Rumpali Rölli 13.06.2004 21:53:26 (muokattu 13.06.2004 21:55:05) | |
---|
AcDc on mielestäni upein rocki bändi tähän asti kuulemistani rocki bändeistä. AcDc sanoitukset ja kitara soolot jo ovat pelkästään upeita. Angusia on aina hauska katsella kun hän tekee työnsä taitavasti sooloissa :D Kaikki kirjoittakaa mielipiteitänne AcDc:stä :D |
toxic 13.06.2004 22:40:35 | |
---|
Hups. Tuikkasin varoitusta vahingossa. Joo, hyvä bändi, hauskoja palli lauluja ja siistejä kitarasooloja. Det är bra. |
Angus 13.06.2004 23:04:56 (muokattu 13.06.2004 23:06:48) | |
---|
Ei voi muuta sanoa kuin, että nyt on loistava aihe! AC/DC on ehdoton lempibändini. Kaikki rahat menevät aika pitkälti AC/DC-keräilyyn (mitä nyt kitaransoittoon myös) ja jonkinmoinen vinyyli/cd/memorabilia/ym. - kokoelma on jo kerääntynyt. Itse pidän kaikkein eniten Bonin aikaisesta AC/DC:stä, vaikka rakastan kyllä myös melkein yhtä paljon Brianin aikaista. Kyllä siinä Bonin aikaisessa vain on sitä jotain. Varsinkin Bonin sanoitukset ovat jotain aivan uskomatonta. Vaikka herra itse kutsuukin niitä "vessa-lyriikoiksi" niin, aivan niinkuin Anguskin sanoi, ne ovat uskomattoman nerokkaita. "I got myself a cadillac, but I can't afford the gasoline...". Mahtavaa. Ikinä ei voi saada tarpeeksi niistä loistavista riffeistä, mahtavista sooloista ja Bonin ja Brianin äänestä. AC/DC = #1 Let there be rock! |
toxic 13.06.2004 23:16:36 | |
---|
"I got myself a cadillac, but I can't afford the gasoline...". Mahtavaa. "I`ve got big balls and he got big balls and she got big balls. but we got the biggest, balls of the balls!" Menikö nappiin? |
Rumpali Rölli 13.06.2004 23:40:13 | |
---|
jesh!!! asiaa on tääl onneks acdc fanei :D :D :D :D |
paavi 13.06.2004 23:47:55 | |
---|
AC/DC on kova bändi, mutta kuka määrittelee ykkösen ja kuka määrittelee, mikä on hardrockia? Itse en tee edes itseäni varten mainitunlaisia lokerointeja. |
Angus 14.06.2004 00:41:39 (muokattu 14.06.2004 00:43:26) | |
---|
AC/DC on kova bändi, mutta kuka määrittelee ykkösen ja kuka määrittelee, mikä on hardrockia? Itse en tee edes itseäni varten mainitunlaisia lokerointeja. Puhut asiaa. Itse ainakin määrittelen "kuka on ykkönen" sillä mistä itse pidän eniten. Ja onhan AC/DC siitä harvinainen bändi, että ovat tehneet "samaa musaa" jo 30-vuotta ja vieläkin vaan katsomot täytyy kun pojat kiertueelle lähtevät. Ei kalastella uusia faneja lähtemällä mukaan trendeihin, tämä on juuri AC/DC:n loistavuuden perusta. Tuo Hard Rock - juttu on kyllä ihan totta sinäänsä, kuunnellessa erityisesti Bonin aikaisia levyjä ei kyllä mieli tekisi edes hard rockiksi luokitella. Kuitenkin yksi asia mikä on aivan varma on se, että AC/DC EI ole hevimetallia, pahaa tekee kuulla kun joku puhuu AC/DC:stä heavymetal-bändinä, hrrrrr. Let there be rock! |
Angus 14.06.2004 00:47:10 | |
---|
"I`ve got big balls and he got big balls and she got big balls. but we got the biggest, balls of the balls!" Menikö nappiin? "I've got big balls, I've got big balls, and they're such big balls, dirty big balls, and he's got big balls, and she's got big balls, but we've got the biggest balls of them all" Eiköhän se noin olisi. Let there be rock! |
Bassballs 14.06.2004 08:54:46 | |
---|
AC/DC on rautaa! Silkkaa asiaa. Maailmassa on kahdenlaisia ihmisiä, joista en pidä: On ihan hyviä tyyppejä ja täysiä persreikiä. Sinä kuulut niistä ensimmäisiin. |
Dunga 14.06.2004 09:06:24 | |
---|
Eissideissi on mahtavuutta. You can crush us, you can bruise us, but you´ll have to answer to...oh, Guns Of Brixton IMIK #4 [Kyllä lähtee] |
PekkaRii 14.06.2004 09:14:47 | |
---|
AC/DC on jotain täysin omaa ja mahtavaa. Jäljittelemätön. AC/DC kuuluu ehdottomasti kaikkien aikoijen hard rock eliittiin. Aivan sinne kärkeen. Niin, ja mä en vedä rajaa Bon ja Brian aikakausille. Fudii kummatkin niin v***sti. Tosin, oli se Scott kyll äaika uskomaton äijä ja se lauluääni jotain toisesta galaksista. "Now that Poison's out of the way, we can go right to the top." - James Hetfield, Metallica, Rip Magazine, November 1991 |
Jani The Rock 14.06.2004 10:45:44 | |
---|
