Aihe: Parhaat & herkimmät krapulalevyt
1 2 3
nikomati
13.12.2004 09:39:07

No ite pistän yleensä pyörimään jotai vanhaa Zen cafe:a, Tehiksen Freak out, Oasiksen morning glory, nirvanan in utero, egotripin matkustaja-alpyymi, donkkareitten kaksoisolento tai apulaudan aivan kaikki muutkin..

Noin niinku esimekiks..
"Ei norsukaan sanonu ekal kerral ku se näki vihreen mamban, et mitä letku?"
hanhjelm
13.12.2004 09:56:10
Queens of the stone age - a song for the deaf ja niin se krapula hellittää ja kaljaa rupeaa tekemään lisää mieli.
Ei mulla oikeesti oo mitään todellista sanottavaa........
nikomati
13.12.2004 10:04:59

Queens of the stone age - a song for the deaf ja niin se krapula hellittää ja kaljaa rupeaa tekemään lisää mieli.

Nii joo toi tais kyl päästä unohtumahan. Keitolle ens viikolla, hanhjelm..?
"Ei norsukaan sanonu ekal kerral ku se näki vihreen mamban, et mitä letku?"
hanhjelm
13.12.2004 10:24:41
Todellakin!! Nyt kyllä tulee kohta isot pojat tänne vittuilemaan kun jätkät puhuu vaan keskenään! No ei se mitään...
Ei mulla oikeesti oo mitään todellista sanottavaa........
Margarita
13.12.2004 10:36:38
Jos on sellainen sikiöasentokrapula, pitää kuunnella Nick Caven The Boatman's Callia. Jos on itkumorkkismaailmakaatuuniskaan -krapula, pitää kuunnella Leningradia, bulgarialaista kuorolaulua, Vladimir Vysotskia tai PJ Harveyn kappale "Joy." Jos on herkistelykrapula (harvinaisen miellyttävä lajike), täytyy laulaa ite.
aleksi
13.12.2004 11:11:22 (muokattu 25.12.2004 01:42:02)
Krapula, ku krapula, niin Converge soi.

EDIT: ja tietysti aika kovalla.
"open hands to the wind"
aivokuolio
13.12.2004 13:57:56
Kentin FF-biisi ja kertosäkeen naislaulu. Ai että, kyllä krapulapeikko karkaa sitä kuunnellessa. Ja toki kylmän veden kiivas naukkailu vaikuttaa myös asiaan.
kassper
13.12.2004 16:23:15

On tässä tullu huomattua, että räpylissä soi usein Ville Leinonen&Valumon Uuden aamun lauluja. Se on hyvä, oli krapulan sortti mikä tahajaan.

Jos ei edellinen sitten ole soittimessa, sieltä löytyy Primusta tai Laundrya. Joskus Tool.

Jos tarpeeks karmeen darran lyö, niin sitten kuunnellan omaa hengitystä :p
Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa. Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs
Bonham
13.12.2004 16:28:04
Allman Brothersin liveversio Whipping Post kipaleesta...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Bee-äf
13.12.2004 16:32:53
Mä en juuri pysty krapuloissa kuuntelemaan muuta ku linnunlaulua. Ja seki käy korviin.
motleyratt
13.12.2004 16:54:39
riippuu mikä lähtibaarissa soi krapulakaljalla
Hell bent for leatherman
Bluesmies
13.12.2004 17:07:55
Queen - In only seven days
Uusi musiikkinäyte profiilissa.
xulu
13.12.2004 17:43:05

Steve Von Tillin soololevyt
A fifteen letter word with no letters repeated is uncopyrightable.
jannu
13.12.2004 17:49:53 (muokattu 14.12.2004 15:40:53)
Valitsen krapulamusiikin sen mukaan, onko kyse pikku koistisesta vai kunnon jysäristä. Ensimainistussa kelpaa yleensä mikä tahansa hyvän musiikin kriteerit täyttävä, mutta tappokrapulassa on pakko kiduttaa itseään mahdollisimman ahdistavalla(mutta nimenomaan hyvällä) musiikilla: Fantomas tai vaikkapa Magyar Posse käyvät mainiosti tähän itseruoskinnalliseen toimintaan..
OKMEOST #1
TIISTAI
vanttera
13.12.2004 19:02:24
Mitenkäs se meni, "sitten vasta on kunnon krapula kun linnut karjuu oksilla ja aurinko nousee rämisten".

Eli jos on kunnon darra, semmonen ettei voi esim. liikkua, niin hiljaisuus. Jos taas normi-darra, eli johtaa mahdollisesti korjaussarjaan, tarvitaan nopeaa rokkia, esim. Turbonegroo. Morkkis-sunnuntai-darrassa taas Tuomari Nurmiota.
"Life is a bitch, first you marry one, then you buy contry-record, then you die." - steelingi Ilmajoelta
nikomati
14.12.2004 10:37:06

Kentin FF-biisi ja kertosäkeen naislaulu.

Totta, on kyllä herkkää tavaraa...
"On se kumma ku on koko yön juanu, ja silti janottaa."
Deg
14.12.2004 15:01:44

Kentin FF-biisi ja kertosäkeen naislaulu.

Kunnon "pelkää ettei kuolekkaan" -krapulaan se Kentin piisi missä on se vihellyskertosäe. Ja stereot iha VITU täysil!
Sexual Chocolate, Baby!! IHKK #11
sikanaama
14.12.2004 15:34:40
Tom Waitsin Franks wild years soi monasti. Paitti ei mulla ole krapulaa vaan lievä valvomisesta johtuva väsymys.
Mulla on kaikki sen hyvän pändin levyt, ei kuitenkaan ihan kaikki.
Viceroy
14.12.2004 15:36:18

Mitenkäs se meni, "sitten vasta on kunnon krapula kun linnut karjuu oksilla ja aurinko nousee rämisten".

Eli jos on kunnon darra, semmonen ettei voi esim. liikkua, niin hiljaisuus. Jos taas normi-darra, eli johtaa mahdollisesti korjaussarjaan, tarvitaan nopeaa rokkia, esim. Turbonegroo. Morkkis-sunnuntai-darrassa taas Tuomari Nurmiota.

Kunnon krapulassa ei todellakaan tee mieli kuunnella mitään.

"normi-darra": heavy, esim. Manowar, Pantera, Judas Priest...
"morkkis-darra": Sir Elwood, Paradise Lost, My Dying Bride, Leevi & the Leavings...
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
Tapio79
14.12.2004 16:24:26
Until Death Overtakes Me on aika hyvää musiikkia sellaiseen krapulaan, jolloin kykenee vain makaamaan sohvalla ja hikoilemaan. Tunnelma ja tempo ovat melko sopivia (ja bändin nimikin toisaalta ehkä...)

"Normi"krapulassa tulee soitettua kaikenlaista hyvää huonoa musiikkia, kuten 70-luvun suomalaisia iskelmiä.
Allekirjoitus.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)