Aihe: Graham Bonnet Suomeen toukokuussa
1
-ez-
28.01.2005 04:18:37 (muokattu 28.01.2005 14:09:12)
Sikäli kuin ihmisiä kiinnostaa, niin tämä ex-Rainbow ym. vokalisti tulee keikalle Tampereen Pakkahuoneelle toukokuussa.

Bändi on kasattu kotimaisista voimista, eli ryhmässä mukana Lacu Lahtinen ja P. Flintstone (Hanoi Rocks), Daffy ja J. Lewis (Yö) sekä Lamppari (mm. Mike Monroe).

Liput tulee myyntiin 31.1.

Edit: oli pieni erhe tuossa lipunmyynnin aloituspäivämäärässä...
Rakkaudesta painaviin puulaatikoihin (Äijä don't get it)
aikavaikea
28.01.2005 08:57:32 (muokattu 28.01.2005 13:26:35)
Sikäli kuin ihmisiä kiinnostaa, niin tämä ex-Rainbow ym. vokalisti tulee keikalle Tampereen Pakkahuoneelle toukokuussa.

Kyllähän tuo periaatteessa kiinnostaisi, on vaan liian kaukana taas. Aikoinaan ihan ykköskarjujia, vaan aika huonossa hapessa on tainnut viime vuodet olla. MSG:n levyillä teki todella komeaa jälkeä. Eikä se soolo (Line-Up) ollut yhtään pöllömpi. Keitäs siinä soitti? Cozy Powell ainakin.

EDIT: Ei etsivä tieltä eksy.
GRAHAM BONNET vocals
COZY POWELL drums
JON LORD keyboards
MICKY MOODY guitar
And I don't give a damn if you don't like me Cause' I don't like you cause you're not like me
Nolte
28.01.2005 18:14:28
Joo, mahtava kireä tenori tuo Bonnet. Ei tainnu olla kuin yhdellä Msg:n levyllä, valitettavasti. Assault Attack:illa, joka onkin Msg:n paras levy. Line-Up:illa on sitten, jos joku muistaa, tämä I'm A Lover-balladi, johon olen ihan heikkona.
mulla oli kerran ihan helvetin iso pahvilaatikko. Se oli 1.5x1.5X4.0, ainakin. Mä löysin sen Jorvaksen juna asemalta vuonna 95 (teksti lainattu Degas:ilta)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)