burnSide 12.05.2003 20:50:33 | |
---|
Onko kellään kokemuksia/mielipiteitä bändistä?? Itse näin kyseisen pumpun torstaina Tampereen Yo-talolla. Täytyy sanoo, että vakuutti! Jollain Glassjaw - At the drive-in - Finch -akselilla liikuttiin.. Asiallista, että löytyy Suomenmaalta tollasta! |
SiwamieS 12.05.2003 20:57:30 | |
---|
Mainio pumppu. |
jenni.rotten 12.05.2003 21:06:16 | |
---|
Enpä ole ikinä kuullut kyseistä bändiä, mutta haastattelun (Toinen Vaihtoehto #158) perusteella ihan oloinen yhtye. Vaikkakin ne laulajan lökärit on hiukan naurettavat... Sekunda jo eläessään -
kusipää jo syntyessään |
SiwamieS 12.05.2003 21:40:07 | |
---|
Vaikkakin ne laulajan lökärit on hiukan naurettavat... Ja mitäs se sua taas heilauttelee yhtään mihinkään pitääkö joku "lökäreitä"... Kai sitä nyt saa saatana pitää mitä kledjuja vaan vaikka kuinka olis haastattelu TV:ssa.. |
Anarkiapurilainen 13.05.2003 09:44:49 | |
---|
Enpä ole ikinä kuullut kyseistä bändiä, mutta haastattelun (Toinen Vaihtoehto #158) perusteella ihan oloinen yhtye. Oloinen yhtye? No, pelkän haastattelun perusteella on varmaan mahdotonta sanoa mitään tarkempaa mielipidettä. "Free your mind and your ass will follow" |
Lähikauppias 13.05.2003 10:30:22 | |
---|
Vaikkakin ne laulajan lökärit on hiukan naurettavat... Mikä vikana?? Eikö täällä Suomessa saa arvostusta enää kuin omanlaistensa joukossa?? Minä en vain ymmärrä yhteiskuntaa. Vai eivätkö he ymmärrä minua?? Mikä MÄTTÄÄ? |
waldemarx 13.05.2003 15:17:36 | |
---|
Vaikkakin ne laulajan lökärit on hiukan naurettavat... No ei kai se sulta kysy pitääkö se lökäreitä tai et miltä ne näyttää. :D Mut tosiaan aivan loistava bändi. time has come |
burnSide 13.05.2003 21:04:11 | |
---|
Tänäaamuna kuulin Disco E.:tä yleX:n aamussa. Transatlantic, tai joku vastaava, oli kipaleen nimi. Tietääkö ketään onko niillä joku levysoppari plakkarissa?? Aattelin vaan, kun ei ton tyyppistä kamaa päiväsaikaan radiosta yleensä tule... ilman isojen levylafkojen puffausta. Joka tapauksessa tod. hyvä biisi oli! täytyy kait metsästää jostain joku niiden tallenne. |
waldemarx 14.05.2003 17:40:22 | |
---|
Tänäaamuna kuulin Disco E.:tä yleX:n aamussa. Transatlantic, tai joku vastaava, oli kipaleen nimi. Tietääkö ketään onko niillä joku levysoppari plakkarissa?? Aattelin vaan, kun ei ton tyyppistä kamaa päiväsaikaan radiosta yleensä tule... ilman isojen levylafkojen puffausta. Joka tapauksessa tod. hyvä biisi oli! täytyy kait metsästää jostain joku niiden tallenne. De:llehän on levydiili, en nyt muista levy yhtiön nimee, mut täältä löydät varmaan lisää tietoa. www.discoensemble.com time has come |
jenni.rotten 15.05.2003 10:27:08 | |
---|
Kyllähän niitä lökäreitä saa pitää ei siinä mitään, muttei tietenkään sovi bändin tyyliin. Mutta mikäs minä oon mitään arvostelemaan, sanoin vaan. Jos ei ole aikaisemmin kuullut jonkin yhtyeen musiikkia ja lukee mediasta jonkun haastattelun ja huomaa bändin puhuvan asiaa, voi varmasti sanoa bändiä "mukavan oloiseksi". Eikö? En mä ainakaan ole sanonu, että "joo, hyvä bändi, en oo ikinä tosin kuullu". Ja pointtinahan oli vain se, että kerroin tämänhetkisen oman mielipiteeni kyseisestä bändistä. Ties vaikka mieleni saattaisi muuttua tämän bändin kohdalla. Veke, kyllä sitä Toista Vaihtoehtoa tulee luettua. Ei kannata ottaa pulttia. Rauhotu ja ota yhteys lähimpään terveydenhuoltoon, ne osaavat kyllä auttaa. Typerää muuten vittuilla toisille netin välityksellä. Sekunda jo eläessään -
