Aihe: Stone temple pilots cd+dvd
1
voltasparta
13.10.2003 09:30:26
eli tässä on joku best of kooste, mutta mitä dvd pitää sisällään? musavideot? vois sitä googlettaa,mutta ei jaksa..
ilmestyy tän kuukauden aikana? pitää ostaa..
now the body of one soul I adore wants to die you have always told me you'd not live past 25
Dr. Muff
13.10.2003 09:44:06
special edition of Stone Temple Pilots' upcoming Atlantic best-of set, "Thank You," will include a DVD packed with three hours of videos, live performances and footage of the band shot by friends and fans. Due Nov. 11, the 15-track audio anthology will be available with and without the DVD.

The DVD will feature clips for 32 songs, including such hits as "Interstate Love Song," "Sex Type Thing" and "Vasoline." Highlights include a rendition of the Aerosmith classic "Sweet Emotion" with the band's Steven Tyler and Joe Perry and run through Glen Campbell's "Wichita Lineman" with the artist.

As previously reported, the tracks on the "Thank You" audio disc survey the band's five studio albums, which have sold a combined 12 million copies in the U.S., according to Nielsen SoundScan. The set boasts the new song "All in the Suit You Wear," which can be sampled on the band's official Web site.

As a group, STP has been more or less dormant in the last year. Singer Scott Weiland, who has publicly battled addiction through a series of arrests and stints in rehab, has most recently been involved with the band Velvet Revolver. Rounded out by former Guns N' Roses members Slash, Duff McKagan and Matt Sorum plus Suicidal Tendencies' David Kushner, the band is eyeing a February release for its debut RCA album.

STP bassist Robert DeLeo and his guitarist brother Dean produced Alien Ant Farm's latest album, "truANT." Released in August, the set debuted at No. 42 on The Billboard 200.

Here is the "Thank You" audio CD track list:

"Vasoline"
"Down"
"Wicked Garden"
"Big Empty"
"Plush"
"Big Bang Baby"
"Creep"
"Lady Picture Show"
"Trippin' on a Hole in a Paper Heart"
"Interstate Love Song"
"In the Suit That You Wear"
"Sex Type Thing"
"Days of the Week"
"Sour Girl"
"Plush" (acoustic)

Here is the "Thank You" DVD track list:

"Dead & Bloated"
"Army Ants"
"Interstate Love Song"
"Silvergun Superman"
"Crackerman"
"Plush"
"Trippin' on a Hole in a Paper Heart"
"Hollywood Bitch"
"Big Empty"
"Long Way Home"
"Down"
"Meat Plow"
"Tumble in the Rough"
"Sex & Violence"
"Wicked Garden"
"Atlanta"
"Where the River Goes"
"Pop's Love Suicide"
"Sweet Emotion"
"Big Bang Baby"
"Pretty Penny"
"Lounge Fly"
"Wonderful"
"Creep"
"Too Cool Queenie"
"Wichita Lineman"
"Sex Type Thing"
"Vasoline"
"Lady Picture Show"
"Sour Girl"
"Days of the Week"
"Hello, It's Late"

Article by Barry Jeckell for Billboard.

Suomennanko vielä ja etin mestan mistä saat halvimmalla? :-)
voltasparta
13.10.2003 11:12:51
hä? vittuiletko? ; ) osaan engelskaa,svärigee, ja saksaa.
now the body of one soul I adore wants to die you have always told me you'd not live past 25
madu
31.10.2003 10:51:20
Pakkohan tämä on ostaa tuon DVD:n vuoksi...
http://www.play.com/play247.asp?pag … tle=140998&p=34&c=&g=48
Yrittänyttä ei laiteta... samoihin hommiin uudestaan.
Uli Con Carne
31.10.2003 16:11:04

Onpa sattuma, nuotitin tuon Wichita Linemanin joku aika sitten. Ihan kurko biisi. Osta Häziz pois niin mie tuun kuunteleen. ;)
"I suppose you could tie a piano to your crotch, but would it be the same thing?" -Kim Thayil
ANTEMERIDIEM
BORN TO SHRED
miscage
24.10.2004 14:39:39
Perkele.
Tiesin kyllä tuosta Thank You cd + dvd-kokoelmasta, mutta en sitten viitsinyt ottaa selvää mitä tuo DVD pitää sisällään... ajattelin vaan että jotain "pikkukivaa" enkä viitsi sen takia ostaa....mutta helvetti, tuohan on kunnon satsi. Heti ostamaan!
"Se on vähän sama kuin paskois housuun."
depe
24.10.2004 15:00:11
Onko tuolla DVD:llä siis pääosin videoita vai livevetoja?
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
jannu
24.10.2004 15:29:59
Hmm.. Taitaapi olla taas rahanmenoa tiedossa.
"Reklamoinnissa ynnä muussa kirjallisessa valittelussa on kuitenkin muistettava kaks pää-sääntöä:
Perkele kirjoitettaan piänellä, paitti virkkeen alusa.
Kuritushuone o yhdys-sana...
Noilla pärjääpi."
-fox
madu
24.10.2004 20:32:49 (muokattu 24.10.2004 20:33:08)
Onko tuolla DVD:llä siis pääosin videoita vai livevetoja?

