Aihe: NightWish-Once
1 2
musatuukka
09.06.2004 01:59:35
Mielipiteitä levystä? Mahtava levy jos minulta kysytään..!!
Tämän kirjoituksen kai on joku tehnä mutta ku ei saatunu silmään..
R.Blackmore tilutus se on parasta ...........----ja liity RealRockersClub-yhteisöön..... http://groups.msn.com/RealRockersClub http://groups.msn.com/browse.msnw?catid=56
Antti1997
09.06.2004 02:40:38
Se taitaa olla tuolla Heavy-palstalla. Ja hakukin on keksitty.
"Entäs Asus4#5add9/H tai Asus4#5add9/D?" Kiipparipalstan keskustelua.
KTR
09.06.2004 02:49:38
Se taitaa olla tuolla Heavy-palstalla. Ja hakukin on keksitty.

Ai millä heavy-palstalla?
Antti1997
09.06.2004 02:59:16
Katsos mokomaa, huomasin vasta äsken. No, jatketaan tästä sitten.

Ostin tänään, ihan jees. Nyt ei jaksa tehdä syvempää analyysia...
"Entäs Asus4#5add9/H tai Asus4#5add9/D?" Kiipparipalstan keskustelua.
basistivol666
09.06.2004 10:17:04
Katsos mokomaa, huomasin vasta äsken. No, jatketaan tästä sitten.

Ostin tänään, ihan jees. Nyt ei jaksa tehdä syvempää analyysia...

No ei siitä varmasti mitään syvää analyysiä pysty tekemäänkään kun kerran samana päivänä on ostanut.
Elintärkeät nesteet valuvat hukkaan
riku tha man
09.06.2004 12:23:25 (muokattu 09.06.2004 12:30:26)

Ostin kyseisen levyn sunnuntaina ja ei voi muuta sanoa, kuin että aivan uskomattoman hyvä levy... Kaikki ei välttämättä tykkää, mutta jostain syystä se kolahti muhun kaikessa mahtipontisuudessan ihan kympillä!

PS. Mihinkäs se Heavy-palsta on oikeen kadonnu?

PPS. Löysinpä vastauksen hetken etsittyäni:
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … p?c=27&t=63372&o=0&co=0
Akiman
09.06.2004 13:26:18

Jos joku on vielä tietämätön, niin levyarviossa ja haastattelussa löytyy.

Tuomas haastattelussa -> http://www.sonosmetallicos.net/haastattelut.php?id=39
Once-arviossa -> http://www.sonosmetallicos.net/arvostelut.php?action=show&id=476

:|
Sonos Metallicos ~ Kotimainen metallimedia ~ www.sonosmetallicos.net ~ Irkissä #sonosmetallicos @ ircnet
Lord of the strings
09.06.2004 19:19:35 (muokattu 09.06.2004 19:19:46)
"Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14|
Nassu Muunvalo
09.06.2004 22:32:53
Vähän (tai no ei oikeastaan ihan vähänkään) off-topic, muttako metallipalstan kirjoittajia haukuttiin lapsellisiksi keskustelijoiksi, jotka ei osaa asiaansa perustella, niin ei ole kovin korkea taso tälläkään palstalla. Esimerkkinä "Creed hajoaa" topiikki.

"Hmph" sanon minä.
Keskivartalo betonia!
gheisari
09.06.2004 22:48:26
Vähän (tai no ei oikeastaan ihan vähänkään) off-topic, muttako metallipalstan kirjoittajia haukuttiin lapsellisiksi keskustelijoiksi, jotka ei osaa asiaansa perustella, niin ei ole kovin korkea taso tälläkään palstalla. Esimerkkinä "Creed hajoaa" topiikki.

"Hmph" sanon minä.

Hevi on tyhmien ihmisten musiikkia.
Nassu Muunvalo
10.06.2004 16:09:41
Hevi on tyhmien ihmisten musiikkia.

ja tämä ei ole enää keskustelua.
Keskivartalo betonia!
gheisari
10.06.2004 16:48:37
ja tämä ei ole enää keskustelua.

kiitos tiedosta
Tapani L
10.06.2004 17:40:41 (muokattu 10.06.2004 18:59:58)
Tänään sain kyseisen levyn kätösiini ja hetki sitten pistin soittimeen. Nyt on menossa kappale Planet Hell ja tähän mennessä on ollut parasta mitä olen pitkiin aikoihin kuullut. Jos tätä menoa jatkuu, niin tässä on Nightwishin paras levy ja sehän ei ole mikään pieni saavutus! Ymmärrän nyt miksi Tuomas on sanonut, että koko bändi on täysin tyytyväinen tähän levyyn.

