Aihe: Samuli Putron 12" sinkku
1
Viceroy
20.12.2004 20:10:32

Ostin sen äsken, ja kuuntelen nyt. Kirjoittelen itse enemmän, kun olen muodostanut mielipiteeni. Kertokaa te näkemyksiänne!
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
konehes
20.12.2004 20:40:25
Yhden biisin olen kuullut. Putrolta kuulosti. Osaa ilmeisesti tehdä asioita ilman Maraakin.
Tapani L
20.12.2004 21:20:52
Ostin sen äsken, ja kuuntelen nyt. Kirjoittelen itse enemmän, kun olen muodostanut mielipiteeni. Kertokaa te näkemyksiänne!

Täysikasvuinen on loistava biisi parin radiokuuntelukerran perusteella. Mitään vinyylisoittimia en omista, joten en tuota kappaletta millään itselleni saa. En oikein ymmärrä logiikkaa siinä, että joku levy julkaistaan vain yhdellä formaatilla vaikka suuri osa mahdollisista ostajista ei sitä formaattia pysty kuuntelemaan.
TOISTAISEKSI NIMETÖN Uudet sivut, katsokaapa ihmeessä!
konehes
20.12.2004 21:22:34
En oikein ymmärrä logiikkaa siinä, että joku levy julkaistaan vain yhdellä formaatilla vaikka suuri osa mahdollisista ostajista ei sitä formaattia pysty kuuntelemaan.

Siitähän on otettu niin pieni painos, että ei sillä massoja tavoitellakaan.
porcupine
21.12.2004 11:01:05
Siis aivan perkeleellisen hyvä EP! Pelkkää loistavuutta neljän biisin verran. Rujoa ja rupista ja paljonkin raikkaamman oloista kuin ZC:n viimeisimmillä levyillä, jotka nekään mitään tylsiä ollu, tai että tämä olisi maailman paras, mutta kaikenkaikkiaan riemastuttava paketti.

Välivuosi! xD

PS. Lauloikohan Dave L. aikoinaan profetionaalisesti(?), kun se veti että: "ZC on rokkii eikä sinfoniaa"? Hoho.
Ei kukaan, tai kun kerran kaikki muutkin. -Tommi Liimatta
Viceroy
25.12.2004 16:16:50

Olen kuunnellut melko paljon nyt tätä, ja tullut siihen tulokseen, että ehdottomasti kannatti ostaa. Suosikkini noista neljästä biisistä on ehkä Välivuosi. Putro on ehkä asteen suorempi ja henkilökohtaisempi tällä levyllä kuin ZC:n kanssa.
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)