Aihe: Loputkin Loat
1
Tohtori Mustajärvi
01.03.2005 18:55:19
Tämmönen bändi tuli joskus Kemistä (?) ja julkaisi kolme levyä (ainakin mun tietoni mukaan ja mulla on kolme): Kolhoosi, Perämeren Pohjukan Puhuri ja Kova Luu. Nää levyt taitaa kaikki olla omakustanteita tai pienkustanteita.

Hyviä biisejä ja ainakin mulle maistuu edelleenkin.

Kuka tuntee bändin?
"MIkä sua vaivaa, onko kipuja? Ottaako päähän onko krapula?" "Tohtori touhukas tohtoroi, lauteet paukkuu ja laulusoi"
Flow
01.03.2005 19:02:14
Nimi on ihan pirun tuttu. Epäilen, että olen nähnyt heidät livenä tai sitten kirjaston levyhyllyssä on heidän levynsä.
Kumpijompi.
I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin
Tohtori Mustajärvi
01.03.2005 19:15:56
Joo, huomasin joskus, että meidänkin kirjastosta löytyy ainakin yks levy.
"MIkä sua vaivaa, onko kipuja? Ottaako päähän onko krapula?" "Tohtori touhukas tohtoroi, lauteet paukkuu ja laulusoi"
kivi
01.03.2005 19:36:05
Tämmönen bändi tuli joskus Kemistä (?)

Kemistä tais tulla. Omassa levyhyllyssä on tuo Kova Luu, muttei juuri muistikuvaa. Pitääkin kuunnella joskus.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Kosminen
01.03.2005 21:22:12

Joskus ollu kirjastosta lainassa.. jotain omaperäistä. Eikö näillä ollu tapana keikoilla kolistella jotain puupökkelöitä? Älyllistä muistelua..
Kalamies#16 >-)))>
Anarkiapurilainen
01.03.2005 23:00:23

"Perämeren pohjukan puhuri" oli ainakin ihan hirveää paskaa. Sattumalta sain ilmaiseksi yhden kappaleen tuota ja se kappale löytyy nyt Oulusta keskustan antikvariaatista.
scribbling
02.03.2005 07:19:53
Kemistäpä hyvinkin. Perämeren pohjukan puhuri oli todellakin yhtyeen "huippuhetki" ja samalla ehkä myös populäärein levy.

Yhtyeessä kävi melkoinen muuttoliike ja lopulta bändin nokkamies Pentti Korpela antoi homman olla. Nykyään Korpela soittelee Vaiettu Vimma -nimisessä bändissä ja esittävätpä keikoillaan joskus LL:n biisejäkin.
Tohtori Mustajärvi
02.03.2005 14:57:09
"Perämeren pohjukan puhuri" oli ainakin ihan hirveää paskaa. Sattumalta sain ilmaiseksi yhden kappaleen tuota ja se kappale löytyy nyt Oulusta keskustan antikvariaatista.

Tällä palstalla on paljon tuota "paskaa". Vähän joka asiaan tulee sama kommentti... Yks tykkää äitistä ja toinen jostain muusta...

Mutta anyway!! Joo. Omaperäistä oli ja sanoitukset on hyviä!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)