Aihe: Deftones B-sides & rarities
1 2 3
FrankComa
07.10.2005 16:38:58
Onkohan kukaan hankkinut ja onkohan hankkimisen arvoinen kokoelma?
Die Eier Von Satan!
hanuristi
07.10.2005 16:46:19
Itse olen hankkimassa heti kun rahatilanne antaa myötä, ja uskon kyllä, että ostamisen arvoinen on tämä.
Eat Shit
Ai göö?
thescientist
07.10.2005 18:25:26
Hieno bändi, johon olen tutusutnut aivan liian vähän. Pitäisi varmaan ostaa joku ihan oikea levy ennenkuin mennään b-puoliosastolle.
"Olin kussut itseni irti." Kuunneltua Romantikkoitkijät #30
aleksi
07.10.2005 18:45:24
Hieno bändi, johon olen tutusutnut aivan liian vähän. Pitäisi varmaan ostaa joku ihan oikea levy ennenkuin mennään b-puoliosastolle.

White Pony tai Around the fur on bändin parhaat minun mielestäni ja niiden ostamista kannattaa harkita.
"open hands to the wind"
jarkkkk
07.10.2005 21:10:21
huomenna lähden ostamaan. se dvd siinä himottaa ehkäpä eniten.
|42| miten ajetaan grungeparta? -haulikolla THV-klubi #35
Rattata
08.10.2005 15:08:29
White Pony tai Around the fur on bändin parhaat minun mielestäni ja niiden ostamista kannattaa harkita.

Nämä juuri, eikä sovi unohtaa Adrenalinea.
valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8
jussilluminati
09.10.2005 18:44:39
oma suosikki studiolevyistä on kyllä around the fur. oikeastaan kolme ensimmäistä ovat kaikki omalla tavallaan täydellisyyttä hipovia, minerva ei niinkään, vaikka sekin ihan kelpo levy on.

mutta b-sides ja rarities. suuri osa biiseistä on liikkunut bootleggeinä jo aikaisemminkin, mutta ehdottomasti tämä levykin on ostamisen arvoinen. deftones osaa tehdä covereista itsensä näköisiä. etenkin lynyrd skynyrdin simple man ja duran duranin chauffer on tajuttoman kovia.

suosittelen kyllä ostamista. tietty kaikki videot tossa dvd:llä helpottavat ostopäätöstä.
Muovinen
10.10.2005 17:58:35

Around the Fur on oikeastaan hämmästyttävän keskinkertainen levy. Lainasin sen vasta kirjastosta kun en ollut pitkään aikaan levyä kuunnellut ja aina olen sitä hyvänä levynä pitänyt mutta ei. White Pony on paljon parempi ja monipuolisempi. Adrenaline olisi hieno levy jos siinä kuuluisi basso.
-Muovinen Viitonen
-K-
10.10.2005 18:33:16
menköön, vaikka rahastuksen makua hieman onkin. Faneja tässä kuitenkin enemmän palvellaan, toivottavasti.
Ei suotta elämys.
pehko
03.12.2005 12:11:32

Adrenaline olisi hieno levy jos siinä kuuluisi basso.

sulla on vaan paskat stereot

Joop, just kävin ostamassa tuo B-sides levyn. Ihan jännityksellä odotan, miltä kuulostaa. Yllätyin Saden 'No Ordinary love' coverista....voipi olla mielenkiintonen.
"Thanks for paying attention,fuck you if you don't, eitherway buy a t-shirt and fuck off!" Devin Townsend @ Waldrock 2005
HaloOfFlies
03.12.2005 12:37:43

Minulle aukesi ihan hiljattain tuo White Pony (muutaman kuuntelukerran se kyllä vaati) ja on todella hieno kiekko. Pitäisi muitakin Deftonesin levyjä hankkia kunhan tässä kerkiää.
First they steal your mind and then they steal your soul
Heartwood
03.12.2005 12:39:47
Yllätyin Saden 'No Ordinary love' coverista....voipi olla mielenkiintonen.

Se on muuten hieno veto.
"From far beyond the galaxies / I've journeyed to this place / to study the behavior patterns / of the human race / And I find them highly illogical" - Leonard Nimoy" Romantikkoitkijät #42
pehko
03.12.2005 15:07:41

Se on muuten hieno veto.

niinhän se on....
"Thanks for paying attention,fuck you if you don't, eitherway buy a t-shirt and fuck off!" Devin Townsend @ Waldrock 2005
Muovinen
04.12.2005 00:04:07

sulla on vaan paskat stereot

Niin joo, Anttilastahan ne ostinkin kun olivat niin hienon väriset ja kivat mittarit oli silleen siinä eessä. Mulla on kyllä tuo super bass boost päällä mut ei siltikään kuulu...

