Lilli 09.12.2005 21:20:27 | |
---|
Tuohon vasta lukittuun 'Smells Like Teens Spirit'-threadiin viitaten (miksi muuten lukittiin?) utelen, että oletteko kuunnelleet Paul Ankan uutta levyä jolla tämä tulkitsee kaikenlaisia rock-biisejä aikans erilaisesti sovitettuina. -Itse kuuntelin Smellsin ja pidin tulkinnasta varsin kovasti! Jos kyseessä olisi ollut joku 'oikea' Broadway-biisi, ei olisi kiinnostanut, mutta kun se oli grunge-biisistä tehty niin..smak! 'Tärkeintä on dägä-dägä!' - MAN |
salmivaara 09.12.2005 22:44:19 | |
---|
Jos kyseessä olisi ollut joku 'oikea' Broadway-biisi, ei olisi kiinnostanut, mutta kun se oli grunge-biisistä tehty niin..smak! Eh..? Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
mr_b 09.12.2005 23:37:45 | |
---|
Noita voi kuulla muuten täällä: http://www.amazon.com/exec/obidos/t … 3?v=glance&s=music&n=507846 Toimii kyllä, yllättävänkin hyvin. Eroaa jostain Mike Flowers Popista (tuolla on muuten Wonderwallkin!) sillä että nämä on tehty ihan aidosti tunteella eikä mitenkään huumorilla. No, ehkä vähän kieli poskella, mutta kuitenkin. Jotkut ovat vähän sellaisia rutiininomaisia vetoja, mutta mikään ei kuullosta mitenkään väkinäiseltä tai pakoteltulta. Versiot REMin Everybody Hurtsistä, Soundgardenin Black Hole Sunista ja todella yllättäen Curen Lovecatisistä ovat jopa loistavia. Hassua muuten, tämä on varmaan kolmas tai neljäs kuulemani easy listening -veto Black Hole Sunista, biisi tuntuu taipuvan todella hyvin tuollaiseen. (Ja Lionel Richien Hello jää kuuntelematta. "Helou". Se video aiheuttaa vieläkin pelkotiloja...) Paha musta enkeli vei pikku julmurin |
kassper 10.12.2005 00:09:33 | |
---|
Ihan hyvejä nämäkin on, mitä Groovelta sillon tällön tulee. Pat Boonen In the Metal Mood (tjsp.) on kuitenkin musta parempi sovituksellisesti. Kannattaa siihenkin tutustua ihan yleissivistyksen kannalta :) Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa.
Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs |
M.i.k.key 10.12.2005 01:03:04 | |
---|
Ankan levy on arreiltaan huikeasti Pat Boonen levyä kovempi. Tämä on minun tiukka mielipiteeni! Mä lopetan nää hommat! |
kid ego 10.12.2005 04:38:44 | |
---|
Ihan hyvejä nämäkin on, mitä Groovelta sillon tällön tulee. Pat Boonen In the Metal Mood (tjsp.) on kuitenkin musta parempi sovituksellisesti. Kannattaa siihenkin tutustua ihan yleissivistyksen kannalta :) Loistolevy. En juuri diggaa Boonen gigolo-ääntä, mutta coveroidut biisit on loistavia. Smoke On The Waterissa on muuten kitarassa Richie Blackmore ja Dweezil Zappa!! Kenellekään tuttu nimi Richard Cheese? Riku rules. Paska soi ja balalaikka haisee. ••• Kuolema kuittaa kalavelan. |
Notefix 10.12.2005 10:29:32 | |
---|
Ankan levy on arreiltaan huikeasti Pat Boonen levyä kovempi. Tämä on minun tiukka mielipiteeni! Jep, samoilla linjoilla. Loistavaa matskua Ankalla, ja pirun hyvin soitettua. Boonen levylläkin oli kyllä pari hyvää arria. Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
Jag 10.12.2005 11:17:03 | |
---|
Noita voi kuulla muuten täällä: http://www.amazon.com/exec/obidos/t ... 4-9508743?v=glance&s=music&n=507846 ei muuten voi (tai sitten olen vain käsi), mutta minulla ei pyöri. Olen erittäin skeptinen tätä suhtaan. En usko että voi olla hyvä ennen kuin itse kuulen:D. "Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo) |
Basement 11.12.2005 17:39:33 | |
---|
Haluan hankkia tuon Rock Swingsin! Varmasti huippukamaa, ei pienintäkään epäillystä. "Smells like teen spiritistä" sen verran että Tori Amoksen versio siitä on loistava. |