Hot RedX 08.02.2005 09:41:32 | |
---|
So What? Who Cares? |
Pitkavirta 08.02.2005 09:59:57 | |
---|
Hienoa! |
nikomati 08.02.2005 10:58:02 | |
---|
Onneksi olkoon! Hyvä suomi! Maailma on nii epäreilu. Koski täytti EILEN kaheksantoista. |
Veikko 08.02.2005 11:07:45 | |
---|
Hyvä Jonne, Hyvä Tampere, Hyvä Suomi! "There are two kinds of music. Blues, & Zippity
Doo Da." Townes Van Zandt |
Hargon 08.02.2005 11:12:07 | |
---|
|
Jani The Rock 08.02.2005 11:20:51 | |
---|
The road never ends for me, kid. |
Sliv 08.02.2005 11:24:59 | |
---|
Ja eri kaliiberin jäbä. Hauska nähdä kuinka ne mielipiteet aina suomalaisilla muuttuu. täysinsamanlailla hanoi rocks ja bändin muusikot haukuttiin aina lyttyyn sillä kultaisella 80-luvulla. |
Juzzu 08.02.2005 11:31:36 | |
---|
Yritys on ensimmäinen askel epäonnistumiseen |
stickyfinger 08.02.2005 11:42:58 | |
---|
Ja eri kaliiberin jäbä. Tosi hieno juttu kyllä! On se kyllä perhana tosiaan että koko ajan pitää dissata. En edelleenkään tajua sitä vaikka tästä aiheesta ollaankin kirjoiteltu lukemattomissa topiceissa sivukaupalla. Pakko sanoa että hassua kun joillekin tuntuu olevan punainen vaate jos vaikkapa Negativelle tunnustusta tulee. Vaikkei musasta diggaisikaan, niin eikö se silti ole mainiota että suomalaiset pärjäävät. Eiköhän sitä itse kukin ole ihan iloinen jos suomalaset urheilijatkin menestyvät. Samanlainen nuori jätkä se Michael Monroekin aikoinaan on ollut niinkuin Jonne nyt. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Artist 08.02.2005 11:50:18 | |
---|
Samanlainen nuori jätkä se Michael Monroekin aikoinaan on ollut niinkuin Jonne nyt. Paitsi, että laulajana aivan erilainen. Ja on se musiikkikin erilaista. Miksi pitäisi digata Negativesta, jos sattuukin diggaamaan Hanoista/Michaelin soolotuotanosta? Anyways, ihan kivahan se on että Negativella menee hyvin, vaikkei heidän meininki(?) mulle oikeen kolahdakaan. |
stickyfinger 08.02.2005 12:16:02 | |
---|
Niin, no eihän sitä niiden musaa suoranaisesti tarvitsekaan diggailla, en minäkään Negativea kotona kuuntele. Ihan samalla tavalla minusta on hienoa että vaikkapa Bodomin Alexi Laihokin tai The Rasmuksen Lauri saavat ulkomailla tunnustusta vaikken heidän musiikistaan välitä. Onhan tuo tosi makee juttu että suomalainen jannu BURRNissa suosituimmaksi rokkistaraksi valitaan. Hauskaa muutenkin nuo parin aikaisemman vuoden tittelin haltijat, v.2002 ykkösenä Nikki Sixx, v. 2003 Jon Bon Jovi ja nyt v.2004 Jonne Tampereelta. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
OlawiSladen 08.02.2005 12:49:46 | |
---|
Tosi hieno juttu kyllä! On se kyllä perhana tosiaan että koko ajan pitää dissata. En edelleenkään tajua sitä vaikka tästä aiheesta ollaankin kirjoiteltu lukemattomissa topiceissa sivukaupalla. Pakko sanoa että hassua kun joillekin tuntuu olevan punainen vaate jos vaikkapa Negativelle tunnustusta tulee. Vaikkei musasta diggaisikaan, niin eikö se silti ole mainiota että suomalaiset pärjäävät. Eiköhän sitä itse kukin ole ihan iloinen jos suomalaset urheilijatkin menestyvät. Samanlainen nuori jätkä se Michael Monroekin aikoinaan on ollut niinkuin Jonne nyt.
Täsmälleen samaa mieltä! Ja sitäpaitsi Makkee mollaattiin aivan samalla lailla aikoinaan, joten ehkä Jonnen kalibeerit on kohillaan sit 20 vuoden kuluttua.Mutta mie nostan hattua jo nyt. "Trust me ~I know what
I`m doing..."
