inkognito 12.10.2004 18:42:36 | |
---|
Joko olette ehtineet kuunnella? Mitä mieltä? Muutaman kuuntelukerran jälkeen toteaisin kyseessä olemaan ehkäpä yhtyeen tasaisesti vahvin kokonaisuus ja sounditkin ovat parantuneet sitten Metallisydämen. Varsinkin levyn nimikkobiisi oli todella positiivinen yllätys. |
PomppoK 12.10.2004 19:21:20 | |
---|
Vielä ei ole ehtinyt kuulemaan kuin sinkkubiisin ja Turpaan Vaan. Ennen kuin riennän iloisesti levykauppaan, voisiko joku jo ennakkoon masentaa, mikäli tuote on kopiosuojattu. Halvalla Halvalta ! |
hurme 12.10.2004 19:39:11 | |
---|
Varsinkin levyn nimikkobiisi oli todella positiivinen yllätys. Todella, mielestäni levyn paras veisu, Kyynelkin avautui hienoksi biisiksi vaikkei mikään ns. peruskarmabiisi olekkaan. Todella hyvä levy, ei silti Kaakaon tai Äären tasoinen. Ni Reba Katabba. |
inkognito 12.10.2004 19:54:59 | |
---|
Vielä ei ole ehtinyt kuulemaan kuin sinkkubiisin ja Turpaan Vaan. Ennen kuin riennän iloisesti levykauppaan, voisiko joku jo ennakkoon masentaa, mikäli tuote on kopiosuojattu. Ei tietääkseni. En nyt jaksa noutaa levyä autostani, mutta siis ainakin se soi autostereoissani, jota yleensä ei tapahdu kopiosuojatun levyn ollessa kyseessä. |
hurme 12.10.2004 19:58:51 (muokattu 12.10.2004 19:59:20) | |
---|
Ni Reba Katabba. |
Exhausted 13.10.2004 09:48:25 | |
---|
aika samaa tasoa kuin muutkin karma-levyt. muutama hyvä biisi, loput aika mitäänsanomatonta. parempi kuin metallisydän, mutta ei parempi kuin ääri ja rautaneito. saundit on vähän liiankin pehmeät, maj karmassa kuuluisi olla vähän enemmän agressiivisuutta. |
jannu 13.10.2004 10:06:17 | |
---|
Sodankylässä ei ole kopiosuojaa. 07.10.04 HÄIRIÖ
Jos halutaan saivarrella, voidaan sanoa että ei ole missään muissakaan levyissä. Ainakaan toimivaa. Pitäisi varmaan ostaa tuo levy, kun kerkiää. Nimittäin Soundissa haukkuivat, ja sehän on tunnetusti merkki hyvästä. "Reklamoinnissa ynnä muussa kirjallisessa valittelussa on kuitenkin muistettava kaks pää-sääntöä: Perkele kirjoitettaan piänellä, paitti virkkeen alusa. Kuritushuone o yhdys-sana... Noilla pärjääpi." -fox |
Kirjoitus virhe 14.10.2004 13:59:09 | |
---|
Ne muutamat biisit mitä olen kuullut+levy julkkari keikka free recordissa niin hyvältä kuulostaa. Tosin soundeista olen eri mieltä. Kyllä ne hyvin toimii mutta se metallisydämmen rujous on lähtenyt mikä minua viehätti. Kautta Super Marion tulikukan |
Johnnyk 14.10.2004 14:01:59 | |
---|
....Tosin soundeista olen eri mieltä. Kyllä ne hyvin toimii mutta se metallisydämmen rujous on lähtenyt mikä minua viehätti. Samaa mieltä olen ma. Enennmän fiilistä tässe levyssä on kuin Metallisydämessä, ja sanoitukset toimivat paljon paremmin, suorempi tyyli sopii näille paremmin. Ja Turpaan vaan on tämän vuoden hauskin biisi. To be honest, I don't know what I'm looking for |
aikavaikea 15.10.2004 10:28:08 (muokattu 19.10.2004 11:23:20) | |
