Affe 19.10.2004 13:30:23 | |
---|
Mitä mieltä kansa uudesta sinkusta? Mielestäni hyvä biisi muttei olisi pitäny julkaista CMXänä.. eli mielestäni jos bändin tyyli muuttuu rankasti alkuperäsestä vois miettii nimen vaihtoa. Mulle CMX oli CMX levyillä ennen vainajalaa. Sekavaa kai mutta ehkä joku tajuu pointin. |
aivokuolio 19.10.2004 13:33:50 | |
---|
Ehkä turhin postaus koskaan, congrats. |
Flow 19.10.2004 14:04:17 | |
---|
Pointti tajuttu mutta ei hyväksytty... "Look behind you...A mirror with an image of a three headed donkey" K100 #11 Pastilli? |
Exhausted 19.10.2004 18:53:49 | |
---|
kyllä se nyt CMX:ltä kuullostaa vaikka huono biisi onkin |
Henko 19.10.2004 22:22:34 | |
---|
Mulle CMX oli CMX levyillä ennen Auraa. If it's too loud, you're too old. |
el Bastardo 19.10.2004 22:25:33 (muokattu 19.10.2004 22:25:46) | |
---|
Mulle sitä oikeaa CMX:ää on ne ekat demot. Johannes Kastaja on jo kaupallista paskaa. |
aivokuolio 19.10.2004 23:03:45 | |
---|
Heti ku yhteen biisiin tuli melodiaa, niin ne möi ittensä. CMX on tekotaiteellista paskaa. Ja Yrjänä on homo. |
Krice 20.10.2004 00:02:49 | |
---|
CMX:ää on DS:ltä lähtien vaivannut taidekompleksi. Biisien pitää olla taiteellisia ja semmosia erikoisia. Ei missään nimessä saa tehdä tarttuvia ja hyviä kappaleita niinkuin vaikka Auralla. Muuten toistaa itseään. Justiinsa.. |
Fortune 22.10.2004 11:58:48 | |
---|
Heh, CMX oppi tekemään biisejä ja rokkia Vainajalalla. Sitä ennen oli vain rumaa kansitaidetta ja tekotaidetta. Isohaara oli jo kuningaslevy. Kyllähän se "true"-fania harmittaa, kun artisti kehittyy eikä keskity kolmen tosifanin perseennuolentaan. |
Flow 22.10.2004 12:19:10 | |
---|
Heh, CMX oppi tekemään biisejä ja rokkia Vainajalalla. Sitä ennen oli vain rumaa kansitaidetta ja tekotaidetta. Isohaara oli jo kuningaslevy. Kyllähän se "true"-fania harmittaa, kun artisti kehittyy eikä keskity kolmen tosifanin perseennuolentaan. Veit juuri jotain suustani...Paras suomalainen pänti. "Look behind you...A mirror with an image of a three headed donkey" K100 #11 Pastilli? |
ten 22.10.2004 12:36:31 (muokattu 22.10.2004 12:37:09) | |
---|
Mitä mieltä kansa uudesta sinkusta? Mielestäni hyvä biisi muttei olisi pitäny julkaista CMXänä.. eli mielestäni jos bändin tyyli muuttuu rankasti alkuperäsestä vois miettii nimen vaihtoa. Mulle CMX oli CMX levyillä ennen vainajalaa. Sekavaa kai mutta ehkä joku tajuu pointin. Kai tää oli joku vitsi tai provo? Hyvä biisi! Eikä mielestäni mitenkään KOVIN DRAMAATTISESTI eri linjaa. Luonnollista kehitystä sanoisin! Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
Affe 22.10.2004 13:16:05 | |
---|
Kai tää oli joku vitsi tai provo? Hyvä biisi! Eikä mielestäni mitenkään KOVIN DRAMAATTISESTI eri linjaa. Luonnollista kehitystä sanoisin! Ei ollu vitsi, mutta ehkäpä liiottelin hieman. Mielessä oli vaan joku haastattelu jossa bändin herrat kertoi ettei enää jaksa tehdä samaa rokkivääntöä, mikä on ymmärrettävää sillä pitkäänhän sitä tavaraa on tuotettu. Mutta monen suusta olen kuullut että he tykkäävät cmx:stä paitsi niistä uusista levyistä ja ajattelevat vanhan ja uuden cmx:n eribändeinä. Turha hermostua pienestä. Halusin vain kuulla muiden mielipiteitä, en ärsyttää... |
