Aihe: PJ Harvey lopettaa keikkailun?!
1
Margarita
10.01.2005 17:27:00
Tällaisen uutisen löysin noise.fi:stä. Artistin omilla sivuilla ei vielä ainakaan mitään mainintaa. Tietääkö joku, onko tämä perätön huhu? Aika järkytys, mulle ainakin. Onneksi kerkesin itse nähdä!

http://www.noise.fi/uutiset/?id=4557
PomppoK
10.01.2005 18:13:46

Mitään en ole kuullut, mutta eihän näin voi käydä ! Ehkäpä kyseessä oli jonkinlainen nannan päälle heitetty sokerikuorrutus... myisin vaikka sydämeni mafialle, jos vain voisin nähdä Polly Jeanin tuon kaltaisessa pienimuotoisessa konsertissa.

terveisin 'Olishan tuolla Hultsfredissakin voinut poiketa, mutta...'
Eh Heh Him.
HaloOfFlies
10.01.2005 18:28:30 (muokattu 10.01.2005 18:32:12)

Tässä nyt on pollyharvey.co.uk:sta poimittu korjaus:

NME have quoted Polly as saying that Paris was her last concert ever...!!! This was a mis-quote, what Polly actually said, at the show, was 'This is OUR last show' referring to the current line up for the Uh Huh Her tour. It is believed Polly is about to take some time away from public view, let's just hope it's not too long...

Eli siis kyse oli PJ:n kiertuebändin viimeisestä keikasta. Polly itse kyllä aikoo jatkaa musan tekemistä ja kiertämistä vastaisuudessakin.
Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe
Charger
10.01.2005 18:30:39 (muokattu 10.01.2005 18:32:00)
Lehti joka uutisoi tuosta alunperin oli NME, joten eipä varmaan pidä paikkaansa. PJ:n forumeilla oli tästä keskustelua.

EDIT: Iso D ehtikin ensin, eli juuri näin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)