Aihe: Pop addiktin nurkkaus: arvostele koti sivu.
1
leijonamieli
01.01.2005 18:43:24
Tein tässä vanhaan projektiin kyllästyneenä uuden, tälläkertaa bändin. Sille piti sitten tehdä kotisivun etusivu samalla. Tämä on sutaisten tehty paint tekele, mutta käykööt.
Dove Parade tulee olemaan hiljaista akustista hissuttelua, jota tullaan esittämään ensi kesänä reilauksen ohessa Eurooppalaisissa kuppiloissa. Tästä tulee myös kieruereportaasi johonkin musalehteen. Eniten tarjoavaan, heh.
Here goes! http://fs5.deviantart.com/i/2005/00 … 3/1/dove_parade___by_fatradical.jpg
"Älä naura rullalautailijoille, heillä on uskonto" -yle
leijonamieli
01.01.2005 18:45:21 (muokattu 01.01.2005 18:47:22)
täällä ei selvästikkään toimi kyseinen linkitys systeemi, joten unohtakaa kuva
Koitan vielä toista kautta
Edit: toivottavasti tämä pelittää: http://fatradical.deviantart.com/
Xiloque
01.01.2005 19:47:36
Sanon yhden sanan. Hieno.
.for so long i've wanted to come home.
sepeli
01.01.2005 21:39:53
Hyvä. Tykkään. Mutta kotisivu on yhdyssana.
Söin vain loskaa, lumeen ei ollut varaa. | IMIK #22
leijonamieli
02.01.2005 02:08:55
kiitos kiitos. Hienoa lyhyttä palautetta. Mitä mieltä olette nimestä? Itse olen ainakin tyytyväinen. Ja tämän nimistä bändiä ei löytynyt bändirekisteristä, eikä allmusicista.
Bändin vaikuttajina on byrds, morrisey ja muut singer songwriter jutut. Itse me ollaan soitettu kolmen hengen porukalla akustisesti Airia nyt jonkin aikaa.
Tulkaa ihmiset kuuntelemaan kotikaupunkinne kahvilaan tai kadulle Dove paradea! It's gonna be fun!
ohjelmistoon tulee puolet omaa ja puolet valikoituja covereita
covereita ainakin:
ville leinonen-wien
air-playground love, venus
travis-humpty dumpty love song
johny cash-hurt
jeff buckley-last goodbye, hallelujah, satisfied man ym...
lisäksi paljon nic drakea, nick cavea, byrdsiä, depeche modea ja bob dylania ym.
Lisäksi on tulossa talven aikana omaa tavaraa niin paljon kun kerkeää. Kesällä sitten tien päälle roudaamaan ympäri niin pitkälle, kuin paskalla autolla pääsee.
krushing
02.01.2005 11:45:25

johny cash-hurt

Eli coverin coveri? :)

Ihan kiva kuva. Mitenkäs ajattelit tunkea tuon leiskan nettiin? Vanha kunnon taulukkohässäkkä, css/xhtml vai Flash? Tommonen iso diagonaalikuva on pikkusen hankala, jollei sitä tunge backgroundiks sitten vaan...
jcps
02.01.2005 14:11:06