Sisältää musavideoita, livevetoja ja "bootleg"-kuvattuja livejä. STP-diggarin pakkopaketti. Paras kylkiäis DVD mihin olen ikinä törmännyt. Itseasiassa yksi parhaista musa DVD:istä,
Salakka - Alburnus Alburnus
miscage
28.10.2004 18:23:33
Ei nyt liity Thank You levyyn, mutta STP:stä kuitenkin...
Shangri-La Dee Da on mielestäni aika aliarvostettu levy, monta hyvää biisiä löytyy. Eihän tuota nyt Coreen ja Purpleen voi verrata mutta kuitenkin, pieksee reilusti No4:n, josta en itse ole saanut oikein mitään irti.

Tiny Musicin juuri hommasin, vaatii vielä kuuntelua...

Mahtava bändi!
madu
29.10.2004 08:21:53
Shangri-La on kyllä loistolevy ja sen takia harmitti STP:n lopettaminen kun kerran noinkin hyvää matskua oli vasta tullut. Tiny Music on myös loistava levy tosin Weilandilla on ääni ko. levyllä erikoisessa kuosissa. Ton levyn aikana tapahtui jotain ja Weilandilla muuttui ääni aika radikaalisti. Oliko sitten kovan douppaamisen syytä vai minkä mutta kuitenkin Tiny Musicilta löytyy todellisia helmiä kuten Lady Picture Show, Adhesive ja And So I Know.
voltasparta
29.10.2004 11:49:35
adhesive on huippu. pistän soimaan :)
Consume my love, devour my hate Only powers my escape The moon is out the, stars invite I think i'll leave tonight.
Dr. Muff
29.10.2004 11:52:24
Tiny Musicin juuri hommasin, vaatii vielä kuuntelua...

Tällä hetkellä Tiny Music on minun hlokohtainen suosikki Stone Temple Pilotsin kataloogista.
I Smell Urine
miscage
29.10.2004 12:59:43 (muokattu 29.10.2004 16:12:52)
Tässä olen ihan taustalla Tiny Musicia kuunnellut, ja korvaan on tarttunut listava Trippin`A hole....jne.

Hyvältä vaikuttaa, kunhan viikonloppuna olisi aikaa "syväkuunteluun".

Hitto, Weiland on kyllä noussut mun ehdottomiin suosikkihemmoihin rockissa. Kunhan nyt Velvet Revolver tekis vielä jotain...ja pitkään.

EDIT: On muuten hiton hyviä nuo No4 ja shangri-sessiodien "jämäbiisit"

You can`t drive me away.....helmi!
reverend
02.11.2004 11:12:38
Sisältää musavideoita, livevetoja ja "bootleg"-kuvattuja livejä. STP-diggarin pakkopaketti. Paras kylkiäis DVD mihin olen ikinä törmännyt. Itseasiassa yksi parhaista musa DVD:istä,

Ostin vihdoin ja viimein tämän levyn, bonus-DVD on todellakin mahtava, ehdottomasti musa DVD:iden parhaimmistoa. Muutkin bändit saisivat ottaa oppia kuinka levyn kylkiäisenä tuleva DVD tehdään.
Keep on rockin' in the free world
Robospock
02.11.2004 11:45:05
Hitto, Weiland on kyllä noussut mun ehdottomiin suosikkihemmoihin rockissa. Kunhan nyt Velvet Revolver tekis vielä jotain...ja pitkään.

Weiland on elävä tulevaisuuden rocklegenda...eri mieltäkin voi olla, mut tuskinpa olen ainoa kuka näin ajattelee. Kysyä vois vaikka The Doorsin elossa olevilta jäseniltä? Sääli,mut ei toi Velvet Revolver kyllä tule ikinä pääsemään lähellekkään STP:tä.(huom. oma mielipiteeni!)
miscage
02.11.2004 13:08:16 (muokattu 02.11.2004 13:10:24)
Weiland on elävä tulevaisuuden rocklegenda...eri mieltäkin voi olla, mut tuskinpa olen ainoa kuka näin ajattelee. Kysyä vois vaikka The Doorsin elossa olevilta jäseniltä? Sääli,mut ei toi Velvet Revolver kyllä tule ikinä pääsemään lähellekkään STP:tä.(huom. oma mielipiteeni!)

No eipä niin, mutta en jaksa vertailla VR:ää näihin sen "emobändeihin". Yllätyin todella positiivisesti Velvet Revolverista "alkushokin" jälkeen. Nyt se kuuluu suosikkilevyihin!

Mutta onhan STP jotain aivan muuta...
miscage
09.12.2004 01:12:46
Helvetti jumalauta, mulla ei ollu mitään hajua että Weiland on tehny soololätyn. Tuli selailtua tuota Below Empty-sivustoa ja huomasin 12 Bar Bluesin.

...ja eikun tilaamaan.
- Jätkät vetää nurkan takaan jotaa vitun KYLKEE. (vähä römpsää)
madu
09.12.2004 09:24:23
Helvetti jumalauta, mulla ei ollu mitään hajua että Weiland on tehny soololätyn. Tuli selailtua tuota Below Empty-sivustoa ja huomasin 12 Bar Bluesin.

...ja eikun tilaamaan.

Hyviä biisejä löytyy kyllä 12 Bar Bluesilta mutta tyyliltään aika kaukana STP:stä.
miscage
09.12.2004 13:22:21
Hyviä biisejä löytyy kyllä 12 Bar Bluesilta mutta tyyliltään aika kaukana STP:stä.

No mulle riittää että Weiland laulaa...
- Jätkät vetää nurkan takaan jotaa vitun KYLKEE. (vähä römpsää)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)