Isodee 02.05.2003 22:24:50 | |
---|
Joitakin biisejä olen kuullut ja vaikuttaa aika mielenkiintoiselta. Eiks tää heppu oo se Lemonheadsien entinen laulaja. Nehän versioi aikanaan "Fröken Anderssonin". Onkohan uusi levy ostamisen arvoinen? |
2541 03.05.2003 03:36:04 | |
---|
Joitakin biisejä olen kuullut ja vaikuttaa aika mielenkiintoiselta. Eiks tää heppu oo se Lemonheadsien entinen laulaja. Nehän versioi aikanaan "Fröken Anderssonin". Onkohan uusi levy ostamisen arvoinen? Sehän se on Lemonheadseista tuttu mies. Kovasti olen tykännyt It's A Shame About Ray ja Come On Feel levyistä ja ei huono ole myöskään bändin viimeiseksi jäänyt Car Button Cloth. Alkupään punkimmat levyt ovat kokonaan kuulematta. Ehdottomasti hankkimisen arvoinen on Dandon soolo Baby I'm Bored. Akustispohjaista amerikan poppia. Kiva oli nähdä herrat Jon Brion ja Royston Langdon mukana levyllä. |
tollo 05.05.2003 13:08:47 | |
---|
Ostoslistalla, ostoslistalla(kuten myös lemonheads). Rumbassa tais oli hyvä juttu. Joku raikulipoika toi kai on. |
2541 09.05.2003 16:40:46 | |
---|
Ostoslistalla, ostoslistalla(kuten myös lemonheads). Rumbassa tais oli hyvä juttu. Joku raikulipoika toi kai on. Tai oli. Sen takia sillä tuon soololevyn tekeminenkin venähti, kun jäi vaihde päälle. Onnek selvisi! |
Marlowe 09.05.2003 17:34:50 | |
---|
Onkohan uusi levy ostamisen arvoinen? Muutamia biisejä olen kuullut. Pelkistettyä, paikka paikoin aika karuhkoakin materiaalia. Pikaisen tutustumisen perusteella kuulosti ihan hyvältä minun korviini. The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby) |
Isodee 10.05.2003 01:54:12 | |
---|
Taitaa tarttua mukaan seuraavalla kerralla kun levyjä ostelen. |
porcupine 04.01.2005 14:50:52 | |
---|
Sankari Tavalla 24.2.05 Ou jee! Soittakaa Outdoor Type! Ei kukaan, tai kun kerran kaikki muutkin. -Tommi Liimatta |
FlatOutFucked 04.01.2005 17:51:47 | |
---|
Sankari Tavalla 24.2.05 Ou jee! Soittakaa Outdoor Type! Outdoor Type on tylsä biisi... Mutta Car Button Cloth kyllä hyvä levy. "We´ve been playing along and they´ve been the song we wanted to hear...
But the melody´s meaningless, it´s wasted on my ears.
Surprise, surprise...Surprise, surprise!
The government lies!" |
HaloOfFlies 05.01.2005 00:04:39 | |
---|
Jostain olen lukenut että Lemonheads olisi tekemässä paluuta. Tiedä sitten ovatko huhut tosia. Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe |
porcupine 05.01.2005 14:10:06 | |
---|
Outdoor Type on tylsä biisi... Outdoor Type on hauska biisi... Mutta Car Button Cloth kyllä hyvä levy. Näin on näre. Ei kukaan, tai kun kerran kaikki muutkin. -Tommi Liimatta |
spk78 16.02.2005 23:59:34 | |
---|
Outdoor type on yksi suosikeistani. Baby I'm bored menee ehkä kaikkien aikojen top 10:een minulla. Kaunis levy. |
nenä 25.02.2005 12:52:18 (muokattu 25.02.2005 12:54:34) | |
---|
Eilen poppasi Tavastialla akustisen kitaran kanssa. Hieno ilta. Ensi alkuun pelotti, kun paikan päälle menin, että meneekö liian intiimiksi tunnelma, kun ei taustapändiä (, jonka jotenkin oletin olevan mukana lueskeltuani jokin aika sitten miehen haastattelua) olisi, mutta ei. Hilpeä meininki, jossa biisit lähinnä rullasivat rämpytyskompin varassa, oli koko illan. Sopivassa määrin naureskelua ja toisaalta myös haikeilua. Nyt olen lähinnä yli-innostunut, että mies-kitara-meiningillä vedetään tunnin esitys ilman suvantoja. Toisaalta siten oli myös settilista laadittu, että reipasta ja iloista meinkiä oli vähintään joka toinen biisi. Oikeastaan kaikki kaipaamani (ei tullut mrs. Robinsonia ikävä, vaikka jäi soittamatta) Lemonheads-klassikot kuultiin, lisäksi muutamia sooloesityksiä ja pari coveria päälle. Itse pidin erityisesti Velvet Undergroundin I'll be your mirror:sta. Yllättävän vähän oli biisejä Baby I'm bored:ilta, vai enkö vain tunnistanut? Yleisöä oli kertynyt paikalle (melkein) täysi Tavastiallinen ja vuorovaikutus esiintyjän kanssakin oli mukavaa. Ei liian jäykkää eikä liian osaa ottavaa. GWB:tä muistettiin jossain määrin laulun sanoituksissakin, vaikka olisin herralta ehkä mieluummin jättänyt ne kuulematta. Tosin kyllä juhlahetkellä naurun hörähdyksiä aiheuttivat ainakin lausumatta jätetyt sanat GWB-yhteyksissä. Jälkijättöisesti täytyy sanoa, että Dando oli varsin hilpeällä tuulella, mutta ainakaan minuun silmiini hän ei erityisen skarpilta vaikuttanut. Ehkä se on vain imagoa. |
FlatOutFucked 25.02.2005 14:33:52 | |
---|
Jälkijättöisesti täytyy sanoa, että Dando oli varsin hilpeällä tuulella, mutta ainakaan minuun silmiini hän ei erityisen skarpilta vaikuttanut. Ehkä se on vain imagoa. Niin, eikös tämä tyyppi sekoillut Lemonheadsin jälkeen jotakuinkin kaikkien aineiden kanssa jossain Australiassa tai jotain... How many of you out there think the system SUCKS!? How many of you out there think anarchy is BETTER!?... You´re STUPID!! YEAH! You are STUPID!!!
