Aihe: Vinnie Moore - Double Exposure
1
Acelera
29.11.2022 05:30:23 (muokattu 02.12.2022 12:37:19)
Tilukitaran legendalta ilmestynyt uusi levy.

Mitä mieltä?
otamatone
02.12.2022 03:08:53
Tuli kuunneltua tuo levy ja vähän vaikea sanoa suoraan. En kiinnittänyt huomiota montako "eri" biisiä levyllä oli. Tuntui kuin olisi tullut kutakuinkin sama biisi 12 kertaa. Liian vähän vahvoja mollisointuja ja nekin mitä tuli olivat jotain molliseiskoja. Mitään uuteen suuntaan yrittämistä ei ollut missään kohtaa ja levystä ei jäänyt yhtään biisiä mieleen. Vinnien monetkin aiemmat biisit ihan tämän vuosituhannen puolelta on kolahtaneet hyvin, mutta tämä levy oli omasta mielestäni 1/5.
Acelera
02.12.2022 07:24:31
Ensin on biisit laulun kans ja samassa järjestyksessä instrumentaalit perään.

Itse olen tosi pettynyt tähän. Jos levyn alusta 10sek kohdalla tulee artistin tavaramerkkiriffi niin olen todella masentunut. Levy ei tosiaan tarjoa mitään uutta. Tavaramerkkiriffejä ja hybrid-pikkausta on aivan liikaa mun makuun. Kokonaisuutena on sellainen fiilis että Vinnieltä ovat melodioista ideat loppuneet.
Jos levyn 12 biisistä 3 on vain uusia versioita vanhoista biiseistä (yht. 6 kipaletta) ja loput jo kerran tehtyjä klassisia rock-biisejä, niin tämä ei ole se oikea tie.

Omalla levy-yhtiöllä albumin tekeminen on vaarallista, uskoisin että tätä ei olisi ulkopuolisten levy-yhtiöiden tyypit suostuneet julkaisemaan.

Jos jotain hyvää levyssä on, niin kitarasoundit.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)