Mediamoguli 28.01.2005 15:24:55 | |
---|
No kansalaiset? Kehtaako täällä edes kysyä jotta oletteko jo tutustuneet Arkin uusimpaan? No, kehtasi tai ei, niin minä myönnän jopa pitäväni tästä uudesta. Alkujärkytys oli valtava, olin muutaman viikon varma, että levy on äänitetty joskus vuonna -84 ja julkaistu vasta nyt. Kunhan totuin tyyliin ja soundeihin, aloin tosiaan kyllä pitämään tästä levystä. Varsin hyväntuulista musiikkia! Helmikuun keikkaa odotan innolla.. |
nikomati 28.01.2005 16:08:13 | |
---|
Joo, täytyis varmaan tutustua ku oon tykänny niitten muutamast zipaleesta.. Näin jopa taannoin poikien ankkarokin keikan, melkeen kokonaan..! "Rokki soi, viini virtaa ja naiset vaihtuu" |
Jani The Rock 28.01.2005 17:10:07 | |
---|
Sanokaas The Ark-tietäjät, mikä on edesmenneessä The Creepsissä laulajana hääränneen Robert Jelinekin yhteys bändiin? The road never ends for me, kid. |
Salaud 28.01.2005 17:41:05 | |
---|
Sanokaas The Ark-tietäjät, mikä on edesmenneessä The Creepsissä laulajana hääränneen Robert Jelinekin yhteys bändiin? Eikös hän järkännyt aikoinaan yhtyeelle levysopimusta? Houston, We Have a Drinking Problem. |
Jani The Rock 28.01.2005 17:51:05 | |
---|
Eikös hän järkännyt aikoinaan yhtyeelle levysopimusta? Joo, tais olla tolleen tosiaan. The road never ends for me, kid. |
Bluesmies 28.01.2005 23:19:14 | |
---|
Mun mielestä toi uus levy on kyllä aivan täyttä paskaa!!! Siis aivan järkyttävää paskaa!! Ensimmäinen levy löytyy itseltäni ja se on mun mielestä aivan helvetin hyvä!! Toisella levyllä on pari kolme hyvää biisiä, mutta tämä uusin on sitten aivan kamala. Soundit ovat sellaiset avaruusmaiset ufo-soundit ja biisitkin aika heikkoja. Uusi musiikkinäyte profiilissa. |
Salaud 28.01.2005 23:25:27 (muokattu 28.01.2005 23:28:21) | |
---|
Mun mielestä toi uus levy on kyllä aivan täyttä paskaa!!! Äitis oli kun sut sai... Ei maar, paljon olen kuullut ristiriitaisia lausuntoja uudesta levystä. Omaa versiota en parane vielä huudella ennen kuin olen ehtinyt levyn kunnolla kuunnella. EDIT Houston, We Have a Drinking Problem. |
Tympee Huttunen 29.01.2005 00:03:02 | |
---|
The Ark on sarjassaan suorastaan loistava. Pitäisi kyllä levyjä hankkia. Tämä arvioni on suorastaan video/sinkkubiisien perusteella. |
leijonamieli 29.01.2005 15:38:59 | |
---|
Itse olen myös pitkän linjan arkmiehiä. Tosin It takes a fool to remain same ei aivan iskenyt ensikuuntelulla. Tosi kipinä iski provinssirokin livekeikalla. Sen jälkeen olen ollut niitä tänne Vaasaankin tänä vuonna järkkäämässä, mutta Olan ääni ei kuulemma kestä niin montaa keikkaa suomessa. Uusin levy ei ole aivan mahtava, mutta ei paskakaan ole. Biisit vaan eivät nouse edeltäjiensä tasolle, vaikka yritetäänkin tehdä maanläheisempää musiikkia. Lopulliseen läpimurtoon olisi kuulunut tehdä tämä levy. Sama tapahtui the crashille toissa vuonna. "Älä naura rullalautailijoille, heillä on uskonto" -yle |
Vainhaalee 29.01.2005 20:06:55 | |
---|
Ihan pakko-ostos... Arvostelu lukenut ja sanottu et on "iloisiin" kuoriin puettua "ei-iloista" musiikkia... Sanoimpa tyhymästi... No eipäs sen väliä... |
vaiktutus 29.01.2005 23:25:19 | |
---|
Pitäisi vissiin jostain hankkia uusin Arkki, kun kerran nuo edellisetkin ovat niin kovasti miellyttäneet. Oikeastaan eniten olen kuunnellut In lust we trustia, jonka ostin pari vuotta sitten Father of a sonin ja Tell me this night is overin häikäisemänä. Levy osoittautui mahtavaksi. Kaverit tosin vähän kuittailivat yhtäkkistä Ark-faniuttani, sillä ensimmäinen kommenttini bändistä oli "lol, mitä homoja", kun näin heidät televiissiossa. Mutta otetaan huomioon, että olin silloin 13-vuotias. "Moninkertaiset huutomerkit ovat selvä sairaan mielen merkki" -velho Rincewind |
