morttimarkus. 19.09.2005 22:27:06 | |
---|
Mitä mieltä bändistä ? Itse pidän yhtenä ehdottomasti parhaina emo / alternativerock edustajina.. Haluaisin kuulla mielipiteitä ja jakaa niitä muiden kanssa. morti |
miscage 19.09.2005 22:30:34 | |
---|
Joskus jonkun sinkun kuullut, enkä pitänyt. Tuli semmoinen college-rock/nu metal/lällä-fiilis. Siitä todellakin on jo aikaa, joten pitäisi kuunnella uudestaan. Huono kommentti... "It's just a ride. And we can change it anytime we want. It's only a choice. No effort, no work, no job, no savings and money. A choice, right now, between fear and love."
Bill Hicks 1961-1994 |
cochise 19.09.2005 23:44:47 | |
---|
suht hyvää paskaa minun mielestä. In love and death levyltä parhaimpia on let it bleed, take it away ja all that i´ve got. |
thescientist 20.09.2005 17:03:28 | |
---|
Kyllähän näitä kuuntelee. Ei ole mulle mikään all-time suosikki, koko post-hardocre/emo-genrestä löytyy monta parempaa bändiä. Mutta ihan kivaa kuitenkin. "Olin kussut itseni irti."
Kuunneltua
Romantikkoitkijät #30 |
wil-le 21.09.2005 12:33:34 | |
---|
s/t levy on paljon paljon parempi ku in love and death. parhaat biisit: box full of sharp objects buried myself alive blue and yellow "Itsetyydytys on homouden synti, koska siinä mies tyydyttää miestä"
- Veli Saarikalle, www.sanajaylistys.org |
Juuso. 21.09.2005 19:32:47 | |
---|
Joo, ihan jees settiä. Laulaja sopii hyvin bändiin ja kitaristilla on ihan siistejä juttuja, mutta ei tää kuitenkaan hirveen omaperäinen bändi ole. Toivottavasti ens levyllä on vähän rokkaavampia biisejä, eikä ihan niin paljoo huutamista... I wish you a broken heart and a happy new year. |
not_my_day 21.09.2005 20:43:58 | |
---|
keskintertaista.. parempaakin tarjolla. "Close my eyes, just for tonight, the sun still sleeps, when she awakes..." |
pietu 18.10.2005 19:42:08 | |
---|
keskintertaista.. parempaakin tarjolla. ...... Se paljon parempi on esim. My chemical romance!! ei rokki tapa vaan se vahvistaa... |
shagriml 18.10.2005 19:46:35 | |
---|
sori offtopiccini ja tietämättömyyteni mut voisko joku sanoo mulle mitä "emo" meinaa ? siinä termi jonka tarkoitusta en tiedä. |
miscage 18.10.2005 20:07:02 | |
---|
sori offtopiccini ja tietämättömyyteni mut voisko joku sanoo mulle mitä "emo" meinaa ? siinä termi jonka tarkoitusta en tiedä. Ei kukaan oikeasti tiedä...emotional rock?....siinä onkin miettimistä. "Fuck that. When did mediocrity and banality become a good image for your children? I want my children to listen to people who fucking rocked. I don't care if they died in puddles of their own vomit. I want someone who plays from his fucking heart." |
not_my_day 19.10.2005 12:09:14 | |
---|
...... Se paljon parempi on esim. My chemical romance!! esimerkiksi. "Close my eyes, just for tonight, the sun still sleeps, when she awakes..." |
jarkkkk 19.10.2005 16:54:03 | |
---|
Se paljon parempi on esim. My chemical romance!! joopa. usediin oon vasta hetki sitten päässyt jotenkin sisälle. ei se uudempi oikein toimi niin hyvin kuin se vanha. (eikö se silti mene aina niin? ainakin melkein aina) |42| miten ajetaan grungeparta? -haulikolla
THV-klubi #35 |
vernie 19.10.2005 18:13:47 | |
---|
Kyl mä diggaan.. Räyhäosuudet ei oikein uppoo, mutta kivoja melodioita ja oivalluksia niitten biiseissä on. Laulajan ääni ja soundimaailma muutenkin miellyttävät. |
Rattata 19.10.2005 18:20:48 | |
---|
sori offtopiccini ja tietämättömyyteni mut voisko joku sanoo mulle mitä "emo" meinaa ? siinä termi jonka tarkoitusta en tiedä. Emo = emotional = tunteikas/tunteellinen. Sitä mikä musa sitten on emoa, en oo ikinä oikein tajunnut. Se missä on tunnetta? Ok...sitten aika moni on emoa. Sama se, tuommoinen trendi-termi sekin. valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8 |
aleksi 19.10.2005 19:59:21 | |
---|
Ekasta levystä tykkään, tätä uudempaa en ole niin paljon kuunnellut, että voisin sanoa mitään. Ei mitenkään kovin omaperäinen bändi, mutta biisit toimii. "open hands to the wind" |
thescientist 20.10.2005 12:58:52 | |
---|
Emo = emotional = tunteikas/tunteellinen. Sitä mikä musa sitten on emoa, en oo ikinä oikein tajunnut. Se missä on tunnetta? Ok...sitten aika moni on emoa. Sama se, tuommoinen trendi-termi sekin. Jos alan oikein genrepoliisia apinoimaan, niin oikeasti emo on lyhenne sanoista emotional hardcore, joka lähti nimensä mukaisesti muovautumaan kaheksakytluvullla hardcoresta. "Olin kussut itseni irti."
Kuunneltua
Romantikkoitkijät #30 |
Kre-per 21.10.2005 23:41:24 | |
---|
eli emocore on sitten täyttä huuhaata? Jos kerran emo itsessään on jo hardcorea niin... voi tämän kanssa. Mutta topicciin liittyen: Mun mielestä In Love And Death on aika... vaikee levy. Siks en ehkä justiinsa usedista niin diggaile. Siitä vaan sai sellasen kuvan etten tutustunu sen enempää, niinkun monesti on täälläki jo sanottu että tähän genreen löytyy parempiakin orkestereita. Mutta mä oon aina luullu että My Chemical Romance ei ois niin rankkaa ku used... tai että se olis enemmänkin kun joku something corporate tai the get up kids.. |
hanhjelm 23.10.2005 00:47:25 | |
---|
Vähän mitään sanomaton paskabändi! ge up kids on vitusti parempi! Kaljaa Klajaa! "Kaikkeen tottuu, paitsi jääpuikkoon perseessä, koska se sulaa just kun siihen alkaa tottua"
-Big Brotherin Perttu |
Pitkavirta 23.10.2005 19:38:11 | |
---|
the used - blue and yellow vs uniklubi - kaikki mitä mä annoin ... |
Niiinaa 23.10.2005 22:44:50 | |
---|
Ekasta levystä pidän, mutta tämän uuden levyn sisältöön en vielä ole kerinnyt tutustua. Erityisesti laulajan ääneen ihastuin. Parhaimmat biisit ovat: A box full of sharp objects, The taste of ink ja blue and yellow. Pieces mended on myös kovassa soitossa, jotenkin jännä biisi :) |