Aihe: KISS-tribuuttibändejä Suomessa?
1 2
Love Gun
08.11.2004 14:07:53
Kävin lauantaina katsomassa KISS-tribuuttikeikan Helsingissä. Lavalla oli BEST-niminen orkesteri, mutta myös muita tribuuttibändejä on Suomessa tietääkseni liikkeellä. Onko kenelläkään tietoa, heittäkö takavuosien tähdet SSIK tai Dressed to KISS vielä keikkaa? Onko muita KISS-tribuutteja markkinoilla?
Baby I know what your problem is, The first step of the cure is a KISS! -G. Simmons 1976
Speti
08.11.2004 15:33:44
Moi

Turun seudulla keikkaili jokin aika sitten Kissin' Time mutta tuo taitaa olla jo kuopattu kokoonpano...
balzary
08.11.2004 15:38:39

soittelin aikoinaan sellasessa kuin Gods of Thunder. en tiedä onko vielä pystyssä.
Pitsooojaa on monenlaisiaaaa...
ozz3
08.11.2004 17:29:20
Semmoisesta olen kuullut, kuin Dear Victims. Niillä taisi olla nettisivutkin joskus, mutta tiedä sitten onko enää.
"Me ollaan Zorron lapsia, ankara on elon taisto" - sikanaama
aivokuolio
08.11.2004 18:32:43
Semmoisesta olen kuullut, kuin Dear Victims. Niillä taisi olla nettisivutkin joskus, mutta tiedä sitten onko enää.

Nämä taisivat soittaa joskus Kiss Expossa itse Eric Singerin kanssa. En tosin ihan varma tästä ole.
Love Gun
09.11.2004 08:01:52
Jep. Onhan näitä ollut, mutta tuntuvat kaikki lopettaneen jo. On se kumma kun KISS porskuttaa yhä, mutta tribuuttiorkesterit pistävät pillinsä pussiin muutaman vuoden soiton jälkeen! Kysyntää kunnon showlle on aina!
Baby I know what your problem is, The first step of the cure is a KISS! -G. Simmons 1976
Flash
09.11.2004 08:43:01

Kysyntää kunnon showlle on aina!

Joo, mutta kunnon shown pystyyn pistäminen maksaa! :) Kiss tribuuttibändin pyörittäminen ei liene niitä halvimpia harrastuksia... ainakin, jos yrittää vähääkään jäljitellä aitoa asiaa.

Olen joskus miettinyt, että onkohan yhtään Kiss tribuutti bändiä, joka olisi keskittynyt maskittoman aikakauden tuotoksiin? Sieltäkin nimittäin löytyy hyvää materiaalia soitettavaksi. Kasari Kissin soittaminen tosin vaatii hiukan enemmän taitoa.
There Is A Light That Never Goes Out
Love Gun
09.11.2004 09:19:16
Eikös Dear Victims juuri heittänyt maskittoman ajan biisejä? Mulla on ainakin sellainen muistikuva.

Ja koska KISS heittää maskit päällä uudempaakin materiaalia (kuten Lick it up, Heaven's on fire, Forever, etc.), niin kyllähän tribuuttibändi maskeissakin voi sen tehdä!
macid
09.11.2004 10:32:02
Muistelimpa tuossa, että olisin joskus kuullut olisikohan ollut Iisalmella? Kiss-tribuuttibändiä nimeltä Suudelma. No en tosin tiedä oliko kyseessä vain yhden keikan projekti.
"one finger victory salute"
kiss
09.11.2004 13:41:35
kyllä pitäs olla semmossia KISS tribuutti bändejä jotka kunnioittaa kaikkea tämän bändin tuotantoa eli ihan vanhoista biiseistä crazy nightsiin ja sieltä psycho circukseen...itse olen aina haaveillu joskus perustavani tämmösen tribuutti bändin ja joskus vielä sen teen...SE ON VARMA......
on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois
aivokuolio
09.11.2004 15:27:29
Tuli muuten just mieleen että Turun Romantiikka taisi tuossa keväällä heittää Kissiä suomenkielellä jossain tapahtumassa ihan kokonaisen keikan verran. Ja nimellä PUSU - tottakai.
jackcrow
10.11.2004 01:47:21
kamalaa katottavaa kun joku yrittää matkia myös tuolla maskeeraamisella ym..

pelkkä soittaminen ois parempi.
fff666
11.11.2004 10:31:17
kyllä on ajatuksena perustaa tribuutti kajaaniin mut ei tahdo kavereilla innostusta löytyä. pari tyyppiä olisi jo tiedossa. mut haudutetaan lisää. ilmineeraan myöhemmin jos jotain tapahtuu. aikaa ja soittimet olisi omasta takaa.
drvulter
11.11.2004 19:06:33
kuka nyt kissiä haluaa soittaa
Shackle-razzle-futzal-craz
fff666
11.11.2004 19:10:40
en näköjään ainakaan sinä. nooh. tuskimpa oltais huolittukaan mut antaapa nyt asian olla.
ozz3
11.11.2004 20:24:39
kuka nyt kissiä haluaa soittaa

Ja varoitusta, näitä järkeviä kommenteja on tullut hieman liikaa viime aikoina
"Oikeest hipp hopp juttuun kuuluu käyttää huumetta ja ampua naapurinsa ysimillisellä." - Real Hoppari, Teinien Palsta
drvulter
11.11.2004 20:39:24
Ja varoitusta, näitä järkeviä kommenteja on tullut hieman liikaa viime aikoina

Itku itku itku, PORTSARI ITKEE
Shackle-razzle-futzal-craz
kiss
20.11.2004 18:29:34
kuules ritchie kyllä kissiä haluaa moni soittaa ja kuunnella...ehkä sä vain et tajua bändin hienoutta...harmi...
on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois
Ben_D
20.11.2004 19:20:07

Missä tämä Kiss coverbändi esiinty? Swiddu, että meni ohi suun...
Silvio Dante
22.11.2004 18:57:36
Tavastialla muutama vuosi sitten oli joku kaiketi Porvoon suunnalta oleva Kiss-tribuuttibändi. Maskit ja kaikki. Ihan jees peruskuvioo. Mutta "lämmittelemässä" tuota ryhmää oli kokoonpano jossa muistaakseni mukana ainakin: Lasse Kurki (Lemonator), Knipi (Egotrippi) ja Antti "Letku" Lehtinen (silloin Ultra Bra). Biisit oli vähän "oudompaa" Kissiä tyyliin: Under The Rose, Naked City ja Almost Human... kun ei nyt muista tarkkaan. Sen kyllä muistan että lämmitti mieltä kuulla kummallisempia Kiss-ralleja. Jos joku oli paikalla ja muistaa tarkemmin, kertokoon.
Just when I thought I was out, they pull me back in!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)