ton Emmanuelle-tunnarin? Loistavia elokuvasävellyksiä tolla Lailla.
Feggy
27.10.2004 15:52:56

Onko Jacques Brel sama tyyppi, joka laulaa Emmanuellen tunnarin? Eikös Francis Lai ole tehnyt ton Emmanuelle-tunnarin? Loistavia elokuvasävellyksiä tolla Lailla.

Epäilen vahvasti. Brel harrasti vähän toisenlaista meininkiä.
Less is more.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)