Aihe: toton keikka(steve porcaro kiippareissa)
1
badcompany
13.12.2004 09:44:14
mistäköhän löytäisi toto live matskua jossa steve soittaisi
vakiojäsenenä kiippareita,kun kiinostaisia miltä se steven soitto livenä saundaisi. ja muutenkin miltä se alkupään toto
saundaisi livenä jossa kaikki porcarot soittaisivat (etenkin)Steve)
Notefix
13.12.2004 11:15:49

mistäköhän löytäisi toto live matskua jossa steve soittaisi
vakiojäsenenä kiippareita,kun kiinostaisia miltä se steven soitto livenä saundaisi. ja muutenkin miltä se alkupään toto

Steve on kova jäbä. Diggaan sen soitto- ja sävellystyylistä.
My name is Baron, Notefix Baron "
sirdickyj
13.12.2004 11:33:11 (muokattu 13.12.2004 11:41:06)
miltä se alkupään toto

Nythän on niin, että basistina taisi tuohon Steve Porcaro-aikaan olla David Hungate, eli kaikki Porcarot eivät käsitykseni mukaan ole live-Totossa yhtäaikaa soittaneet. Turn back oli eka levy, jossa olivat kaikki mukana, ja silloin oli Fergie Frederiksen laulajana.
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
MK73
13.12.2004 15:32:58 (muokattu 13.12.2004 15:34:38)
Mullakin on aavistus, ettei Steve Porcaro ole koskaan soittanut Toton keikalla - levyillä vaan

Voi tietysti olla silloin alkuaikoina...
lukeman
14.12.2004 12:45:58
Steve Porcaro taisi soittaa Toton keikoilla vielä vuonna ´88.
2541
14.12.2004 16:46:38

Turn back oli eka levy, jossa olivat kaikki mukana, ja silloin oli Fergie Frederiksen laulajana.

Eikös Frederiksen laulanut Isolation -levyllä?
sirdickyj
14.12.2004 18:56:06
Eikös Frederiksen laulanut Isolation -levyllä?

Juu, siinähän se, meni puurot ja vellit sekaisin. Turn back oli vissiin "vanhan" kokoonpanon levy, ja Fahrenheit ja Seventh one ne, joissa on "The Man" Joseph Williams vocalistina.
*RocketQueen*
14.12.2004 20:00:24
Voisko joku ystävällinen ihminen jolta tietoo löytyy kertoo mulle miltä levyltä löytäisin TOTO:n biisin africa?
Älä luota hulluun,hullu ei luota sinuun.
lukeman
14.12.2004 20:09:55
Voisko joku ystävällinen ihminen jolta tietoo löytyy kertoo mulle miltä levyltä löytäisin TOTO:n biisin africa?

Africa löytyy IV-levyltä. Googlettamallakin löytyy paljon tietoa.
Sammo
15.12.2004 10:49:59
Steve Porcaro taisi soittaa Toton keikoilla vielä vuonna ´88.

Jeps, mulla tuosta todisteita videolla, 7th One kiertueelta ... vähän sellaista "sounds good, looks bad"-osastoa minun mielestä eli suoraan sanoen bändi näyttää todella huvittavalta !!
MK73
15.12.2004 17:49:47 (muokattu 15.12.2004 17:53:00)
Ai jaa, mulle uutta tietoa toi S. Porcaron mukana olo. Siis kaksi kosketinkioskia lavalla?! Mahtipontista!

Taas kerran huokaan syvään... voi voi kun se vanhempi live-Toto olisi niin nannaa niin nannaa!
Ja olivat tosiaan hauskan näköisiä Rilli-Roopeja silloin.
sirdickyj
15.12.2004 18:58:58
Ai jaa, mulle uutta tietoa toi S. Porcaron mukana olo. Siis kaksi kosketinkioskia lavalla?! Mahtipontista!

Itseasiassa on siinä nykyäänkin kaks kosketinsoittajaa livenä, John Jessewl (se oli muistaakaseni miehen nimi) soittaa vaan jossain jemmassa. Stadin keikalla se kävi viimeks lavalla pyörähtämässäkin, kun David Paich sen esitteli.
Progressor
15.12.2004 20:32:19
Jeps, mulla tuosta todisteita videolla, 7th One kiertueelta ... vähän sellaista "sounds good, looks bad"-osastoa minun mielestä eli suoraan sanoen bändi näyttää todella huvittavalta !!

Toton jäsenethän ovat perinteisesti osoittaneet vaate-, hius- ja silmälasivalinnoissaan käsittämättömän huonoa makua. No, ehkä kuitenkin lähinnä 80-luvulla.

Steve Porcaro oli Toton aktiivijäsen Fahrenheit-levyyn asti. Sitä en tiennyt, että hän oli mukana vielä The Seventh Onen kiertueellakin. Tuon levyn kansiteksteissä hänet on kuitenkin jo listattu vierailijaksi. Steveä ei taida olla millään virallisella livejulkaisulla, joten ketjun aloittaja joutunee kääntymään bootlegien puoleen.
Sammo
16.12.2004 09:33:23
Steve Porcaro oli Toton aktiivijäsen Fahrenheit-levyyn asti. Sitä en tiennyt, että hän oli mukana vielä The Seventh Onen kiertueellakin.

Steve P kiersi Toton kanssa vielä kerran -98 "XX" levyn tiimoilta, jolloin mukana oli myös Kimball ja Williams. Varmaan ainoa kiertue joka ei tullut Helsinkiin asti. Sääli.

Ja vielä tärkeimpänä pointtina: Steve Porcaro kaikesta jo mainitusta huolimatta taisi olla se tyyppi joka oikeasti seurusteli Rosanna Arquetten kanssa!! Lukather vain lauloi ja Paich sävelsi/sanoitti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)