No, kuuntelen levyn nyt loppuun, katsotaan olenko samaa mieltä sitten.

EDIT: Juu, olen. Pitää kuunnella heti perään toinen kerta, katsotaan olenko vielä sittenkin samaa mieltä ;)
Samuel P.
10.06.2004 19:45:50

No, kuuntelen levyn nyt loppuun, katsotaan olenko samaa mieltä sitten.

EDIT: Juu, olen. Pitää kuunnella heti perään toinen kerta, katsotaan olenko vielä sittenkin samaa mieltä ;)

Minä olen. Vielä kierros ja sitten levy vähäksi aikaa piiloon, ettei tule kuunneltua puhki. Tai no hmm, ei taida olla pelkoa.

Makeasti sopii tuo soundtrack-tyyppinen orkesterisoitanta tähän hommaan. Ja kaiken päällä paikoin erikoiset, mutta aina kauniit ja tarttuvat melodiat, niin se on siinä. Jos tästä meinaavat vielä joskus pistää paremmaksi, niin huh.

Tämä alkaa IMO olla jo selkeästi "vakavasti otettavaa taidetta" ns. "viihdemusiikin" sijaan, mutta sinnepäin Nightwish on vähän aina ollut.
Super-Jari
10.06.2004 20:03:00
Mukiinmenevä levy. Laadukasta tavaraa, ja tuohon hintaan sietää ollakkin. Wish i had an angel oli jo vähän turhan outo veto. Voin kuvitella miten se toimii jossain teinien diskossa.
Tarjakin taisi vahingossa laulaakin välillä :) itämainen vaikute siinä jossain biisissä kuulosti hyvälle.

Century child oli ilmeisesti ainoa Nightwishin levy joka kelpasi kokonaisuudessaan.
Stay heavy froewer! - bass-man
Deep Shadow
10.06.2004 20:09:22
Nyt kun on jo enemmän kuunnellut niin täytyy kyllä sanoa, että hyvän levyn ovat tehneet. Ja itseasiassa minä kyllä nostaisin tuon "Wish I Had An Angel" kipaleen levyn parhaimmistoon. Onhan se vähän linjasta poikkeava, mutta kovaa menoa...

Ja se suomenkielinen kipale "Kuolema Tekee Tailijan" on mielettömän kaunis kappale...

Ja ei kun lisää kuuntelemaan...
”Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta.” -Matti Nykänen
Deep Shadow
10.06.2004 20:09:23 (muokattu 10.06.2004 20:10:16)
Edit: Ja tuplanahan tämä tuli... Saa poistaa.
”Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta.” -Matti Nykänen
petrutsi
10.06.2004 20:11:26
Kyllähän tuo todella hieno levy on.

Wish i had an angel oli jo vähän turhan outo veto. Voin kuvitella miten se toimii jossain teinien diskossa.

Ihan ässä se minusta oli :D tuli joku Waltarin - Feel! mieleen..
Flash
11.06.2004 08:07:27

Jumankauta etta on mahtavat saundit tuolla levyllä. Kerrankin levy todella kuulostaa siltä, että sen tekeminen on maksanut 200 000 euroa. :) Eli rahat eivät ole menneet hukkaan.

Hyviä biisejä myös löytyy roppakaupalla. Suosikit tällä hetkellä Planet Hell, Dead Gardens ja Ghost Love Score. Ainoa miinus on se, että meno latistuu loppua kohti. Itse olisin sijoittanut mahtipontisen Ghost Love Scoren viimeiseksi biisiksi ja jättänyt Kuolema Tekee Taiteilijan kappaleen kokonaan pois levyltä (se olisi sopinut vaikkapa singlen bonus raidaksi). Ei sillä, että se olisi huono kappale, mutta minusta kokonaisuus kärsii sen takia. No, tämä on vain minun näkemykseni ja pieni murhe muuten loistavassa kokonaisuudessa.
Rock And Roll Can Never Die
Adama
11.06.2004 10:34:35
Jaa-a en ole kyllä mikään NW diggari mutta kyllähän tuo taustamusana menee. Ainoa asia mikä ko pumpun musassa tökkii on mun mielestä synasoundit/samplet. Ne aina jotenki muovisen oloisia ja köpöjä, jotenkin tulee mieleen että mistähän euron casiosta nuokin on otettu. Toinen asia on sitten nämä levyjen nimet: wishmaster ja oceanborn. Mulle tulee noista aina mieleen joku Kaija Koon Unihiekkamyrsky tai tinakenkätyttö, vika on varmaan omassa päässä.

Hieno homma että kansainvälistä menestystä on Nightwishille tullut ja varmasti uuden levyn myötä suosio vain kasvaa. Way to go!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)