Nuuskamuikkunen 23.05.2004 22:06:36 | |
---|
Tästä bändistä ei ainakaan haulla löytynyt mitään varsinaista keskustelua. Itse olen hurahtanut bändiin täysin, eikä paluuta entiseen näy olevan. Eilen olin kuuntelemassa keikkaa Henry's Pub:ssa ja meno oli päätähuimaava. Levyjä ei ole vielä hyllyyn eksynyt, mutta lakkiaisrahoilla saa ihmeitä aikaan. Miten on löytyykö muita Laika hörhöjä? Kiinnostaisi myös tutustua muihin saman tyyppisiin bändeihin. Kertokaa jos tiedätte. Kahvi on hyvää, mutta tee on parasta. |
Jani The Rock 23.05.2004 22:49:58 | |
---|
En nyt sen kummempi hörhö ole, mutta suhtaudun kyllä bändiin äärimmäisen positiivisesti. Laikan keikka Karmarockissa on ehdottomasti parhaita keikkoja mitä olen todistanut. Don`t mess with the countryboys |
jannu 23.05.2004 23:59:32 | |
---|
Levyltä en ole kuullut. Livenä näin pari kuukauta sitten. Hemmetin komiasti soittivat ja meininki oli hurmoksellinen. Kunnon bilemusaa. |
Henga 24.05.2004 00:09:01 | |
---|
Tässä ois yksi Laika-hörhö ;) Loistava live-pumppu, ja aina jaksaa hymyilyttää ne vanhat kunnon "agentti-teemat" keikoilla.. |
Mika Antero 24.05.2004 11:16:48 (muokattu 24.05.2004 11:18:30) | |
---|
Tästä bändistä ei ainakaan haulla löytynyt mitään varsinaista keskustelua. Itse olen hurahtanut bändiin täysin, eikä paluuta entiseen näy olevan. Joo, minulle kävi samoin jokunen vuosi takaperin. Loistava bändi. Kannattaa tutustua noihin surfbändeihin muutenkin. Esim. Dick Dale täytyy ehdottomasti ottaa haltuun, jos Laikasta tykkää. Ja Ventures. Harmittavan vähän olen kyllä minäkin tutustunut näihin surf-porukoihin. Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe. |
sikanaama 24.05.2004 11:34:56 (muokattu 24.05.2004 11:45:38) | |
---|
Loistava yhtye. Levyjä en omista vielä, mutta kirjastosta on monta kertaa mukaan lähtenyt ainakin Absurdistan, C´mon Do the Laika! ja Instruments of Terror levyt. Livenä pitäisi kyllä vielä joskus nähdä. Taitaapi nyt ameerikoissa herrat kiertää. Viisikko aarresaarella:
Vallattomat serkukset ja uskollinen koira Tim päätyvät yhä uudelleen ja uudelleen toinen toistaan jännittävämpiin seikkailuihin. |
Feggy 24.05.2004 11:56:55 | |
---|
Kiinnostaisi myös tutustua muihin saman tyyppisiin bändeihin. Kertokaa jos tiedätte. Suomessa : The Mutants Törmäilyautot The Potatoes Osin (Larry) and the lefthanded Laika edustaa vähän perinteisempää, samoin Törmäilyautot, Potatoes enemmän rockia ja The Mutants sellaista mustempaa kamaa. Lefthanded edustaa omaa planeettaan. |
Mika Antero 24.05.2004 12:05:48 (muokattu 24.05.2004 14:14:09) | |
---|
Tuohon suomi-listaan voisi ehkä (iso ehkä) lisätä myös Hypnomenin, ainakin bändin ekan levyn. Tosin onhan se aikamoista räminää, vähän niinkuin Link Wray kolmanteen potenssiin. Melkoista räminää on myös mainittu Larry & the Lefthanded, tai ainakin muutamat ensimmäiset ep:t ovat, uudempi tuotanto ei valitettavasti ole sekään minulle tuttua. Mutta tutustumisen arvoisia kuitenkin Laikaan ihastuneelle, luulen ma. EDIT: Lisäänpä vielä omat suosikkilevyni Laikalta. Eli C'mon do the Laika ja Amazing Colossal Band. Ja ne muut... Ja vielä: Aavikko on myös sellainen bändi joka saattaa kolahtaa Laikasta pitäville, vaikka se sähköuruilla soitettua onkin. Fiilis on kuitenkin hyvin paljon samanoloinen. Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe. |
Feggy 24.05.2004 14:48:32 | |
---|
