Tellervo 28.09.2004 19:25:10 | |
---|
Mitä mieltä? Muhun kolahti heti radioaalloilta se-mikä-sen-nimi-nyt-on "Oisin maksanut lippusi kuitenkin.." Ei nyt IHAN kybällä, joitain pikku kökköyksiä, mutta soundi-, sävellys- ja sovitusmaailma kyllä. Sellainen kantrisävähteinen. Samoin ihastuin Levyraadissa soitettuun biisiin, jonka senkään nimeä en muista. Harvoin oikeasti kuulee varsinkaan Suomipop-nimiseltä radiokanavalta mikään, mikä pistäisi höristämään korvia. J. Karjalainen ei kyllä mulla tullut mieleen, niin kuin monella muulla näyttää tulleen. Ei edes laulajan äänestä. Bändin nimeä oisivat kyllä voineet vielä miettiä. Ei taas vaikeempaa ja pöhkömpää sekasikiötä vois olla. Voi helekkyvä helevetin hellurei! (Jani The Rock) |
Jii 28.09.2004 19:32:03 | |
---|
Mitä mieltä? Muhun kolahti heti radioaalloilta se-mikä-sen-nimi-nyt-on "Oisin maksanut lippusi kuitenkin.." Täällä myös, pikkukököt annoin myöskin anteeksi helposti. J. Karjalainen ei kyllä mulla tullut mieleen, niin kuin monella muulla näyttää tulleen. Ei edes laulajan äänestä. Mulla tuli, ei tosin laulajasta vaan äänimaailmasta. Jotenkin kitarointi oli mielestäni tyyliä Tommi Viksten Karjalaisen levyiltä. Tämähän ei toki ole huono asia, enkä todella tarkoita sitä, että kitarointi olisi "plagioitua", vaan pikemminkin samasta äänimaailmasta noukittua. Birth, copulation, and death.
Is this your life? |
zernobyl 28.09.2004 19:34:12 | |
---|
Minä olin kesätöissä kesällä. Kuuntelimme radiota koko kesän. Tuo biisi oli oikeasti siitä huonoimmasta päästä. Hirveän rasittava ja yäh. Siis tuo 'oisin maksanut lippusi kuitenkin'. Jotenkin on vaan niin laiskaa soittoa ja ponnetonta. Toinen biisi, jonka kuulin, on se, joka tuli viime Levyraadissa. Sekin oli tätä samaa tasapaksua jollotusta. En tykkää. Niin ja minulle kyllä ensin tuli mieleen J. Karjalainen. ;) |
Laurila 28.09.2004 19:59:23 | |
---|
Minulle ei kolahtanut yhtään. Melodia on sopivan mitäänsanomatta tekstikeskeiselle bändille (minä yhtye itseään myös mainostaa), mutta tekstissä ei kerta kaikkiaan ole särmää eikä mielestäni oikein edes yritystä. |
Tellervo 28.09.2004 20:20:38 | |
---|
tekstikeskeiselle bändille No joo, noin en kyllä sanoisi. Tekstit oli minusta heikoin lenkki. Voi helekkyvä helevetin hellurei! (Jani The Rock) |
Jii 28.09.2004 20:27:52 | |
---|
No joo, noin en kyllä sanoisi. Tekstit oli minusta heikoin lenkki. Edelleen täysin samaa mieltä. Ja ei toi soitto musta erityisen laiskaa ole. Juurimusaanhan toi homma pohjaa niinkuin Tellu sanoi jo aikaisemminkin. Birth, copulation, and death.
Is this your life? |
AoA 28.09.2004 21:49:35 | |
---|
Joo no olihan se kappale levyraadin paras kuitenki. Ja oikein mukavan sopivan kökkösen kuuloista, ei sen erityisemmin säväyttänyt mutta ei mikään huono kuitenkaan, ei ollut mitään niin perinteistä poppia vaan oli laitettu jännää sinne ja siitä pisteet! http://www.stiff-flavor.tk/ |
Chrissie 28.09.2004 22:41:49 | |
---|
Muuten tämä ehkä menisi, mutta minua häiritsee suuresti tämä J.Karjalaisen kuuloinen laulutapa. Siksi kääntyy radio aina toiselle kanavalle. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta. |
musa 29.09.2004 11:02:08 | |
---|
Kuulin sen levyraadissa näytetyn kappaleen. Oli mulle täysin uusi tuttavuus, vaikka bändin nimen oon kyllä aiemminkin jossain kuullut. Kappale alkoi hyvinkin lupaavasti. Kaunis teemamelodia ja harmonia. Kappale osoittautui kuitenkin aika tylsäksi ja ehkä jollain tapaa liian plagioiduksi. Biisissä on kyllä hyvä tunnelma, mutta jotain siitä puuttuu. "Etkö laittaisi mun sormustain..." |
Pluto 29.09.2004 12:08:24 | |
---|
Kuulin sen levyraadissa näytetyn kappaleen. Oli mulle täysin uusi tuttavuus, vaikka bändin nimen oon kyllä aiemminkin jossain kuullut. Kappale alkoi hyvinkin lupaavasti. Kaunis teemamelodia ja harmonia. Kappale osoittautui kuitenkin aika tylsäksi ja ehkä jollain tapaa liian plagioiduksi. Biisissä on kyllä hyvä tunnelma, mutta jotain siitä puuttuu. Samma här. Kaikki on kunnossa, mutta jotain puuttuu. Kitaristi tosin vetelle komiasti, varsinkin soolossa se yksi likki missä pompitaan oktaavista blue noteen on kiva. Oon koittanut kopsata sitä surutta. Tietääköhän kukaan mitä meinaan? Dillon, you son of a bitch! |
