Aihe: "spacegrunge" bändi nimeltä Failure
1
Tee
10.10.2006 23:29:51 (muokattu 10.10.2006 23:31:39)
Onko tuttu kellekkään? Onko tosiaan tosi että oon ainoa kaveri koko suomessa joka tietää/tuntee/tykkää orkesterista aivan perkeleesti. Tuli nimittäin mieleen kun tuolla yleistä palstalla oli threadi orkestereista joita haluat muunkin kuulevan nimikkeellä ja voisinkin kopioida tähän sitten mitä kirjoittelin sinne..

Failure.

90's spacerock/grunge meininkiä ja hävettävän huonosti tunnettu bändi josta ainakin meikäläinen on ollut koko vuoden 2006 aivan myytynä... joillekin saattaa olla ehkä tuttu A Perfect Circlen kautta joka teki coverin näiden kavereiden biisistä The Nurse Who Loved Me. Failure taasen on sitten tehnyt helevetin hienon coverin Depeche Moden Enjoy The Silencestä... tähän versioon on lisätty muutakin kuin vain särökitarat. En oikeen osaa selittää mikä tässä orkesterissa niin erityisesti nappaa, ja monille joita oon pakottanu kuunteleen ei nappaa ei sitten yhtään, mutta joka tapauksessa harva tuntee bändin... tässä pieniä pätkiä muutamista piiseistä, harvassa vaan kuuluu lauluja kun tuon äänisoftan kanssa kikkailin niin oli helpoin vaan ottaa biisien aluista jotain :)

http://www.mbnet.fi/~tupakki/failure.mp3
It's so relieving, to know that you're leaving, as soon as you get paid :-EEEEEEEEEE
Ziggy Bubba
11.10.2006 17:38:05 (muokattu 11.10.2006 17:38:36)

Kovasti diggailemani bändi Cave In on koveroinut tuota Failurea, biisin nimi on Magnified... Ei hassumpi kipale, pitää varmaan tutustua tähän alkuperäiseen esittäjään.
www.mikseri.net/sigkk My musique
muulipetteri
12.10.2006 19:07:15

Oho, kuulostipa hyvältä. Pikaisen levykauppahaun jälkeen en kuitenkaan paikallistanut yhtään bändin levyä suomesta. Mikä neuvoksi? Haenko emännän kaapista sukkahousut Niksi-Pirkan mallin mukaan?
Tee
12.10.2006 21:27:35
Joo eli suomesta saa kyllä yrittää hakea. Itse tilasin kaikki kolme levyä www.amazon.comin kautta, ei maksanut mahdottomia ja suhteellisen nopeasti tulivat levytkin kotia asti.
It's so relieving, to know that you're leaving, as soon as you get paid :-EEEEEEEEEE
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)