---|
Ja Turpaan vaan on tämän vuoden hauskin biisi. Kuin myös Kyynel-biisin säe, jossa lauletaan "Toisen löytää lämmin syli, rekka ajaa toisen yli." Tai sinne päin. Ennen tätä riimihärkää muuten Ylppö laulaa "Ei se ole sulta pois jos joku toinen menestyy". Wanha viidakon sanonta, mutta vallan tosi edelleen. Kaikki me kuolemme pian. |
macid 19.10.2004 11:09:53 | |
---|
Hyvältähän se kuulosti ainakin näin yhden kerran kuuntelun jälkeen. Toi Pop karma on nähtävästi mun mieleen. |
lapio 19.10.2004 12:09:34 | |
---|
Maj Karma alkoi miellyttää minun korviani vasta Metallisydämen aikaan, nyt miellyttää vielä enemmän. Aika hyvältä kuulostaa tämä uusi levy, vaikka kerran vasta olen kuullut kokonaan. |
Jalopeura 19.10.2004 13:02:31 | |
---|
En tiedä muuten onko kukaan huomannu tätä, mut kuunnelkaas laulun vire eka/toka säkkärissä - yleensä en tollasista nipota yhtään, mut tossa se heiluu aika rajusti. Mietinki et olikohan se tarkoituksellista vaiko ei... |
Exhausted 19.10.2004 18:53:02 | |
---|
missä biisissä? |
disarm 19.10.2004 18:55:49 | |
---|
Kyynel on ihan huippubiisi, muista en tiedä. Empty faces surrounded with hairdresses wondering around with hard thoughs in their minds |
James Mc Brown 19.10.2004 19:48:36 | |
---|
Kyyneleen ja pohjolan kuultuani olikin tänään pakko käydä lunastamassa levy. Tämä sillä seurauksella, että ei ollut rahaa bussilippuun ja piti pummia kyyti kotiin, mutta eipä harmita olleskaan. Hyvältä kuulostaa puolen levyn jälkeen. Mutta kertokaahan, että miten tuo pahvikantinen digipak eroaa siitä toisesta? Sometimes I think that the surest sign that intelligent life exists elsewere in the universe is that none of has tried to contact us. |
PomppoK 20.10.2004 02:00:29 | |
---|
Kuin myös Kyynel-biisin säe, jossa lauletaan "Toisen löytää lämmin syli, rekka ajaa toisen yli." Tai sinne päin. Ennen tätä riimihärkää muuten Ylppö laulaa "Ei se ole sulta pois jos joku toinen menestyy". Wanha viidakon sanonta, mutta vallan tosi edelleen. Heh, tuo on kyllä yksi vuoden parhaista sutkautuksista rockin saralla. Ja toimiva koukkukin, luonnollisesti. Siellä se levy vieläkin odottaisi kaupan hyllyllä noutajaansa tästäkin taloudesta. Halvalla Halvalta ! |
Pitkavirta 26.10.2004 14:42:46 | |
---|
Juu, Ylppö vetelee kyllä vitun rasittavan epävireisesti, ja melodiatkin haiskahtaa paikoin. Soundit on hyvät, levy on hyvin tuotettu, mut melkein kaikki biisit on vähän vaisuja. metallisydän -biisin kuultuani ajattelin Ylpön omaksuneen minua miellyttävän laulutyylin. Se on jossain jemmassa Sodankylä -albumilla. Kyynel futaa. Ja Sodankylä. |
Hohhoijaa 26.10.2004 20:32:59 (muokattu 02.11.2004 14:35:18) | |
---|
Levy on ostoslistalla Kyynel on erittäin hyvä biisi. |
Hohhoijaa 26.10.2004 20:33:58 | |
---|
Mutta kertokaahan, että miten tuo pahvikantinen digipak eroaa siitä toisesta? Pahvikannet on aina pahvikannet :)) |