AC/DC on parhaita bändejä ikinä. Olihan Bon tietysti niin saatanan kova jätkä ja Angus on hurja kaveri kepittämään, mutta Malcolmin soitossa on Sitä Jotain. Vittu se mies on niinkuin kone. Ja se soundi! En kyllä tykkää näistä Brian Johnsonin aikasista läheskään niin paljon kuin alkupään levyistä. If you want blood on muuten Johnny Winter And Liven sekä Motörheadin No sleep `til Hammersmithin ohella rankimpia ja parhaita livelevyjä mitä maailmassa on. Voisi sanoa, että AC/DC on se bändi, joka lopullisesti pelasti mut popilta silloin joskus kauan sitten. Että hattu pois ja kumarrus. Don`t mess with the countryboys |
Angus 14.06.2004 11:43:21 | |
---|
AC/DC on parhaita bändejä ikinä. Olihan Bon tietysti niin saatanan kova jätkä ja Angus on hurja kaveri kepittämään, mutta Malcolmin soitossa on Sitä Jotain. Vittu se mies on niinkuin kone. Ja se soundi! Olet aivan oikeassa! Angus saa yleensä kaiken huomion, mutta niinhän se on tarkoitettukin. Malcolm itse haluaa jäädä taka-alalle ja Angus saa hoitaa keulakuvan paikan (bonin & brianin ohella). Malcolm on uskomattoman aliarvostettu kitaristi, ehkäpä juuri sen takia, että hän ei ole esillä niin paljoa jolloin helposti ei-fanit eivät edes huomioi häntä. Kuitenkin, jumalauta se soundi! Ja se tyyli! "Malcolm? He's the brain" - Bon, Reims '79 En kyllä tykkää näistä Brian Johnsonin aikasista läheskään niin paljon kuin alkupään levyistä. If you want blood on muuten Johnny Winter And Liven sekä Motörheadin No sleep `til Hammersmithin ohella rankimpia ja parhaita livelevyjä mitä maailmassa on. If You Want Blood on kyllä niin uskomaton live-levy. Äänestettiinhän se 2. parhaaksi live-levyksikin Classic Rock - lehdessä juuri muutama numero sitten. Eikä kyllä ilman syytä. Vittu sitä energiaa. Bonin laulu. Malin riffit. Anguksen soolot. "Raw, Electrifying power" Let there be rock! |
waihen84 14.06.2004 12:08:13 | |
---|
Voisi sanoa, että AC/DC on se bändi, joka lopullisesti pelasti mut popilta silloin joskus kauan sitten. Että hattu pois ja kumarrus. Jep, sama täällä. Oliko se nyt vuonna 1995? anyway, minäkin olen suuri fani! |
jkinnun2 14.06.2004 12:14:59 | |
---|
ACDC yesssssssssssssssssssssssss!!!! toimii!!! angus maailman paras rock-kitaristi! Kyllä! Jussi |
mie 14.06.2004 13:05:40 | |
---|
AC/DC on kyllä yksi parhaimmista bändeistä ikinä, mutta useimmat biisit ovat aika samanlaisia. |
EtG 14.06.2004 13:13:43 | |
---|
yksinkertaista mutta toimii helevetin hyvin. AcDceestä saa parhaat fiilikset! Pakkanen karistaa nudistit |
opuh 14.06.2004 13:58:56 | |
---|
On ihan perkeleen hyvä bändi ja Angus on perkeleen hyvä kitaristi! Hahahah |
Tinmo 14.06.2004 14:58:03 | |
---|
Miksi AC/DC on minun mielestäni ykkönen: Siinä soittaa maailman paras rytmityhmä: Malcolm, Cliff & Phil. Siinä on laulanut maailman paras Rock-laulaja. Siinä laulaa tällä hetkellä maailman toiseksi paras Rock-laulaja. Siinä soittaa soolokitaraa maailman paras Rock-kitaristi, mitenkä perustelen tämänkö? -Anguksella on paitsi tekniikkaa, sillä on saundi, tyylitaju ja paras live-soitanta. Ja kun bändi on tai on ollut saakutin tuottelias urallansa, ja tehnyt levyjä tasaiseen tahtiin, ei huonoja levyä ole ilmestynyt ensimmäistäkään. Vaikka levyjä on tehty jo toistakymmentä, voi turvallisin mielin ostaa sen uusimman, koska tietää sen sisältävän sitä tuttua ja turvallista. AC/DC on joutunut kritiikin kohteeksi sen takia, ettei bändi ole uudistunut yhtään. Minusta on kuitenkin, ja paljon! Jos joku väittää esimerkiksi For Those About To Rock (We Salute You):a samanlaiseksi sisällöltään kuin vaikkapa Let There Be Rock tai Stiff Upper Lip, saa olla todella huono kuulo. Ainiin, mainitsinko jo, että AC/DC on myös paras live-bändi? Jos minä saisin päättää, Aki Sirkesalo saisi lapiosta. |
Angus 14.06.2004 15:04:41 (muokattu 14.06.2004 15:12:55) | |
---|
ViikatemieS: Juuri näin! Minulle on ainakin erittäin tärkeää, että bändi ei lähde mihinkään trendeihin mukaan, vaan pysyy tyylilleen ja faneilleen uskollisena. Vaikka AC/DC:n perussoundi on aina pysynyt samana, niin kyllä se silti on aina pikkusen muuttunut. Saa olla kuulossa vikaa jos väittää vaikka Dirty Deedsiä samanlaiseksi kuin vaikkapa Razors Edgeä. EDIT: typo Let there be rock! |