doolittle 23.05.2005 16:12:56 | |
---|
Kuulin tuolla Levy-Eskossa vieraillessani sellaisen aivan hulvattoman suomenkielisen hardcore-rypistyksen, tai oikeastaan se oli sekoitus sellaista lastenlaulua ja räkäistä punkkia. Siinä laulettiin jotenkin ihmeellisesti että "Mä olen pieni / Aivan pienen pieni / Aivan pienen pieni johtaja" tai jotakin tuon suuntaista, silleen rallattaen. En kehdannut henkilökunnalta kysellä, mutta juttelivat jotenkin että olisi vähän pidemmän linjan bändi kyseessä. Kiitos, jos joku pystyy auttamaan. "Free form of jazz is a license to shit in the street." -Lemmy Kilmister- |
Aerodactev 23.05.2005 16:26:15 | |
---|
Mulla tuli jotenkin ihmeellisesti mieleen J.M.K.E.:n "Pieni Mies, Iso Tuoppi" eli suomennos "Väike õllesõber"-biisistä, mutta en mene takuuseen.
Long = progressive = good
|
doolittle 23.05.2005 17:13:35 | |
---|
Kiitos kiitos, sehän tuo olikin. Mainio ralli on. "Mä oon Suomen isoin juoppo..." "Free form of jazz is a license to shit in the street." -Lemmy Kilmister- |
doolittle 23.05.2005 17:15:43 | |
---|
Onkos tämä joku eestipunkkipändi? "Free form of jazz is a license to shit in the street." -Lemmy Kilmister- |
Aerodactev 23.05.2005 17:23:01 (muokattu 23.05.2005 17:24:11) | |
---|
|
doolittle 23.05.2005 17:29:01 | |
---|
Tere Perestroika! Nyt soitti kelloja! Olen myyty. "Free form of jazz is a license to shit in the street." -Lemmy Kilmister- |
Aerodactev 23.05.2005 17:34:09 | |
---|
Tere Perestroika! Nyt soitti kelloja! Olen myyty. Joo, sama se minutkin möi aikoinaan. Sitten kuulin Internatsid ja ... Külmale maale on se ehdoton lätty, joka pitää omistaa. Villu Tammen sanoitukset on mainioita (tosin levyjen pahveissa olevat suomennokset körsöjä, itse eestiä osaavana saa niistä enemmän irti). Dead Kennedys -vaikutteita muun muassa paljon. Gringode kulttuur ja Jäneste Invasioon ovat myös mahdottoman hyviä levyjä (kolmella levyllä on yhteensä vain yksi keskinkertainen biisi). Kaksi uusinta + Sputniks in pectopah toimivat kyllä, mutta ne eivät ole ehkä niin essentiaalisia.
|