M.i.k.key 30.01.2005 01:01:44 | |
---|
Levy on soinut läpi moneen kertaan, aluksi pettymys mutta sittemmin auennut. Aluksi odotti "rockbändi"-soundia, mutta rummut ja kitarat on todella käsiteltyjä. Jostain haastattelusta sitten luin tai kuulin että Ola Salo nimenomaan näin halusi tehdä. Viimeisimmillä kuuntelukerroilla on homma alkanut aueta ja diggailen mahtavista melodioista. Erikoisia sävellyskohtia siellä täällä, kyllä mä diggaan. Eka levy löytyy myös, tokalta oon kuullut vain muutaman biisin. Kyllä noita tulevalla suomen kiertueella pitää yrittää käydä kattomassa, eikös ne olleet tänne tulossa? Mä lopetan nää hommat! |
Caizer Zalaat 30.01.2005 11:29:19 | |
---|
Itse kuuntelin uutta levyä eilen ja tulin samaan tulokseen kun nähdessäni heidät livenä ekan kerran: HOHHOIJAA!!! Että voi olla turhanpäiväistä musiikkia. Kuuntelen mielummin vanhaa David Bowieta. Tämähän on kuitenkin vain makuasia, joten te Arkin ystävät älkää suivaantuko, ehkä olen vain vanha ja väsynyt... |
halodrummer 31.01.2005 11:44:58 | |
---|
En ole vielä ehtinyt levyä hankkia, jokunen biisi löytyy kyllä koneelta. Clamour for Glamour on loistava. "Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä |
Roberto 31.01.2005 12:50:43 | |
---|
Ihan superia. Rock city wankers! |
pikkupeikko 31.01.2005 15:37:54 (muokattu 02.02.2005 14:13:35) | |
---|
State of the ark on aivan upea levy. Ihan tosi loistavia biisejä, ehkä yks huonompi koko levyllä (the others), mikä on jo hyvin. Sinkkubiisiä aluksi vierastelin, kun tuntui tylsältä rämpytykseltä, mutta nyt kun olen koko levyä kuunnellut niin tykkään kovin. Melodiat kuulostaa koko ajan paremmilta. Harmittaa etten keikalle pääse. Koskaan ei voi mennä niin paskasti, ettei siitä positiivisesti ajattelemalla voisi tehdä paskempaa. |
mira. 08.02.2005 22:43:49 | |
---|
Meitsi rakastaa Arkia! Vanha ja väsynyt ämmä, mutta meinaan silti todnäk Tavastialle ja Tampereelle. Ekan kerran kuulin bändiä joskus vuosia sitten, kun lämppäsivät Kentiä Vanhalla. Silloin heräsi kiinnostus. Eka levy kolahti lujaa ja Roskildessakin löysin itseni lauleskelemassa letyourbodydecidea svedujen seurasta. Huh. No, omat kaverit oli katsomassa jotain Neil Youngia.. :-) Ark saa livenä hyvälle tuulelle ja Ola Salo seurueineen osaa ottaa yleisönsä. Uuden levyn sain vasta nyt käsiini ja tiesin suurinpiirtein odottaa simppelimpää matskua ja sitähän se on. Lempibiisiä ei vielä oo, koska kuuntelen vielä parisen kertaa. Kakkoslevyn matsku ei ollu sellaista bileilyä mihin ekalla levyllä tottui. Tämä uusin on pyllynheilutusmusaa ilman niin isoa mahtipontisuutta kuin mitä ekalla levyllä. |
Jackie 09.02.2005 00:35:08 | |
---|
Lippu tavan keikalle ja voi jeesus mikä fiilis!!!!!!!!!!!!! Ei jaksais enää oottaa!!!!! AAAAAAHHHHHH!!!!!!!!! Käsi ylös kuka tykkää rockmusiikista! |
Vainhaalee 27.02.2005 15:57:01 | |
---|
Noniin... Nyt se aukesi... This piece of poetry..., let me down gently ja deliver us from free will räjäyttää tajunnan... Hieno levy... Ehkä olisin jättänyt pois sen chuwangamungachimbawanwangan tai mikä se nyt oli... sitä ei jaksa aina kuunnella... |
jazzy 27.02.2005 23:17:17 | |
---|
Ei uppoa minuun ollenkaan. Ainakin eka sinkku tuolta levyltä lähinnä ärsyttää suunnattomasti. "This story's gonna grab people. It's about this guy, he's crazy about this girl, but he likes to wear dresses. Should he tell her? Should he not tell her? He's torn, Georgie. This is drama." -Ed Wood |