Aihe: The Propellers
1
HaloOfFlies
14.12.2005 20:47:20

YleX:n viikon albumina on tällä viikolla soinut helsinkiläisen The Propellers-yhtyeen Quick & Dirty. Satuin tänään kuulolle kun soittivat Introducing Mr Jones-nimisen biisin valintana ja kolahti heti. Aivan loistavaa musaa. Diggaako kukaan muu?
First they steal your mind and then they steal your soul
Feggy
14.12.2005 21:19:11

YleX:n viikon albumina on tällä viikolla soinut helsinkiläisen The Propellers-yhtyeen Quick & Dirty. Satuin tänään kuulolle kun soittivat Introducing Mr Jones-nimisen biisin valintana ja kolahti heti. Aivan loistavaa musaa. Diggaako kukaan muu?

Toi eka biisi on kyl hieno. Diggaan. Öö, ehkä en sano tässä enempää, arvostelu perjantaina ilmestyvässä Rumbassa.
Lockman (Hki) hakee basistia. Bo Diddley/Garage/Television/Clash. 30 biisiä ja kämppä Kaapelilla. Sulla perustaidot, bändikokemusta ja kamat. Soita Taito 050-545 4165 tai Heikki 050 431 4963
ten
15.12.2005 13:16:23
Ei mitenkään järin nopeaa tai likaista musaa. Ihan kivaa. Ei ainakaan kovin isosti kolahtanut tuo Introducing Mr. Jones-biisi. Eikä kolahtanut tuo Love, Hate(?)-biisikään mikä jo aikaisemmin maanantaina soi. Ihan kivaa.
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)