Tuohon suomi-listaan voisi ehkä (iso ehkä) lisätä myös Hypnomenin, ainakin bändin ekan levyn. Tosin onhan se aikamoista räminää, vähän niinkuin Link Wray kolmanteen potenssiin. Melkoista räminää on myös mainittu Larry & the Lefthanded, tai ainakin muutamat ensimmäiset ep:t ovat, uudempi tuotanto ei valitettavasti ole sekään minulle tuttua. Mutta tutustumisen arvoisia kuitenkin Laikaan ihastuneelle, luulen ma. EDIT: Lisäänpä vielä omat suosikkilevyni Laikalta. Eli C'mon do the Laika ja Amazing Colossal Band. Ja ne muut... Ja vielä: Aavikko on myös sellainen bändi joka saattaa kolahtaa Laikasta pitäville, vaikka se sähköuruilla soitettua onkin. Fiilis on kuitenkin hyvin paljon samanoloinen. Totta, Hypnomen unohtui. Lisätään vielä samasta paikasta kotoisin olevat Nieminen & Litmanen. Aavikko voi hyvinkin sopia joukkoon - tosin soittavat kai lähinnä vanhoilla Yamaha-syntsilla. (Larry) & The Lefthandedia suosittelen jyrkästi. |
Nuuskamuikkunen 24.05.2004 15:45:56 | |
---|
Aavikko on jo entuudestaan tuttu, mutta näihin muihin täytyy ehdottomasti tutustua. Kiitoksia. Pitää ensin käydä tutkimassa kirjaston pölyiset hyllyt ja siiirtyä sitten levykaupaan. :) Kahvi on hyvää, mutta tee on parasta. |
Chemo 24.05.2004 17:20:50 (muokattu 24.05.2004 17:23:23) | |
---|
Mä diggaan tosi paljon. Tietty. Ekat levyt ovat mulle tärkeämpiä - nehän ovat enempi sitä surfia - mutta kyllä uusikin Laika kolahtaa. Esim. Allmusicista löytyy kivasti tietoa surf-instrumentaaleista. Sieltä kannattaa tutkia ne klassikot, ja mikä hitti olikaan kenen alunperin. Suomalaisista tuoreemmista artisteista voisin kuitenkin mainita Husky & The Sandmenin ja ulkomaisista orkesterin nimeltä Man or Astroman? Mä soitan nykyään itsekin surf/rautalankabändissä. Edit: typo Ramalamadingdong. |
TiMiTheShiT 08.11.2004 19:43:52 | |
---|
mulla on toi "Laika Sex Machine" livelevy ja kolisee kyllä kovaa varsinkin biisit 2, 6, 10, 11, 13 ,15,.................. he he heeh heh heh uuh hah hah haa |"kuinka moni oikeesti on sitä mieltä, että ihmisyys ja luonto on luotu raivattavaks tieltä?" -Jukka Poika-| |
Huevos 08.11.2004 20:38:48 | |
---|
kyllähän nuo ihan hyvin vetää...sitäpaitsi nekin on niin tyhmiä ettei oo tajunnu vieläkään lopettaa, vaikka uraa taitaa olla jo 10 vuotta takana. idiootit rulaa. |
Feggy 09.11.2004 10:03:09 | |
---|
kyllähän nuo ihan hyvin vetää...sitäpaitsi nekin on niin tyhmiä ettei oo tajunnu vieläkään lopettaa, vaikka uraa taitaa olla jo 10 vuotta takana. idiootit rulaa. Näköjään. Less is more. |
Margarita 11.11.2004 05:12:10 | |
---|
Laika edustaa vähän perinteisempää, samoin Törmäilyautot, Potatoes enemmän rockia ja The Mutants sellaista mustempaa kamaa. Lefthanded edustaa omaa planeettaan. And The Lefthanded ja The Mutants on molemmat loistavia. Ne ovat samanhenkisiä, mutta vinksahtaneempia/sliizimpiä kuin Laika. Suosittelen lämpimästi! Ei muuta kun hojo hojo. |
iso j 11.11.2004 10:21:49 | |
---|
Uusin levy oli vähän pettymys.. Aikaisemmista Absurdistan ja inst.terror kolisee vieläkin... Kouvolasta listaan vielä bändi nimeltä The surfing spacemen (uusin levy Mental pictures valittiin Englannissa pipeline lehdessä 3. parhaaksi instrulevyksi vuonna 2002?) Soitin kannuja jonkunaikaa bändissä ja meidän Basisti soittaa vieläkin myös siinä. "Tässä maassa on niin huonot liksat että nälkä on aina vieraanamme,.." |
Feggy 11.11.2004 12:40:26 | |
---|
And The Lefthanded ja The Mutants on molemmat loistavia. Ne ovat samanhenkisiä, mutta vinksahtaneempia/sliizimpiä kuin Laika. Suosittelen lämpimästi! Ei muuta kun hojo hojo. Kuin myös. Lisäksi vielä suositan Potatoesia ja Hypnomeniä. Less is more. |
mono 12.11.2004 19:00:52 | |
---|
And The Lefthanded on maailman paras |
Feggy 12.11.2004 19:22:02 | |
---|
And The Lefthanded on maailman paras Huomenna 13. 11. muuten keikalla Helsingin Semifinalissa. Less is more. |
Veikko 29.01.2005 20:26:05 (muokattu 29.01.2005 20:26:17) | |
---|
Laikojen Absurdistan on soinu muutaman päivän melki tauotta. Parasta, pitänee tarkistaa orkesteri myös livenä, heti kun tilaisuus aukeaa. Ou-mai-gaad! |