HaloOfFlies 01.02.2005 21:50:39 | |
---|
Monikos täällä diggaa näistä kavereista? Eilen kuuntelin debyyttilevyn pitkästä aikaa ja on aivan älyttömän kova. Paras Suomessa koskaan tehty rap-levy IMO. Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe |
Anarkiapurilainen 01.02.2005 22:04:40 | |
---|
Ehkä parasta suomihoppia ikinä, pidän kaikista kolmesta levystä. Kolmesti olen myös bändin livenä nähnyt, mahtava groove ja toimii vielä paremmin kuin levyltä. Bändihän on nyt vetäytynyt tauolle, saa nähdä tekevätkö enää mitään yhdessä. |
HaloOfFlies 01.02.2005 22:20:01 (muokattu 01.02.2005 22:44:36) | |
---|
Itsekin kahdesti olen nähnyt bändin livenä. Ensimmäinen keikka oli yksi kovimmista millä olen koskaan ollut. Niin kova, että seuraavana päivänä kävin hakemassa tuon debyytin. Eikä ole tarvinnut katua ostosta. Uusin levy löytyy myös hyllystä ja aivan älyttömän kova sekin. Harmi vaan että yhtye ei radiossa niin kauheasti ole päässyt esille. Toinenkin keikka oli hieno. Toivottavasti bändi julkaisee vielä jotain. Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe |
AnniK 01.02.2005 23:09:01 | |
---|
Joo, TK on ehdottomasti kovimpia bändejä mitä on, harmi vaan just toi et ne on tauolla. Puhuvat lyriikoissaan pelkkää asiaa ja biisit on muutenkin tosi meneviä. |
Mohla 02.02.2005 03:37:50 | |
---|
kyllä. Todella kova bändi, etenkin livenä. Toivottavasti vielä jaksavat tehdä lisää. Omalla sarallaan merkittävimpiä suomalaisia bändejä 2000-luvulla. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
macid 02.02.2005 09:08:00 | |
---|
todella hyvä. Toka lätty "teillä laki, meillä laulu" (oliko se noin?) on kyllä jäänyt vähemmälle kuuntelulle. mutta voiko tukenkantajia hip hopiksi sanoa? ei mielestäni. Sitten vielä muistelen jostain lukeneeni, että bändi olisi hajonnut, toivottavasti asiat ei ole niin. "Kukaan ei ajattele sinua. Kaikki ajattelee vain itseään. Aivan kuten sinäkin." |
nikomati 02.02.2005 10:36:59 | |
---|
Vaikka rokkimies olenkin, niin kehtaan kyllä myöntää, että leka levy on hyllyssä..! Pari ihan hauskaa zipaletta. "Rokki soi, viini virtaa ja naiset vaihtuu" |
Jerry-Only 02.02.2005 11:04:51 | |
---|
Ite tykkäsin tosta Hyvää syntymäpäivää... levystä. Helvetin kova on äijillä taustabändi ja Absoluuttisen nollapisteen rumpali on kyllä aika sairaan hyvä. |
Rattata 02.02.2005 14:06:39 | |
---|
Tykkään erittäin paljon. Yksi suomen parhaita bändejä. Ite tykkäsin tosta Hyvää syntymäpäivää... levystä. Helvetin kova on äijillä taustabändi ja Absoluuttisen nollapisteen rumpali on kyllä aika sairaan hyvä. Samaa mieltä. Kylmä kahvi kaunistaa, mutta pakki ei kestä minkä pärstä vaatis. |
Beowulf 02.02.2005 14:20:04 | |
---|
Debyytti on aivan mahtava paketti. Hyvää meininkiä kaikinpuolin. *Ei hyvää päivää* |
jussiohman 02.02.2005 14:33:36 | |
---|
TK on, fiddu, paras. Kaikki on hyviä, mutta Hyvää Syntymäpäivää.. on paras. Eivät taida tänäkään vuonna tehdä levyä knu Nollapisteen hommissa ovat puolet jätkistä. Lihava sinkku hakee kontaktia |
Volle 02.02.2005 14:39:03 | |
---|
TK on kyllä yksi kovimmista ton alan jutuista. Mä tykkään. Joo, TK on ehdottomasti kovimpia bändejä mitä on, harmi vaan just toi et ne on tauolla. Puhuvat lyriikoissaan pelkkää asiaa ja biisit on muutenkin tosi meneviä. Eks samoilta hepuilta tule matskua joissakin muissa projekteissa? Ainakin mä olen kuullut huhuja. Nam. |
paranoid android 02.02.2005 16:31:02 | |
---|
Ensimmäinen ja kolmas levy ovat erittäin hyviä. Nahkaliivit paukkuu. |
HaloOfFlies 03.02.2005 09:32:36 | |
---|
Pakko mainita myöskin Sopan, Hannibalin ja Hadjin sivubändi Anno Fallo. Lapin Gangsta on aivan mahtava biisi! Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe |
Milkop 03.02.2005 10:17:15 | |
---|
Ekalla levyllä on mukava se viimeinen biisi, Do The Henkirikos. Ei voi pokkana kuunnella sitä. "Se oli elämäni omituisin joulu" ;-) "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell |
Meisseli 03.02.2005 10:44:39 | |
---|
Paras SuomiRap/Funk/HipHop-bändi koskaan. Mulla on toi "Hyvää syntymäpäivää" ja oon nähny livenä eräs kovimmista keikoista koskaan.myös ne pari aiempaa levyä on ollu kovassa kuuntelussa. Mull' on rytmi veressä, ja housut jalassa!
www.strangefruitband.net |
HaloOfFlies 03.02.2005 10:45:55 (muokattu 03.02.2005 10:47:23) | |
---|
Ekalla levyllä on mukava se viimeinen biisi, Do The Henkirikos. Ei voi pokkana kuunnella sitä. "Se oli elämäni omituisin joulu" ;-) Totta. "Joku veti Sirkalta tuulihousut nilkkoihin ja kellään ei seissy". Tuossa kohti repeää aina. Kertojana muuten Tommi Liimatta tuossa biisissä, mutta eiköhän sen jo kaikki tiedäkin. Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe |
vantage 03.02.2005 12:40:41 | |
---|
Rollo Funk on kova biisi, sekin missä liimatta on! Takaisin suolaveteen SHRIMP!
IHKK #5 |
sikanaama 03.02.2005 13:01:20 | |
---|
TK on, fiddu, paras. Kaikki on hyviä, mutta Hyvää Syntymäpäivää.. on paras. Eivät taida tänäkään vuonna tehdä levyä knu Nollapisteen hommissa ovat puolet jätkistä. Well, synttäri levy on ehkä kovin. Siinä on hyviä instrumentaali pätkiä. TK on aina levy leyltä karannu kauemmaksi hiphopista. Vaikka ei sitä alunperin täysin ollutkaan. You know. Rollo Funk on kova biisi, sekin missä liimatta on! Se on Hit! Depyytti toiseksi paras. You know. Tämä viesti oli edeltäjäänsä parempi. |