Stain 10.09.2004 17:53:51 | |
---|
Mitäs pidätte kyseisestä poppoosta? Mielenkiintoinen bändi, kiinnostus heräsi kun luin jutun soundista ja kuuntelin siskon omistamat levyt läpi. Heillä on ollut aika paljon keikkaa ulkomailla, lähinnä briteissä. Harmi kun eivät tulleetkaan tänne Kuopioon keikalle nyt syksyllä, olisin työn puolesta saanut kunnian roudata heidän kamojaan. Kuulemma energinen livebändi, pitää vissiin lähteä katsomaan lähimpään kaupunkiin sitten mikä on meininki. Myytävänä iso pino lukion oppikirjoja Kuopiossa! Laita pikaviestiä jos tarvitset jonkun kirjan. |
paranoid android 10.09.2004 18:04:44 | |
---|
En pidä. "No, I dont own any cars - just a tank. Cars are rubbish. If I buy things, I like to fucking get good things. Not boring things. You've got to spend your money on good things." - Richard D. James |
Errorist 10.09.2004 18:11:16 | |
---|
Yksi parhaista suomalaisista punk-bändeistä IMO. Uuteen levyyn en ole vielä kerennyt tutustua, mutta aikaisemmat levyt on aika ok. Mutta jos pitää punk-bändi naislaulajalla valita niin the Distillers on parempi. Nih. how could hell be any worse?/
life alone is such a curse!/
fuck armageddon, this is hell! |
Bonham 10.09.2004 19:10:20 | |
---|
Loistava bändi, kunnon kirku-rokkia... tulee kohta myös Turkuun keikalle... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Kapina 10.09.2004 20:34:30 | |
---|
Siinähän se menee, mutta en nyt ihan punkbändiksi kutsuisi... Tai väliäkö sillä. Nauratti vaan tänään lukea Savon Sanomista ko. bändistä juttua tyyliin "aggressiivista räyhäpunkkia"... Taitaa eri tyylin bändejä olla ne... Me sairastetaan sitä syöpää, pirukos sen nimi - ah, apatia! Sota apatiaa vastaan! |
Rattata 10.09.2004 22:39:07 | |
---|
Tykkään kovasti. Kunnon aggressiivista rokkia asenteella. Harmitti kun olis ollu täällä Tampereella niillä keikka keskiviikkona enkä päässy, kun olin vähän kipee. Olis maksanutkin vaan 5 euroo. "Take seven aspirins and call me in the morning" |
Latnemitnes 11.09.2004 10:40:30 (muokattu 11.09.2004 10:41:00) | |
---|
teiniangsti ei oo mun alaa, en saa siitä mitään. mut kauan kuulemma ollu poruka kasas, pisteet siitä. |
napander 11.09.2004 15:10:57 | |
---|
YO-talolla olin just viime keskiviikkona katsomassa ja hyvin vetivät. Heini rääkyy kyllä semmosella asenteella biisinsä että siinä olis monelle pojalle mallia ottamista. |
Walrus 11.09.2004 15:13:38 | |
---|
Perskele, tuon äsköisen kirjoitti minä, Walrus, mutta en huomannu että olikin pikkuveljen tunnukset päällä. Siis Napander ei ole ikinä nähnytkään Bitchejä vaan minä. Tunari olen. Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |
Rattata 11.09.2004 17:10:26 | |
---|
Perskele, tuon äsköisen kirjoitti minä, Walrus, mutta en huomannu että olikin pikkuveljen tunnukset päällä. Siis Napander ei ole ikinä nähnytkään Bitchejä vaan minä. Tunari olen. Ai olit YO:lla? Munkin piti tulla, mutta olin vähän pipi. Ai että olis varmaan ollu hyvä meno. Harmittaa kun oli niin halpakin. "Take seven aspirins and call me in the morning" |
Stain 11.09.2004 20:28:58 | |
---|
Siinähän se menee, mutta en nyt ihan punkbändiksi kutsuisi... Tai väliäkö sillä. Nauratti vaan tänään lukea Savon Sanomista ko. bändistä juttua tyyliin "aggressiivista räyhäpunkkia"... Taitaa eri tyylin bändejä olla ne... Joo, en itsekään sanoisi punkbändiksi, vaan nimenomaan punk-rockiksi. Myytävänä iso pino lukion oppikirjoja Kuopiossa! Laita pikaviestiä jos tarvitset jonkun kirjan. |
reijoteppo 11.09.2004 23:10:02 (muokattu 12.09.2004 12:48:03) | |
---|
Narttuja! Jess! |
ANNII 13.09.2004 09:28:58 | |
---|
Hyvä bändi. Uus levy on tosi jees, vielä parempi ku odotin! Aikaisempia levyjä parempi. sing with the tempest & rock like a hurricane |
Rasvaton 15.09.2004 10:10:46 | |
---|
Ai olit YO:lla? Munkin piti tulla, mutta olin vähän pipi. Ai että olis varmaan ollu hyvä meno. Harmittaa kun oli niin halpakin. Jäi väliin kans. BA oli kans joskus keväällä YO-talolla, sillon tuli mentyä. Livenä kuullostaa vieläkin paremmalta, pallit vetäytyi välittömästi lähtöasentoon piiloon kun veto alkoi. |
doolittle 15.09.2004 21:03:32 (muokattu 15.09.2004 21:04:25) | |
---|
"My boyfriend is a fucker / But my girlfriend is cool / He would like to fuck her /... Fuck you, motherfucker" tällaisia rivejä viljelee yhtye. Aika kökköä jopa itseironiaksi. Hyviä yksittäisiä biisejä ja mukavasti kypsynyt bändi, mutta levyt on kyllä tylsiä kokonaisuutena. "Sex without love is a good ride worth trying / But love without sex is second only to dying" -Glue- |
Ada 15.09.2004 21:29:30 | |
---|
Höh, uusi levy kopiosuojattu. :( Ihan Mukavien Ihmisten Kilta - Perustajajäsen #3
"I know where I belong, away from your Gods"
- Endless Dark, HIM |
Lux 15.09.2004 22:36:24 | |
---|
Popparihölmö tulee ja tunnustaa: Rockets on jo muutaman kesän kesäbiisi! Mielipiteeni johtuvat vain siitä, etten voi sietää tekopyhyyttä. Ja tekopyhyys toisaalta... on melko yhdentekevää. |
Bee-äf 16.09.2004 12:44:44 | |
---|
Biisit on "vähän" pökkelöitä mutta laulaja on aivan v-un hyvä. |
Walrus 19.09.2004 15:12:50 | |
---|
Joo Heinin laulussa on kyllä vitusti sitä kuuluisaa munaa vaikka nainen onkin. Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |
Vilhelmus 19.09.2004 22:39:59 | |
---|
Yllätyin ennakko-odotuksiini nähden vallan kun kuulin oikesti sitä musaa. Kuulin aluksi kolme irtobiisiä (eri ajanjaksoilta) ja kaikki kolisivat mainiosti, jopa helvetin kovaa. Pari viikkoo takaperin sen uuden levyn kuuntelin kokonaan ja pari päivää sitten uudestaan, mutta ei niin suurena kokonaisuutena pystynyt vakuuttamaan sekään. Pari oivaa rallia oli. Heinien laulusta ja vallitsevasta simppeliydestä diggaan. Hemmetti, miksi levyillä ei oo ikänä kaikki piisit hyvejä, ni. "Jostain syystä nämä karialanpiirongit maistuu ihan silakkapiffeiltä"
- Vanttera |