Aihe: Bellrays
1
solmo
06.08.2007 14:24:11

Tuli menneenä perjantaina käytyä tsekkaamassa kyseinen bändi Tavastialla ja itse henkilökohtaisesti pidin kuulemastani hyvin paljon. Mitäs mieltä muut ovat? Maksimaalista rokkia todellakin.

Hieman jäi kaivelemaan se mieltäni, että setti vedettiin lähes putkeen ja hemmetinmoisella rymistelyllä. Hyviä biisejä, mutta väliin olisin kaivannut bändin soulahtavampia biisejä enemmän. Ehkä tuossa oli se, että kun biisit olivat niin nopeita tempoltaan ja ne vedettiin lähes yhteenputkeen, tuntui että kaikki oli yhtä massaa. En kuitenkaan valita. Menisin takuulla katsomaan uudelleen ja youtubesta on tullut fiilisteltyä näin jälkeenpäin clippejä katsellen bändiä. Levyjäkin olisi hauska ostaa, mut persaukisuudeltani en kykene siihen.
Johnny Buzz
06.08.2007 14:39:34

Hyvä bändi ja toimii livenä erinomaisesti. Laulajassa Lisa Kekaulassa on hyvää nuoren Tina Turnerin uhoa. Muutaman kerran olen bändin todistanut livenä ja itsekin toivoisin sinne mukaan vähän enemmän soul-meininkiä. Meinaa välillä mennä biisit vähän punkiksi. Aika ahkeraan täällä käyvät, joten pitää varmaan seuraavalla kerralla mennä taasen tsekkaamaan.
Soulstab live 15.9. @ Bar Mendocino, Helsinki
www.soulstab.com www.myspace.com/soulstab
minidriver
06.08.2007 15:19:28

Hiiåhoi. En päässyt paikalle taaskaan. Levyltä putoaa lujaa ja kun seuraavan kerran täällä päin käyvät niin menen paikalle. Niinkuin tähänkin mennessä. Pelkele.
150 g margariinia
1 ½ dl sokeria
1 muna
3 dl vehnäjauhoja
1 tl leivinjauhetta
2 tl kardemummaa
1 tl vanilliinisokeria
1 l mustikoita
lapio
06.08.2007 16:01:46 (muokattu 06.08.2007 16:02:21)

Ruisrokissa tsekkailin hieman heidän keikkaansa. Loppua näin muutaman biisin ja jäi harmittamaan, kun en katsonut kokonaan. Heidän nettisivuiltaan oli yhdessä vaiheessa ainakin koko levy kuultavissa ja pidin kuulemastani. Pitäisi kyllä tutustua vielä hieman paremmin.
nytsykäe! nytsykäe! nytsykäe! automobiieeleii!!!
Marlowe
06.08.2007 19:20:03
Tavastialla ollut työkaveri kehui kovasti The Bellraysin keikkaa. Olisin itsekin mennyt paikalle, ellei samaan aikaan olisi ollut häitä toisella puolella Suomea.
"Drove downtown in the rain / nine-thirty on a Tuesday night / Just to check out the late-night record shop. / Call it impulsive, call it compulsive, call it insane / but when I'm surrounded I just can't stop." (Barenaked Ladies: Brian Wilson)
Tarkastaja
06.08.2007 20:01:32
Loisto orkesteri. Lisa Kekulan lavakarisma on muuten todella häkäisevää.
the Gas Fuzz
06.08.2007 21:34:29
Muutaman kerran joo tullut nähtyä. V...tun timmi bändi, Dead Kennedys paiskaa kättä James Brownin ja Tina Turnerin kanssa, tohon ei moni pysty.
Feggy
08.08.2007 11:41:24

Tuli menneenä perjantaina käytyä tsekkaamassa kyseinen bändi Tavastialla ja itse henkilökohtaisesti pidin kuulemastani hyvin paljon. Mitäs mieltä muut ovat? Maksimaalista rokkia todellakin.

