pitk 16.12.2004 02:11:23 (muokattu 16.12.2004 02:11:47) | |
---|
Yeah! Erikoisorkesteri joku + Non Smoking Orcestra tai jotain sinnepäin. Olivatten dokumentissa FST:n digikanavalla tänään. Tietääkö joku jotain moiseesta pumpusta? MEininki oli reipasta ja soittotaitoakin tuntuu löytyvän. Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat! |
overtake 16.12.2004 02:29:35 | |
---|
Jaa, se oli varmaan se ohjelma joka tuli tuossa joskus yhdentoista aikaan? Tai oli ilmeisesti ollut jo menossa pitkän aikaa kun vahingossa käänsin fst:lle ja siinä pari tyyppiä istuskeli kitaroiden kanssa jammailemassa. Näytti hauskalta ja kuulosti hyvältä. |
Margarita 16.12.2004 08:14:48 (muokattu 16.12.2004 08:18:33) | |
---|
Yeah! Erikoisorkesteri joku + Non Smoking Orcestra tai jotain sinnepäin. Olivatten dokumentissa FST:n digikanavalla tänään. Tietääkö joku jotain moiseesta pumpusta? MEininki oli reipasta ja soittotaitoakin tuntuu löytyvän. Olisikohan Goran Bregovic/Emir Kusturica and The No Smoking Orchestra. Kusturica ohjasi bändistään dokumentin. Aika hyvä, eklektinen meininki, mutta ehkä hieman liian populistista slaavipoppia mun makuun. Mä oon vähän turhan puristi näissä jutuissa. Underground -leffan soundtrack kyseiseltä bändiltä on muuten loistava! Lisäys: Sen verran bändistä tiedän, että sen pointti on osittain se, että eri puolelta Balkania tulevat muusikot tekevät sulassa sovussa hyvää, eri traditioita rikkovaa musiikkia. Raja-aitoja siis kaadetaan - sodista viis. Hieno ajatus sinänsä. |
pitk 16.12.2004 16:15:46 | |
---|
Olisikohan Goran Bregovic/Emir Kusturica and The No Smoking Orchestra. Kusturica ohjasi bändistään dokumentin. Aika hyvä, eklektinen meininki, mutta ehkä hieman liian populistista slaavipoppia mun makuun. Mä oon vähän turhan puristi näissä jutuissa. Underground -leffan soundtrack kyseiseltä bändiltä on muuten loistava! Lisäys: Sen verran bändistä tiedän, että sen pointti on osittain se, että eri puolelta Balkania tulevat muusikot tekevät sulassa sovussa hyvää, eri traditioita rikkovaa musiikkia. Raja-aitoja siis kaadetaan - sodista viis. Hieno ajatus sinänsä. Jee, juuri Emir Kusturica and The No Smoking Orchestra oli kyseessä. Kiitos. Ja eikun levyjä hankkimaan! Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat! |
aleksi 16.12.2004 23:12:04 | |
---|
Kusturica ohjasi bändistään dokumentin. On muuten ihan hyvä dokumentti. Tykkään vielä musastakin. "open hands to the wind" |
BV2 09.02.2005 15:57:07 | |
---|
Eiih, Non-Smoking Orchestra latistuu melkein Leningrad Cowboys -meiningiksi aitoon asiaan verrattuna: http://fanfare-ciocarlia.com/Nämä Romanian papparaiset tuuttaa mustalaismusansa suorastaan punkmaisella paahdolla! Albumeista Radio Pascanilla on kovin meno, käykää ostamassa Digeliuksesta. |