Aihe: Sick Of It All
1
funkyboss11
17.05.2005 14:20:15
Enpä tiedä onko tämmöstä vielä täällä, kun ei tuo hakukaan toimi.. mutta:

Mitä porukka tietää kyseistä bändistä? Itse olen kuullut "Life on the ropes"-levyä ja tykkäsin todella paljon. Mitä muita levyjä suosittelisitte Sick Of It All:lta? Ja mitä muita samanlaisia bändejä suosittelisitte?
"Ananasta ahmaise / hotkaise pyy / loppusi porvari lähestyy." -Vladimir Majakovski-
Royal Banzai
17.05.2005 21:29:42 (muokattu 17.05.2005 21:34:33)
Mullon toi "Yours Truly" ja se on ainakin ihan hyvä. Levy, jonka kappalelistasta löytyy "Disco sucks fuck everything" on tarkastamisen arvoinen. Ja tuo on itse asiassa hyvä biisi! Blown Away oli muistaakseni myös mainio, ja Bland Within. Toisaalta America on vastaavasti todella huono.
Does your mama like to reggae?
RG
18.05.2005 13:14:32
Yksi legendaarisimmista hardcore-bändeistä ja yksi New York hardcoren peruspilareista. Ensimmäinen julkaisu jo 1987.
Näiden kaikki levyt on oikeastaan hyviä. Alkupään julkaisut loistavia!

www.sickofitall.com
Errorist
18.05.2005 13:25:23
Helvetin loistava bändi. Ehkäpä paras NYHC-bändi mielestäni. Saisivat suomen puolelle tässä jossain vaiheessa taas ilmestyä.
"Aamulla vetäsin viiskyt hermesetasta samaan kahviin. Kaverit katto kun ajoin ilman autoa töihin." Pastilli?
aleksi
18.05.2005 13:58:45
Helvetin loistava bändi. Ehkäpä paras NYHC-bändi mielestäni. Saisivat suomen puolelle tässä jossain vaiheessa taas ilmestyä.

Jep. Viime keikka oli rautaa, vaikka levyltä en ole paljoa kuunnellutkaan.
"open hands to the wind"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)