kusipää jo syntyessään |
D-Kay 20.05.2003 19:47:17 | |
---|
Kyllähän niitä lökäreitä saa pitää ei siinä mitään, muttei tietenkään sovi bändin tyyliin. Et ole koskaan bändiä kuullut, mutta tiedät silti, ettei lökärit sovi bändin tyyliin? Ok. Itse tykkään todella paljon kyseisestä yhtyeestä, joskin en Lex Luthorin tuotantojäljestä. "you'll be a lover in my bed
and a gun to my head"
-Billy Corgan |
helmihillo 20.05.2003 20:15:44 | |
---|
Olisi tarkotus mennä katsomaan kyseistä yhtyettä DBTL:ään. Muita innokkkaita ? |
aivokuolio 21.05.2003 11:24:29 (muokattu 21.05.2003 11:26:38) | |
---|
yhden biisin kuulin radiosta ja kuulosti b-luokan ATDI-kopiolta. saatan myös tietysti olla väärässä. |
helmihillo 21.05.2003 11:30:05 | |
---|
yhden biisin kuulin radiosta ja kuulosti b-luokan ATDI-kopiolta. saatan myös tietysti olla väärässä. Kuulin viime kesänä kaverin ostamaa Disco Ensemble demoa eikä se demo tuonut mieleeni millään tavallaa ATDI:a. Onkohan bändi muuttanut tyyliään vai onko korvissani hiekkaa. |
aivokuolio 21.05.2003 11:39:09 | |
---|
Kuulin viime kesänä kaverin ostamaa Disco Ensemble demoa eikä se demo tuonut mieleeni millään tavallaa ATDI:a. Onkohan bändi muuttanut tyyliään vai onko korvissani hiekkaa. ja pointti oli se että... ?
|
helmihillo 21.05.2003 12:54:59 | |
---|
yhden biisin kuulin radiosta ja kuulosti b-luokan ATDI-kopiolta. saatan myös tietysti olla väärässä. Pointti oli että...? |
helmihillo 21.05.2003 12:56:43 | |
---|
Ja mun pointti oli tämä: Onko bändi muuttanut tyyliään vai eikö De kuulosta minun korvaani samalta kuin sinun. Sä taas lyöt ilmoille mielipiteesi ja saman tien viet siltä jalat alta sanomalla "saatan olla väärässäkin". Eikö ole itsetuntoa esittää omia mielipiteitä ? |
burnSide 21.05.2003 13:26:03 | |
---|
Radiobiisin perusteella mulle tuli mieleen lähinnä Weezer(vanha) ja Finch ja ehkä the Used. Laulajan laulutyylissä löytyy ATDI:tä, mut ei bändi kokonaisuutena siltä kuulosta. Mun korvaani ainakaan. Bändistä enemmän tietävät/kauemmin diggailleet saattavat tietysti olla eri mieltä. Käsitys on muodostunut Transatlantic -sinkun ja yhden keikan perusteella.. Suosittelen muuten tuota sinkkua, sen kaks b-puoli biisiä on itseasiassa molemmat parempia kuin nimibiisi. Varsinkin Skeleton Key. Ehkä vähän metallisempaa. Löytyykö ketään muuta, kuka omistaa kyseisen sinkun?? Jos, niin mitä mieltä?? |
PomppoK 21.05.2003 13:31:41 | |
---|
Positiivista on kyllä se, ettei Disco Ensemblen kohdalla ole aivan kauheasti törmännyt puheisiin, joiden mukaan bändi on myymässä itseään ja kaikki uudempi (ei-HC) tuotanto on ihan paskaa (ainahan tuotakin hieman). Tyyli on muuttunut melkoisesti vuosien varrella, mutta kaikkea tuotantoa yhdistää kuitenkin laatu. |
the jokke 21.05.2003 16:02:02 | |
---|
mahtava bändi.. oon kerran nähnyt livenä ja oon niiden kotisivuilta mp3:sia imutellut. paras livebändi mitä oon tähän mennessä nähnyt. pitääkin lisätä tonne jäsenkuvaukseen tää suosikkibändien joukkoon. |