Mut joo, miltä tuo levy on kuulostanut? Itse oon unohtanut koko julkaisun tässä tohinassa.
pehko
05.12.2005 20:58:40 (muokattu 05.12.2005 21:00:08)

Niin joo, Anttilastahan ne ostinkin kun olivat niin hienon väriset ja kivat mittarit oli silleen siinä eessä. Mulla on kyllä tuo super bass boost päällä mut ei siltikään kuulu...

Mut joo, miltä tuo levy on kuulostanut? Itse oon unohtanut koko julkaisun tässä tohinassa.

hmmm....mikähän siinä sitten. Kun omilla vehkeillä kuuluu ihan mehkeesti kyllä, ja jopa tuolta dvdltä kuuluu paskan pikkutelkkarin kautta bassot...

ite kyllä tykkään joo b-sidesista....eihän se nyt oo yhtä rankkaa, kun mitä varsinaisilta levyiltä löytyy....ehkä hieman ärsyttää vierailevat laulajat, kun niitä on melko paljon, mutta kaipa tuohonki tottuu...ostamisen arvoinen paketti, minusta.
Ziggy Bubba
05.12.2005 23:03:12

Juu, pakkohan tuo oli hommata. Aika moni biisi oli kyllä sinkkujen b-puolilta ja netin ihmeellisestä maailmasta tuttuja. Erittäin hyviä vetoja on kyllä monta, mutta en aloittaisi Deftonesiin tutustumista tästä levystä. Rankemman rääkymisen ystäville vois suositella Around the Furia ja iisimmän matskun faneille taas White Ponyä. Noin niinkuin karkeasti ottaen... Molemmat on ihan klassikkolättyjä.

Ai niin, Minerva ei ole muuten Deftones-levy (vaan sinkku).. Niinkuin joku heitti :)
www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet!
Muovinen
07.12.2005 15:45:58

hmmm....mikähän siinä sitten. Kun omilla vehkeillä kuuluu ihan mehkeesti kyllä, ja jopa tuolta dvdltä kuuluu paskan pikkutelkkarin kautta bassot...

Pistinpä sitten levyn pitkästä aikaa soimaan muistin verestämiseksi ja täytyy myöntää että olin osin väärässä bassojen suhteen. Levyn soundien ongelma on enemmänkin se että kitaran ja basson soundien ero on liian radikaali - kitarassa on aika pirusti metallisen kirskuvaa yläpäätä mutta alakeskiäänet loistaa poissaolollaan kun taas basso on pirun pyöreä, eikä siitäkään löydy juurikaan noita alakeskiääniä. Ääripäät jää siis hieman orvoiksi kun keskellä on niin vähän tavaraa. Kitarasoundin parantaminen vaikuttais varmaan jo paljon...

Mutta Adrenalinella on kyllä muuten pirun hyviä biisejä jos vertaa vaikka Around The Furiin. White Ponyn jälkeen bändin paras levy jopa.
Rattata
07.12.2005 16:06:20
Mutta Adrenalinella on kyllä muuten pirun hyviä biisejä jos vertaa vaikka Around The Furiin. White Ponyn jälkeen bändin paras levy jopa.

Minusta Adrenaline on todella aliarvostettu levy. AIna puhutaan Around The Furista ja White Ponysta (siis nämäkin on mielestäni mahtavia levyä, ei sillä) mutta Adrenaline tunnutaan unohtavan aina. Todella loistava lätty, ja pidän kyllä niistä soundeistakin.
blaa blaa blaa
THV-klubi #8
Tempura
08.12.2005 03:53:32
White Pony on mestariteos kyllä.

Adrenalinella on maailman kurkointa riffitykistystä paljon.

Suosikikseni kuitenkin on noussut tämä nimikkolevy, eli viimeisin studiokiekko. Voi jessus siinä on hyvää tavaraa. Joku "Moana" on ehkä kovinta shittiä sitten....niin en minä tiedä. Tykkään.
THV-Klubi #7 Romantikkoitkijät #12
hanhjelm
08.12.2005 12:51:35
Mitä muuta se dvd sisältää kuin nuo musavideot?
"Kaikkeen tottuu, paitsi jääpuikkoon perseessä, koska se sulaa just kun siihen alkaa tottua" -Big Brotherin Perttu Romantikkoitkijät #46
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)