Kre-per 02.09.2004 16:49:45 | |
---|
Kuka myöntää pitävänsä? Pitkästä aikaa hyvää suomalaista! Ivory Tower -levy on aika hyvä hankinta, ihan vaan parinkin biisin takia. |
Rattata 02.09.2004 16:59:01 (muokattu 02.09.2004 16:59:36) | |
---|
Itseasiassa ostin tänään uusimman Red Lights, White Lines -levyn. Edellistä levyä kuulin varsin vähän, mutta ei sekään huonolta kuulostanut. Siis varsin tuore bändi itselleni. Tästä uudesta levystä sain vähän maistiaisia ja pidin kuulemastani, joten uskalsin sitten ostaa koko levyn. Täytyy kyllä sanoa ettei todellakaan mennyt rahat hukkaan! Aivan loistava levy! Tunnelmallista, rokkaavaa ja soundit hipoo täydellisyyttä. Soittajat osaavat hommansa ja erityismaininta laulajalle, joka todella miellyttää korvaa ja myös englannin ääntäminen onnistuu hyvin. Jälleen yksi lisäys bändilistaani. Rehellisesti sanottuna ehkä tämän vuoden yks kovimmista kotimaisista levyistä. "Take seven aspirins and call me in the morning" |
coffeemaker 02.09.2004 17:43:55 | |
---|
Niiden musavideon olen nähnyt ja kyllä jo sen perusteella harkitsen levyn ostamista :) Lupaavan hyvältä vaikuttaa!! 'I am too lazy to live and too afraid to die' |
Waldemar O Toy 02.09.2004 18:17:15 | |
---|
Ihan järkyttävän hyvä. Ivory Tower on ihan uskomattoman hyvä levy ja tuo uusikin pitäisi ostaa kuhan ehtisi joskus. Netistä ladattava Itch ei hirveesti innostanu mut videobiisi olikin sitten jo aika lupaava. Onpas taas kehittävä kirjoitus minulla. Alkoholi vaikuttaa oudosti ihmisiin. Miusta tulee aina ihan tuon omakuvan näkönen. |
poppamies 02.09.2004 21:42:05 | |
---|
Kuka myöntää pitävänsä? ... Minulta löytyy kyllä tuo "Ivory Tower" ja peräti vinyylinä... "G-strings are for strippers" |
JuniperThree 03.09.2004 12:05:40 | |
---|
Tykstyks... |
not_my_day 05.09.2004 15:36:08 | |
---|
On juu tuo uusin yks kovimmista vuoden kotimaisista julkaisiusta ja ihan kilpailukykyinen jenkkilänkin vastaavien emo ja post-grunge (tiedän että ovat kiellettyjä termejä molemmat ;)) porukoiden kanssa..:) "...Your crying eyes they form the question,
Formed by the words that we have shared..." |
Pitkavirta 05.09.2004 16:53:11 | |
---|
hipoo parhautta. |
Ulander 29.09.2004 13:51:14 | |
---|
Bändin basisti, Miska on Lapinlahelta (missä minäkin asun). Miskan pikkuveli on samalla luokalla kun minä. Kieltämättä on hyviä kappaleita! |
combination lock 29.09.2004 14:00:12 | |
---|
Mielestäni Diipparit on aika tylsä ja persoonaton...ja ei oikeen ole särmää. Olen kuullut levyä ja katsoin äskettäin koko keikan...musiikista puuttuu mielestäni koukut ja tarttumapinta kokonaan. |
Exhausted 29.09.2004 14:33:46 | |
---|
näin livenä ja homma vaikutti tosi ammattimaiselta. ei meinannut uskoa että lavalla on suomalainen bändi. mutta sitten levyltä homma ei ollut yhtä kiinnostavaa, biisit oli vähän liian tylsiä |
Robospock 29.09.2004 15:25:15 | |
---|