Hieman jäi kaivelemaan se mieltäni, että setti vedettiin lähes putkeen ja hemmetinmoisella rymistelyllä. Hyviä biisejä, mutta väliin olisin kaivannut bändin soulahtavampia biisejä enemmän. Ehkä tuossa oli se, että kun biisit olivat niin nopeita tempoltaan ja ne vedettiin lähes yhteenputkeen, tuntui että kaikki oli yhtä massaa. En kuitenkaan valita. Menisin takuulla katsomaan uudelleen ja youtubesta on tullut fiilisteltyä näin jälkeenpäin clippejä katsellen bändiä. Levyjäkin olisi hauska ostaa, mut persaukisuudeltani en kykene siihen.

Aika sama. Levyillä toimii myös oikein hyvin.
Uutta Lockmania
Gardiner
08.08.2007 11:49:20

Aika sama. Levyillä toimii myös oikein hyvin.

Miusta oli aika mukavaa menoo ja se likkahan on aika soul-ääninen niin halutessaan. Houkuttelin ton Pate " kadun mies " K:n mukaani verukkeella, et käyvään paarissa jupisemassa , mut Pate yllättäen kommentoi et olipa sekava bändi, ei saanu otetta eikä innostunu. Mut tosiaan,välillä jopa oiva oli miusta.
"White collar conservatives, pointing their plastic fingers at me, hoping, that my kinds would die" Jimi Hendrix
Feggy
09.08.2007 15:32:42

Miusta oli aika mukavaa menoo ja se likkahan on aika soul-ääninen niin halutessaan. Houkuttelin ton Pate " kadun mies " K:n mukaani verukkeella, et käyvään paarissa jupisemassa , mut Pate yllättäen kommentoi et olipa sekava bändi, ei saanu otetta eikä innostunu. Mut tosiaan,välillä jopa oiva oli miusta.

Oho, en mä vaan teitä nähnyt. No, tulin sinne puistosynttäribileistä joten olin vähän vihreänä.
Uutta Lockmania
Gardiner
09.08.2007 15:43:25

Oho, en mä vaan teitä nähnyt. No, tulin sinne puistosynttäribileistä joten olin vähän vihreänä.

Siis tää oli joku niistä edellisistä keikoista, ei oltu viimeks.
"White collar conservatives, pointing their plastic fingers at me, hoping, that my kinds would die" Jimi Hendrix
stratocaster
26.11.2007 17:43:46
Nostetaampas tämä. Minäkin itse nyt innostuin bändistä enemmmän. Harvoin kuulee bändiä joka yhdistelee soulia ja rokkia näin sulavasti. Hieno bändi, omalaatuinen sen perusteella mitä oon kerenny kuulla. Mitkäs olis sellasia levyjä joista kannattais ensinnä aloittaa tutustuminen?
"Forget the message, forget the lyrics, and just play." -Cream
carlos
01.12.2007 23:50:37
Nostetaampas tämä. Minäkin itse nyt innostuin bändistä enemmmän. Harvoin kuulee bändiä joka yhdistelee soulia ja rokkia näin sulavasti. Hieno bändi, omalaatuinen sen perusteella mitä oon kerenny kuulla. Mitkäs olis sellasia levyjä joista kannattais ensinnä aloittaa tutustuminen?

Munsta Have a little faith on parasta bellraysia.
Epämuusikko
22.07.2022 10:10:43
Nosto.

Olivat eilen Oulussa. Hyvää musaa ja hyvin kuului. Pidin!
LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN!
lapio
03.08.2022 00:32:52 (muokattu 03.08.2022 00:33:18)

Edellisen 15 vuoden takaisen viestini jälkeen olen nähnyt Bellraysin monta kertaa livenä ja kuunnellut monia heidän levyjään useita kertoja. Ehkä edellisellä keikalla tuntui, että ikä alkaa pikkuhiljaa painaa pariskuntaa. Mutta on tämä ihan saatanan kova livebändi! Kannattaa mennä katsomaan jos rokki maistuu.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)