covereita ainakin:
------------------
johny cash-hurt

nyt meni pilkunnussimiseksi mutta ei ole johnny cashin biisi tuo, koko levy taisi olla lainatuotantoa tuolla levyllä.
alkuperäinen säveltäjä/sanoittaja/sovittaja on trent reznor ja kipale löytyy nine inch nailsin the downward spiral levyltä josta tuli tässä toissa kuussa 10 vuotis juhlajulkaisu oiken 5.1:nä. erittäin loistava levy.... taisin eksyä aiheesta? hehe
en ole koskaan pitänyt klovneista, itseasiassa olen pitänyt niitä jokseenkin pelottavina. en tiedä mistä se johtuu, mutta luulen sen saaneen juurensa siitä kun olin pieni menimme sirkukseen isäni kanssa ja klovnit tappoivat hänet
leijonamieli
02.01.2005 17:26:33
Ei pelkoa. Kyllä mä ton tiesin. Johny Cashin versio on vaan sovitukseltaan parempi. Sen NIN version kuulin jo Downward spiralin ilmestyessä ja ihastuin siihen samantien. Silti Cashin pelkistetty versio on paljon tehokkaampi tunnelmanluoja.
Itseasiassa tosta on johny cashinkin jälkeen moni tehny version. Tää ei oo mikään vakiobiisi. Toimii vaan mielestäni hyvin mun äänelle.
Ajattelin tehdä sen frontpagella ja laittaa musta tausta. Tuo on muutenkin paintti tuherrus, joka on lähinnä luonnos. Kerrankin onnistuin luomaan sellasen kokonaisuudentunteen, ainakin omasta mielestäni. Ennen niissä on ollut aina jotain ärsyttävää muutettavaa yksityiskohtaa. Nyt se tyydyttää mua varmaan pidemmän aikaa.
Mutta joo. Uudemman kerran kysyn vielä; Mitä te pidätte nimestä? En jaksa enää vaihtaa, vaan aion tarttua tähän nimeen pidemmäksi aikaa.
jcps
02.01.2005 19:53:48

Ei pelkoa. Kyllä mä ton tiesin.

heh, joo, piti vaan varmistaa koska esim sevendust tais pistää levynsä kanteen sen johnny cashin biisiks.

Mutta joo. Uudemman kerran kysyn vielä; Mitä te pidätte nimestä? En jaksa enää vaihtaa, vaan aion tarttua tähän nimeen pidemmäksi aikaa.

nimi mielestäni toimii hyvin, ei syytä vaihtamiseen
en ole koskaan pitänyt klovneista, itseasiassa olen pitänyt niitä jokseenkin pelottavina. en tiedä mistä se johtuu, mutta luulen sen saaneen juurensa siitä kun olin pieni menimme sirkukseen isäni kanssa ja klovnit tappoivat hänet
leijonamieli
02.01.2005 20:08:43
2. kalsaripäivä putkeen ja nyt on tulevan levyn kansikin valmis, vaikka levyn biiseistä vasta 3 on äänitetty viimeiset 5 biisiä on vielä kauniina ajatuksina kauniissa päässä.
Saundipolitiikaltaan Tom waitsmainen levy äänitetään tien päällä ja kavereiden ideaa mukaillen ulkona metsässä. Siis jos itse saisin päättää.
Levyn nimi on May I Ricochet? Suomeksi -saanko sirpaloitua? Näin kysyy amerikkalainen älypommi juuri ennen kuin lentää ulos amerikkalaisesta lentokoneesta irakkilaiseen siviilikylään. Nykyään aika kliseinen aiha, mutta näin on silti paras.
here goes! http://www.deviantart.com/view/13728995/
aksiom
03.01.2005 13:37:46
Ai eikö topikin nimi ollutkaan vitsi?

Mutta niin. Ihan hieno.
seksinovellin kaava on kuin bluesin - arvattava, aina kiehtova. -Tommi Liimatta
Juzzu
03.01.2005 13:51:11 (muokattu 03.01.2005 13:53:44)
Arvostellaanko tässä kotia vai sivua?
Hienoja kuvia oli!
Öhlöm Köhlöm
sepeli
03.01.2005 15:30:24 (muokattu 03.01.2005 15:31:58)
Levyn nimi on May I Ricochet? Suomeksi -saanko sirpaloitua?

Eikös "ricochet" tarkoita lähinnä näitä: kilpistyä, kimmahtaa, kimmota, kimmahdus, kimmoke. Eli levynne nimi onkin nyt suunnilleen "Saanko kimmahtaa?"

Ei tule nyt päähän parempaa tuosta "saanko sirpaloitua?" - jutusta kuin "May I fragment?"
Söin vain loskaa, lumeen ei ollut varaa. | IMIK #22
leijonamieli
03.01.2005 18:56:13
aa. En tuota niin katsonut sanakirjasta tuota sana. Tosin tämä on lopullinen nimi, joka on jo ilmoitettu eteenpäin.
Nimi soi kauniisti ja tarkoittaa samaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)