Joo myönnän, et bändi on suomen parhaita. Jäbät on aika nuoria, mut tekee vaan hemmetin toimivia biisejä. En niin tykkää emo:sta, mut suomessa on jo kaks sellasta bändiä, joiden biisejä tulee vingutettua soittimessa. Se toinen on Disco Ensemble. Mut tosta Deep Insightista vielä et se bändi omaa ehkä yhden suomen parhaista laulajista. Tekee mielettömän hyviä melodioita ja hyvä ääni. Vielä kun saadaan tänne se suomen Motion City Soundtrack niin johan jenkkilässä ollaan ihmeissään... |
Bredius 29.09.2004 15:39:32 | |
---|
Bändi vaikuttaa aika kiinnostavalta. Muutaman biisin olen kuullut ja olen tykännyt niistä aika paljon. Laulaja osaa kyllä hommansa hyvin. "Rumors of my demise have been greatly exaggerated." |
pliksu 30.09.2004 08:24:20 | |
---|
Tyypit osaa soittaa ja laulaa. Biisimatskusta ei vain mielestäni yksikään ralli erotu edukseen, vaan on pitkälti samaa tasapaksua pötköä. Pötkön taso on sentään hieman keskivertoa korkeampi. |
Kre-per 16.05.2005 23:25:58 | |
---|
No nythän ponkaisee bändi kaiken kansan tietoisuuteen, kun oli jopa niin korkea auktoriteetti kuin pääministerimme Matti Vanhanen katsomassa keikkaa Jaappanissa. Go Deep! |
kivi 17.05.2005 00:01:48 | |
---|
No nythän ponkaisee bändi kaiken kansan tietoisuuteen, kun oli jopa niin korkea auktoriteetti kuin pääministerimme Matti Vanhanen katsomassa keikkaa Jaappanissa. Go Deep! No, olihan samalla Astro Hallin keikalla myös Boomhauer, 69 Eyes ja Tigerbombs. Eli nk. vienti-showcasesta oli kyse, jollaiseen osallistuminen on poliitikon työtä. Ei no mut joo, Diipparit on mukavia kavereita, ja mielelläni suon heille kaiken hyvän mitä maailma vain voi tarjota. Uusi levy oli varsinkin soundeiltaan ja sovituksiltaan hyvää maailmanluokkaa, ja tämän sanoo mies jonka mielestä kaikki emo-musiikki on 'jalostunutta ruikuttamista' ;-) Toivottavasti yhtye on rumpalinvaihdoksen myötä vahvempi kestämään itse valitsemallaan tiellä. Pooki oli jotenkin liian hyvä ja viaton tien päällä asujaksi... |
Pitkavirta 17.05.2005 08:57:08 | |
---|
Toivottavasti yhtye on rumpalinvaihdoksen myötä vahvempi kestämään itse valitsemallaan tiellä. Pooki oli jotenkin liian hyvä ja viaton tien päällä asujaksi... :) Onneva pojille, Japanin reissu tais olla aika suksee. Sikäli hauskaa että Suomalainen pändi vetää enemmän yleisöä ulkomailla, ja kotimaassa ei ole "suuren yleisön" tiedossa.. Kai se on ihan siitä miten promoaa..? |
madu 17.05.2005 09:42:11 | |
---|
Onnea tosiaan! Red Lights, White Lines on soinut mulla tosi ahkerasti ja on erinoimainen kiekko. |
not_my_day 17.05.2005 10:30:46 | |
---|
Onneva pojille, Japanin reissu tais olla aika suksee. Sikäli hauskaa että Suomalainen pändi vetää enemmän yleisöä ulkomailla, ja kotimaassa ei ole "suuren yleisön" tiedossa.. Kai se on ihan siitä miten promoaa..? Ei Suomessa vaan ymmärretä hyvän musiikin päälle. Jos ei oo edes vähän meikkiä naamassa niin turha odottaa että levyt jotain myisivät.. "Close my eyes, just for tonight, the sun still sleeps, when she awakes..." |
Jalopeura 17.05.2005 12:41:24 | |
---|
Onko kukaan muuten pannu merkille et laulajalla on lähes identtinen soundi kuin Silverchairin laulajalla Daniel Johnsilla? Mutta levyn soundit on kyl kivat, biisit ok. |