Anarchy is STUPID!! Anarchy is STUPID!! Anarchy is STUPID!! ...You´re stupid... |
porcupine 25.02.2005 14:35:35 | |
---|
Sunshine! Helmetin hieno ilta tosiaan. Pian näkee, mitä tarttui filmille. Siis sellaselle old school kamerafilmille, mikä pitää kehittää ja vedostaa ja josta saa semmosia oikeita valokuvia, jota näkee aina silloin tällöin mummolassa :) Musta Dando oli jopa skarpimmassa vedossa, kuin mitä miehen maine on. Oikeestaan vaan "The same thing" (ja Cazzo di Ferro) jäi mun suosikeista soittamatta, eli tulihan se Outdoor Typekin sieltä sitten. Ei kukaan, tai kun kerran kaikki muutkin. -Tommi Liimatta |
mpk 25.02.2005 17:38:07 | |
---|
Jälkijättöisesti täytyy sanoa, että Dando oli varsin hilpeällä tuulella, mutta ainakaan minuun silmiini hän ei erityisen skarpilta vaikuttanut. Ehkä se on vain imagoa. Mun mielestä taas veti yllättävän skarpisti. Kiinnitin varsinkin huomiota siihen kuinka rutiinilla Dando soitti kitaraa ja lauloi. Tarkotan lähinnä sitä että minkäänlaista aineiden aiheuttamaa "rappiota" ei ollu havaittavissa. Laulut meni todella, todella puhtaasti. Hieno mies, hieno keikka. |
Jackie 25.02.2005 19:54:20 (muokattu 25.02.2005 19:54:39) | |
---|
Tosi siistiä kun veti MC5:sen Shaking Streetin siellä jossai lopussa. Tosi pitkä setti. Tosi hieno keikka. Tosi hieno mies. Tosi. Käsi ylös kuka tykkää rockmusiikista! |
nenä 28.02.2005 08:23:52 | |
---|
Ehkä muotoilin asiani väärin. Skarpisti juu soitti (joku sanoisi, että sehän teki ainakin yhden soittovirheen) ja lauloi, mutta tarkoitin enemmänkin artistin yleisolemusta. Välispiikit eivät hohtaneet neroutta ja liikkuminen lavalla oli enemmänkin letkeää indiepoprockailua. Ehkä enempää ei tarvittukaan, mutta monestihan tuollaisten one man bändien yksi tärkeä viehätyselementti on paljolti juuri välispiikeissä ja muissa epämusiikillisissa seikoissa. Saattuuko kukaan muuten tietämään/muistamaan mikä oli sen lämmittelijäsoittokaveriheebon nimi? |
porcupine 28.02.2005 09:25:28 | |
---|
Tällaisen listan löysi velipoika: 01 Being Around 02 My Drug Buddy 03 All My Life 04 The Turnpike Down 05 Down About It 06 The Outdoor Type 07 Into Your Arms 08 Hannah and Gabi 09 Why Do You Do This To Yourself? 10 Tenderfoot 11 Confetti 12 Favorite T 13 Blue Moon (Big Star-cover) 14 The Great Big No 15 My Idea 16 Stove 17 Ride With Me 18 It's a Shame About Ray 19 Clang Bang Clang 20 It's About Time 21 I'll Be Your Mirror (Velvet Underground-cover) 22 If I Could Talk I'd Tell You 23 Big Gay Heart 24 Rudderless --- 25 Don't Cry No Tears (Neil Young-cover) (w/John Kastner) 26 I Wanna Destroy You (Soft Boys-cover) (w/John Kastner) 27 $1000 Wedding (Gram Parsons-cover) 28 Shakin' Street (MC5-cover) 29 Bit Part --- 30 Frank Mills 31 Divan Ei kukaan, tai kun kerran kaikki muutkin. -Tommi Liimatta |
mpk 01.03.2005 00:48:10 | |
---|
Saattuuko kukaan muuten tietämään/muistamaan mikä oli sen lämmittelijäsoittokaveriheebon nimi? Niinkuin ehkä edellisestä viestistä jo luitkin, lämppäri oli nimeltään John Kastner. |
anttipi 02.03.2005 10:21:48 | |
---|
Tällaisen listan löysi velipoika Höh, viimeistään tuon perusteella harmittaa, etten päässyt. Kaska ajaa mopolla. |