Aihe: Teenage Fanclub - Man - Made
1
Cathi777
17.05.2005 13:20:16 (muokattu 17.05.2005 13:27:54)

En tiedä onko täällä ollut keskustelua tästä, kun ei tuo haku toimi niin laittakaa sitten linkkiä vaan tästä jos jossain on jo keskustelu tästä.

Eli mitäs mieltä porukka yleensä kyseisestä orkesterista ja mitä pidätte uudesta levystä?

Itse ainakin tykännyt kovasti tässä sen ajan mitä olen tätä kuunnellut. Sopii kyllä loistavasti kesään ja on sellaista mukavan ajatonta musiikkia. Tosi hienoja ja nättejä kappaleita joita jaksaa kuunnella kerta toisensa perään uudestaan. Jotkut orkesterit vain tän osaa, että vuosienkin jälkeen tulee sitä hyvää materiaalia ulos. Suosittelen kyllä tätä.

ps. Tuli kirjoitusvirhe otsikkoon, piti siis olla Fanclub
Only pop music can break my heart...
2541
17.05.2005 15:58:39

Bandwagonesque, Grand Prix ja Songs From Norther Britain viihtyvät aika ajoin levylautasella, sen sijaan viimeksi ilmestynyt Howdy oli vähän tylsä. Pitänee tähän uuteen jossain vaiheessa tutustua.
doolittle
17.05.2005 16:57:42
Fanclub on yksi kaikkien aikojen kovimpia suosikkeja. Se 2003 -vuoden kokoelma on melkein täydellinen poikkileikkaus bändin musiikillisista saavutuksista.

Ainakin minulle TF on ollut tärkeämpi bändi kuin joku Beatles tai vastaavat klassikot. Todellisia ikivihreitä tänä kertakäyttöisyyden kultakautena.

Howdy! on vähän suotta parjattu levy, mutta eiköhän se Songs From Norther Britain ole se joka kodin hankinta.
"Free form of jazz is a license to shit in the street." -Lemmy Kilmister-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)