~Sledge Hammer
Dangerous chicca #1 |
Jani The Rock 08.02.2005 13:34:43 | |
---|
Hauska nähdä kuinka ne mielipiteet aina suomalaisilla muuttuu. täysinsamanlailla hanoi rocks ja bändin muusikot haukuttiin aina lyttyyn sillä kultaisella 80-luvulla. Äläs ny. Kyllä mä olin jo 80-luvulla sitä mieltä että Mike on paljon rangempi heebo ku Jonne. Mutta tehdäänpä nyt kumminkin selväksi se tosiasia, että Negativea ja niiden menestymistä vastaan mulla ei oo mitään. Oikein mielellään saavat menestyä. Suon sen heille varsin vilpittömästi. Vaikka kyllähän mä myönnän, että aluksi tuli mieleen että mitäs vitun jätkiä nämä nyt on, jotain jimipääkallokakkosia vai. Mutta ihan jees meininkihän niillä onkin. Että sikäli on pitänyt mielipidettään tarkistaa. Paljon mieluummin saavat mun puolestani voittaa äänestyksiä ja pärjäillä ulkomailla kuin himit/herit (tai mikä nyt millonkin lienevät) ja therasmukset. Mutta siitä huolimatta Mike on eri kaliiberin jätkä kuin Jonne. Se ei oo mikään mielipidekysymys vaan fakta. Mutta 20 vuoden päästä tilanne voi jo olla erilainen. Se nähdään sitten aikanaan. The road never ends for me, kid. |
Medication 08.02.2005 19:19:21 | |
---|
Paitsi, että laulajana aivan erilainen. Jep. Kuunnellessa Makkosen tuotoksia Jonnen ikäisenä alkaa lähinnä itkettää, mutta hyvin se on jälkeenpäin oppinut laulamaan. Tai pitäisikö sanoa tulkitsemaan. |
...And Justice For All 08.02.2005 19:19:24 | |
---|
Jännä juttu muuten, japsit on aina tykännyt tommosista glam-tyylisistä ""meikkibändeistä"".... Terrrrve! Tässä teille pari miljarrrrdia!!! Pannaan porukka naarrrammaannn!! (kummelit rulaa!) |
Artist 08.02.2005 19:30:04 | |
---|
Jep. Kuunnellessa Makkosen tuotoksia Jonnen ikäisenä alkaa lähinnä itkettää, mutta hyvin se on jälkeenpäin oppinut laulamaan. Tai pitäisikö sanoa tulkitsemaan. Minkäs ikänen tämä Jonne sitten on? eikös se oo 21 tai 22? Eli siis saman ikäinen kuin Mike joskus Back To Mystery Cityn - Two Steps From The Moven aikoihin. Kyllä niillä levyillä laulu toimii mun mielestä paremmin kuin Negativen levyillä, vaikka ei se Jonnenkaan laulu ainakaan levyllä ole huonoa. |
...And Justice For All 08.02.2005 19:34:55 | |
---|
Minkäs ikänen tämä Jonne sitten on? eikös se oo 21 tai 22? Eli siis saman ikäinen kuin Mike joskus Back To Mystery Cityn - Two Steps From The Moven aikoihin. Kyllä niillä levyillä laulu toimii mun mielestä paremmin kuin Negativen levyillä, vaikka ei se Jonnenkaan laulu ainakaan levyllä ole huonoa. niinpä. noi kaks on munsta hanoin parhaat levyt ikinä! Kahvi on hyvää, Metallica on paras ja musiikki on ELÄMÄ!! |
Medication 08.02.2005 19:36:04 | |
---|
Onko se Jonne nyt sitten 21v. Makkosen iän heitin lonkalta. Niissä Hanoin ekoissa levyissä Makkosen laulu on aika huonoa. Jonne sen sijaan on laulanut melko puhtaasti aina. Tosin onhan musiikkityyleissäkin eroja - Negativella on hyvin vähän tekemistä Hanoin kanssa muuten kuin ulkonäön puolesta. |
Artist 08.02.2005 19:53:43 | |
---|
Niissä Hanoin ekoissa levyissä Makkosen laulu on aika huonoa. Agreed. Vaikka Hanoin ekaa lättyä pidänkin helvetin hyvänä.
Jonne sen sijaan on laulanut melko puhtaasti aina. Joo, ei se munkaan mielestä huonosti vedä. Livenä kyllä menee vähän "sinne päin" välillä, ainakin niillä kerroilla kun on itse tullut nähty/kuultua. Mutta ei siinä mitään. Tosin onhan musiikkityyleissäkin eroja - Negativella on hyvin vähän tekemistä Hanoin kanssa muuten kuin ulkonäön puolesta. Näinpä juuri. |
Bonham 08.02.2005 20:44:38 | |
---|
Hyvä meno! Tää on mun mielestä näitä musan hienoja hetkiä - ei keltään pois, mutta saattaa poikia taas muutamalle suomipojalle mahiksia päästä itse Jaappaniin ja muualle. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |