Aihe: Negative ja uusi sinkku
1 2
Osmo
14.02.2005 12:07:41
Kuuntelin tuossa kotimatkalla Cityä, ja ajattelin että onkos Sentencediltä tullut uusi sinkku ulos.. Mutta eih, sehän oli NEGATIVE jossa Ville lauleskelee! Ei helvetti, mihin tämä maailma on menossa. Oli kyllä sitten mitään sanomaton biisi, vaikka Villen äänestä ja tulkinnasta (ainakin tähän asti) pidän. Luultavasti olen järkyttynyt vielä vuosia tämän tapauksen jälkeen. Syynä tietysti voi olla se, että Negative on aina ollut minulle hieman puistatuksia aiheuttanut yhtye, ja Sentenced taas lähellä sydäntä.

Öyh.
Pixies.
aivokuolio
14.02.2005 12:46:18
Mikä se pahin asia tässä nyt sitten oli?
mustan huoneen testi.
carnation
14.02.2005 13:07:14
Kuulostaa ihan Rollareitten Paint It Blackilta tuo uus Negative-single.
"Maailmassa ei ole mitään, mitä mies ei vaihtaisi säkilliseen pimeyttä tai kouralliseen tuhkaa." (Rauta-aika)
justus5
14.02.2005 13:35:57
Mistä tämä yleinen antipatia ko. orkesteria kohtaan yleensä muuten johtuu? Tuntuu että julkaisee ne sitten uuden sinkun/levyn tai pokkaa jonkun palkinnon niin suuren yleisön(tm) mielipide on lähinnä dissausta.

Vaikka en pumpun tuotoksia omista, mutta mitä noita veisuja on radiosta sivukorvalla kuunnellut, niin kyllähän ne 'tuoreemmalta' kuulostaa kun esim. joku HIM, joka on tehnyt samaa biisiä nyt viimeiset 2-3 levyä.
Remember to rebel against authorities, kids!
Hohhoijaa
14.02.2005 14:10:48
Mistä tämä yleinen antipatia ko. orkesteria kohtaan yleensä muuten johtuu?

Meikit? :S
/,,/
Osmo
14.02.2005 15:35:32
Tarkoitukseni ei missään nimessä ollut dissata Negativea, ei toki. Hyvinhän he hommansa hoitavat omalla alallaan. Tarkoitukseni oli herättää keskustelua tästä eriskummallisesta kokeilusta. Mutta piristävää tässä on se, että vokaaleja ei hommattu hoitamaan ketään ns. julkkurokkaria, ala Ville Valo. Suomessa kun on runsaasti muitakin hienoja orkestereita kuin pelkästään ne kaksi kuuluisinta...

Mutta jos joku nyt kovasti nokkiinsa otti, niin ottakoon.
Pixies.
Rattata
14.02.2005 16:21:30
Mutta jos joku nyt kovasti nokkiinsa otti, niin ottakoon.

Tuskimpa tästä kenenkään on syytä nokkiinsa ottaa. Jokainen saa sanoo mielipiteensä ja sillä hyvä.

Minusta tuo kuulosti varsin kelporallilta ja Ville toi mukavaa lisäväriä biisiin. Kyllä ne vaan tarttuvia biisejä osaa tehdä, sen myönnän.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta pakki ei kestä minkä pärstä vaatis.
justus5
14.02.2005 17:19:40
Meikit? :S

Ehh .. tätä jos rupeaa noudattamaan niin saa karsia aika lailla sitten levyhyllyä ;)

Ja ei - en käytä.
Remember to rebel against authorities, kids!
Hohhoijaa
14.02.2005 18:08:14
Ehh .. tätä jos rupeaa noudattamaan niin saa karsia aika lailla sitten levyhyllyä ;)

Ja ei - en käytä.

Joo, ei tosissaan.
Kalamies #12
"Mun kitarani kauniimmin taivaassa kerran soi."
Kusse
14.02.2005 19:47:50
Kuuntelin tuossa kotimatkalla Cityä, ja ajattelin että onkos Sentencediltä tullut uusi sinkku ulos.. Mutta eih, sehän oli NEGATIVE jossa Ville lauleskelee! Ei helvetti, mihin tämä maailma on menossa. Oli kyllä sitten mitään sanomaton biisi, vaikka Villen äänestä ja tulkinnasta (ainakin tähän asti) pidän. Luultavasti olen järkyttynyt vielä vuosia tämän tapauksen jälkeen. Syynä tietysti voi olla se, että Negative on aina ollut minulle hieman puistatuksia aiheuttanut yhtye, ja Sentenced taas lähellä sydäntä.

Öyh.

Niin no, diggailitko siitä ennen ku tiesit et se on negative?
Saithan sä selvää? Älä valita!
Osmo
14.02.2005 19:55:35
Niin no, diggailitko siitä ennen ku tiesit et se on negative?

En. Itse?
Pixies.
Kusse
14.02.2005 20:01:36
En. Itse?

En oo kuullu, mut kuuhullu. Ja gännissä.
Kusse
14.02.2005 20:15:32
Sentencediä tulee aika ajoin kyl kuunneltua, ja kyllähän se uppoo. Mut jotenkin negativen kanssa aina niitten ulkomusiikilliset asiat tuppaa ärsyttää kaalia, eikä niitten musaa sen takia pahemmin oo kunnol tullu kuunneltuu. Mä tiedän et se on hemmetin typerää "kattoo koiraa karvoihin", mut en mä sille mitään voi. Villelle kuitenkin kunnioitusta, et duunaa jotain tommost, mikä muitten silmis vois näyttää typerältä. Jotain mihin mä en oikeen kykenis. Ehkä se vaikuttaa jotain et se on muusikko, mä en.
ps. ota ny täst selvää.
micro
15.02.2005 10:34:20
tota uutta piisiä en ole kuullut vielä, mutta tykkäsin negativen my my hey hey coverista. (taisin juuri tehdä musiikillisen uskottavuuden itsemurhan...)
Hyvää päivää!
Juzzu
15.02.2005 11:09:55
Te ootte ihan liian negatiivisia :o)
Yritys on ensimmäinen askel epäonnistumiseen
Deep Shadow
15.02.2005 13:26:19
Tarkoitukseni oli herättää keskustelua tästä eriskummallisesta kokeilusta.

Mikä tässä nyt sitten niin eriskummalista oli? Eikös noita eri bändien laulajia nyt muutenkin hypi vierailemassa vähän joka bändien levyillä?

Itse en ole tuota sinkkua tainnut vielä edes kuulla, ei ainakaan muistu mieleen. Ehkä kommentoin lisää tuon kuultuani...
"Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä
Osmo
15.02.2005 14:10:23
Mikä tässä nyt sitten niin eriskummalista oli? Eikös noita eri bändien laulajia nyt muutenkin hypi vierailemassa vähän joka bändien levyillä?

Eihän se ole mitenkään ennenkuulumatonta, että laulajat vierailevat toisissa bändeissä. Sitä lähinnä ajoin takaa, että Negativen kohdeyleisö ei ole aivan sama kuin Sentencedin. Tai ainkin näin olen ymmärtänyt. Joten olen vain hieman yllättynyt tästä vierailijan valinnasta kyseiseen biisiin. Mutta sanottakoon se nyt vielä kerran, että mielestäni asia on pelkästään positiivinen, eikä Negatiivinen niin kuin jotkut ovat ehkä asian kirjoituksestani ymmärtäneet. Hienoahan se on että Villekin on tämmöisen tempun "uskaltanut" tehdä. Mutta siis biisinä tämä veto on hyvinkin keskinkertainen. Ainakin näin kahden kuuntelukerran perusteella.

Elkää hyppikö silmille.
Pixies.
carlos
15.02.2005 18:16:46
No on se sentenced vähintään yhtä paska ku negative!
Standin' with the fury that they had in '66
aivokuolio
15.02.2005 18:50:02
No on se sentenced vähintään yhtä paska ku negative!

Nerokasta. Legendaarista.
mustan huoneen testi.
Medication
16.02.2005 21:48:03
Sinkun b-puoli God likes Your style on muuten aivan saatanan kova biisi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)