arrgh 29.09.2004 16:17:10 | |
---|
Mikko Virta on kyllä pätevä soittaja. Olen kuullut miehen soittoa monissa eri bändeissä ja aina on hyvältä kuulostanut. Kyseisen poppoon lisäksi Virtaa voi kuulla mm. PMMP:n live-bändissä. |
Jani The Rock 29.09.2004 16:23:42 | |
---|
Kyä Masters of the Universe o paljo kovempi! Don`t mess with the countryboys |
Huikki 01.10.2004 10:10:29 | |
---|
|
Johnny Buzz 01.10.2004 10:30:36 | |
---|
Eipä kyllä mun mielestä tuonu tää bändi mitään uutta suomipop/ -rock genreen (tuskin ollu tarkotuskaan?). Oon ihmetelly kovasti tän bändin ympärillä pyörivää pikkuhypetystä. Päteviä soittajiahan bändissä soittaa, mutta ei se vaan riitä, jos biisit on noin keskinkertaisia. Ei tosiaan sytyttäny ollenkaan toi musa. Semmonen kakkoslaadun J. Karjalainenhan tosta tosiaan tuli mieleen. |
Tellervo 01.10.2004 10:39:14 | |
---|
jos biisit on noin keskinkertaisia. Emmä tiiä, keskinkertaista tai ei, muhun kolahtaa silti. Varsinkin se Levyraadin biisi. Jotenkin tämä musa vaan mun korvaan erottuu massasta. Niin paljon on sellaisia bändejä joita ei erota toisistaan, olipa biisit sitten kuinka hyvin tehtyjä tahansa. Ehkä kyse on siitäkin, mihin vertaa. Totta kai tämä varmasti moneen muuhun verrattuna voi ollakin keskinkertaista. Mutta radioaalloilla tämä nousee kyllä sinne aallonharjalle, siitä ehkä pikkuhypetys. Radiokama on niin tasapaksua ja homogeenista muuten, ainakin suomenkielinen listarock. Voi helekkyvä helevetin hellurei! (Jani The Rock) |
jazzy 01.10.2004 10:41:50 | |
---|
Biisit on "ihan kivoja", mikä ei ole kovin suuri kohteliaisuus bändille. Inhosin sitä ekaa sinkkua.... Toisen, Levyraadissa tulleen biisin, oon kuullut, mut en muista siitä mtn, joten ei varmaan ollut kovinkaan mahtava.. Joskus olet enemmän oikeassa kun olet väärässä kuin jos olisit oikeassa. |
D-Kay 01.10.2004 10:43:42 | |
---|
Eilen ostin tuon levyn ja kyllä mulle ainakin toimii. Kantrivaikutteista rockpoppiahan tämä mielestäni on ja itselle tulee paljon enemmän Ryan Adams kuin J. Karjalainen mieleen. "I wasn't born with enough middle fingers" |
Pieni rumpalipoika 01.10.2004 12:43:40 (muokattu 01.10.2004 12:44:21) | |
---|
Näin orkesterin muutama viikko sitten Juttutuvassa. Ei vittu mitä meininkiä! Aivan käsittämättömän kova pumppu! Vaikka musa ei juuri kolahdakaan meitsiin, niin akti oli sitä luokkaa, että huh huh. Onhan orkesterissa kaikki mielettömän pätevia soittajia, mutta se gruuv, jonka Jaska Lukkarinen pannuttelullaan tuo, pitäisi onnettomankin bändin pystyssä. Lukkarinenhan alkaa olemaan kohta jo elävä legenda varsinkin rumpalipiireissä. Vaikka ikää miehellä on vasta 24. Ensi alkuun keikkaa katsellessa tuli hieman masentunut olo (kun poijjaat veivasi niin vitun timantisti), mutta se väistyi nopeasti pois. Tajusin, että eivät nuo ole mitään ihmisiä, vaan ihmisen epäloogisuudella varustettuja koneita ;-) "It´s amazing how often he´s right but never he admits he was wrong." |
Necromuru 03.10.2004 12:30:28 | |
---|
Siinä ''oisin maksanut lippisu'' kipaleessa on mun mielestä kyllä aika kököt lyriikat. "Joopa joo" sano joulupukki kun lahjat loppu. |
disarm 03.10.2004 15:05:50 | |
---|
Siinä ''oisin maksanut lippisu'' kipaleessa on mun mielestä kyllä aika kököt lyriikat. Mun mielestä ne lyriikat on just nerokkaat. "lainas rahaa tupakkaan, mutta hyppäskin bussiin seuraavaan....oisin maksanut lippusi muutenkin, jos sulla olis ollut kanttia pyytää, sillä onnestasi oisin varmasti joutunut maksamaan enemmän" Eli muija lähti hakemaan röökiä, mutta häipyykin selittämättä.. "Jos en lavalta niin sitten yleisöstä" -kohta kyllä särähtää korvaan joka kuuntelukerralla. =) Empty faces surrounded with hairdresses wondering around with hard thoughs in their minds |