Aihe: Ftk mitä mieltä
1
stam!na
17.01.2006 13:27:15
Mitä mieltä olette FTK nimisestä bändistä?

Minusta se on aivan loistava,tainoh..kai siihen vaikuttaa sekin että oma veljeni oli siinä basistina ennen petteriä..

:D
aivokuolio
17.01.2006 13:28:35
Täh, vieläkö tämä on kasassa?

1998 ostin jonkun sinkun mikä on vieläkin hyllyssä, taitaa olla nimeltään Mitä tarkoitit? tms. Ihan menevää poppispunkia.
mustan huoneen testi.
salmivaara
17.01.2006 14:02:46

Oliko tää niitä Kråklundin divari-poppunkaajia?
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Rakkikoira
17.01.2006 14:14:55
Onks tää se Filttiketju? Tuli ekana mieleen.
vanttera
17.01.2006 16:36:27
Täh, vieläkö tämä on kasassa?

1998 ostin jonkun sinkun mikä on vieläkin hyllyssä, taitaa olla nimeltään Mitä tarkoitit? tms. Ihan menevää poppispunkia.

Ei ole kasassa. Parilla jätkällä jotain uusia proggiksia, pari lopettanut kaiken touhuamisen. Tekis mieli sanoa onneksi, mutta kun kavereita kuitenkin niin ei viitti.
*h4liih* sperma-agglutinaatio to fak!
stam!na
18.01.2006 15:59:51
Onks tää se Filttiketju? Tuli ekana mieleen.

Sillon kun FTK oli huipullaan se ei ollut kylläkään missään filttiketjussa FTK oli kuumaa kamaa silloin oisko ollut vuonna 1996-9? kiertelihän se ympäri suomea kaikenlaisissa ohjelmissa kävi haastatteluissa ja olihan näillä jampoilla se peräti yksi suuri radio-hitti en nyt juuri muista mikä... xD

Ja MINÄ olin todistamassa FTK-miksi haluat niin musa-videon tekemistä.. joo eihän se tehtykkään kun noin... 20 metriä meidän oven suusta :D:D
kyl se sielt löytyy ku kaivaa vaa...
Planetist
18.01.2006 16:40:48
Sillon kun FTK oli huipullaan se ei ollut kylläkään missään filttiketjussa FTK oli kuumaa kamaa silloin oisko ollut vuonna 1996-9? kiertelihän se ympäri suomea kaikenlaisissa ohjelmissa kävi haastatteluissa ja olihan näillä jampoilla se peräti yksi suuri radio-hitti en nyt juuri muista mikä... xD

Ja MINÄ olin todistamassa FTK-miksi haluat niin musa-videon tekemistä.. joo eihän se tehtykkään kun noin... 20 metriä meidän oven suusta :D:D

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=24&t=111608&o=0
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)