waukku 27.10.2004 14:43:45 | |
---|
Nyt kun olen kuullut Auf Der Maurin ja Placebon ranskaksi uudelleen lauletut biisit, olen hurahtanut ranskankieleen. Eli kertokaahan joitain ranskalaisia yhtyeitä, jotain mitä voi kuitenkin rock-musiikiksi kutsua. On se ranskankieli vaan niin kaunista.. Uuuh, you touch my tralalaa...Mmm, my ding ding dong... |
aikavaikea 27.10.2004 14:50:18 | |
---|
Ei paljon tietoa ole minulla, mutta hippunen. Liekö nämäkään bändit enää elossa tosin. Trust-niminen ranskankielinen (ei vaan lauloiko nämä vaan osan ranskaksi ja loput engelskaksi?) hardrockbändi vaikutti joskus 80-luvulla (oliko se Nicko McBrain joskus tässä vai sekoilenko?) ja Killers-niminen (originaalia!) heviorkka 80-luvulla myöskin. L'Elite-niminen pitkäsoitto löytyy kotoa kasetilta, toisella puolella Slayerin Hell Awaits :). Tulipa siihen sulkuja, kysymyksiä ja mutu-tietoa. En viitsi enää hävittääkään tätä. Guess I'll have to break the news.
That I got no mind to lose. |
Feggy 27.10.2004 15:03:38 | |
---|
Phoenix, Air, Serge Gainsbourg, Jacques Brel Less is more. |
Evil-Chuck 27.10.2004 15:08:44 | |
---|
Phoenix, Air, Serge Gainsbourg, Jacques Brel Onko Jacques Brel sama tyyppi, joka laulaa Emmanuellen tunnarin? Eikös Francis Lai ole tehnyt ton Emmanuelle-tunnarin? Loistavia elokuvasävellyksiä tolla Lailla. |
Feggy 27.10.2004 15:52:56 | |
---|
Onko Jacques Brel sama tyyppi, joka laulaa Emmanuellen tunnarin? Eikös Francis Lai ole tehnyt ton Emmanuelle-tunnarin? Loistavia elokuvasävellyksiä tolla Lailla. Epäilen vahvasti. Brel harrasti vähän toisenlaista meininkiä. Less is more. |