aikavaikea 22.10.2004 13:22:01 | |
---|
Turha hermostua pienestä. Halusin vain kuulla muiden mielipiteitä, en ärsyttää... Mun mielipide tuosta sinkusta on se, että ensikuulemalta en tykännyt yhtään. Useamman kerran kun YleX on tuota tuputtanut, niin olen alkanut pitää siitä. Ja minä kyllä hyväksyn "kaikki CMX:t". Olen ollut ihan eka keikalla sekä lukemattomilla sen jälkeen ja omistan jokaisen sinkun ja pitkäsoiton mitä myynnissä on ollut, promoja en ole hommannut. Ihan luonteva kehitys siinä on mielestäni ollut koko ajan. Rautakantele on ehkä vähiten kuunneltu omassa huushollissani, mutta silläkin on hyvät hetkensä. Kaikki me kuolemme pian. |
Affe 22.10.2004 13:28:48 | |
---|
Useamman kerran kun YleX on tuota tuputtanut, niin olen alkanut pitää siitä. Sama vika. Mulla kans kaikki levyt ja uusimmat sinkut, joten itse en ole uuden cmx:n vastainen. Rautakantele taas kuuluu mulla kärki kolmikkoon kolmikärjen kanssa, se kolmas vaihtelee aikalailla vuodenajan mukaan. |
bedlam 22.10.2004 13:49:48 (muokattu 22.10.2004 13:50:05) | |
---|
Mitäkähän levy-yhtiön pamput tuumailisivat, jos suosituimmat artistit olisivat nimeään vaihtamassa jokaisella kerralla kun tyyli hieman muuttuu. http://www.mikseri.net/kiasma |
Jaristoteles 22.10.2004 14:11:10 | |
---|
Mitäkähän levy-yhtiön pamput tuumailisivat, jos suosituimmat artistit olisivat nimeään vaihtamassa jokaisella kerralla kun tyyli hieman muuttuu. Minä luulen että seuraava bändini tulee vaihtamaan nimeään joka kerta kun biisi vaihtuu. Siinäpä sitä sitten tosifaneille pohdittavaa. Penetraatio on in! - www.kuningasasperiini.tk - Kuningas Asperiini! |
riimu 22.10.2004 18:16:43 (muokattu 22.10.2004 18:17:08) | |
---|
Mitäkähän levy-yhtiön pamput tuumailisivat, jos suosituimmat artistit olisivat nimeään vaihtamassa jokaisella kerralla kun tyyli hieman muuttuu. Puhumattakaan siitä että yksi levykin saattaa pitää sisällään jo toisistaan poikkeavia viisuja. Hyvä biisi tuo "Kauneus pettää". Let us go in; The fog is rising. |
juhajuha 25.10.2004 01:21:06 | |
---|
Ensikuulemalta erittäin lupaavan kuuloinen vähäeleinen biisi. Hyvän ja paskan bändin ero on siinä, että hyvä bändi osaa tehdä vähäeleisestäkin biisistä mielenkiintoisen.. Hyvät soundit. Mikä on kun ei ahrista? |
käsi 25.10.2004 06:26:10 | |
---|
olisko siinä sitten mitään järkee että veivaisi 20 levyllistä samalta kuulostavaa tavaraa? kyllä bändi saa ja pitääkin kehittyä ja muuttua. kohta ne ottaa avaimet pois |
paavi 25.10.2004 10:02:24 | |
---|
Niin. Onko se niin, että kun bändi julkaisee sinkkuna hieman erilaisen biisin vaihteeksi, bändin linja on täysin muuttunut? :) Se homo on muuten oppinut laulamaan! täältä näen kaiken (eikä kukaan näe minua) |