yellow 19.02.2005 20:21:25 | |
---|
Jep, tämä upea hardrock-pumppu on palannut uudella kokoonpanolla. Osoitteessa www.vixenrock.com on uutta infoa. Myös pari samplea uusista biiseistä, itse tykkäsin todella paljon. Jan Kuehnemund on ainoa alkuperäisjäsen enää ja tässä mimmissä on rock-asennetta. Bändihän kokeili pari vuotta sitten alkuperäisellä kokoonpanolla ja kun homma ei enää toiminut niin Jan potkaisi kylmästi muut veke ja kokosi uuden tiimin, joka tekee oikeaa Vixen-henkistä musaa. Ei mitään Tangerine-tyylistä nu-metallia vaan kasariheviä. Lita Fordin ja Doron ohella tämä ryhmä on naisrockareiden eliittiä. |
Flash 19.02.2005 22:43:13 (muokattu 19.02.2005 22:46:56) | |
---|
There Is A Light That Never Goes Out |
-Mickill- 20.02.2005 21:05:01 | |
---|
Siistiä, Vixen is back, baby! Debyyttiä ja Rev It Up lättyjä onkin aika tiuhaan tullut luukuteltua. Paras ämmäbändi mitä tiedän, ehdottomasti. "One, two, Freddys coming for you"
"Three, four, better lock your door"
"Five, six, grab your crucifix"
"Seven, eight, better stay up late"
"Nine, ten, never sleep again" |
stickyfinger 20.02.2005 22:04:44 | |
---|
Minun mielipide on kyllä se että Vixen on aika tuubaa, oli ne sitten naisia tai ei. Samanlaista purkkaa kuin joku Warrant. Kyllähän se kovin ämmäbändi on The Runaways... "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Viceroy 21.02.2005 10:36:58 | |
---|
Siistiä, Vixen is back, baby! Debyyttiä ja Rev It Up lättyjä onkin aika tiuhaan tullut luukuteltua. Paras ämmäbändi mitä tiedän, ehdottomasti. Jeah, molemmat löytyy täältäkin! Noilla on muutama oikeasti todella kova biisikin. Suosikki-vixenini oli (sic) basisti Janet Gardener. Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
yellow 21.02.2005 11:01:22 | |
---|
Jeah, molemmat löytyy täältäkin! Noilla on muutama oikeasti todella kova biisikin. Suosikki-vixenini oli (sic) basisti Janet Gardener. Janet Gardner oli kylläkin vokalisti. Bassoa soitteli Share Pedersen(nyk. Share Ross). |
VilleVee 11.11.2005 13:04:22 | |
---|
Janet Gardner oli kylläkin vokalisti. Bassoa soitteli Share Pedersen(nyk. Share Ross). Joka on Dogs D'Amourin rumpali Bamin kanssa naimisissa, pariskunnalla on Bubble -niminen bändi, todella pätevää rockenrollia. Share soitti myös bassoa Dogs D'Amourin riveissä pari vuotta sitten, kun bändi oli euroopan kiertueella Alice Cooperin lämppärinä. |
Rock00 12.12.2005 21:18:49 | |
---|
Debyyttiä olen aika tiuhaan viimeaikoina kuunnellut, Rew It Up on vain vinyylinä, en ole niin usein kuunnellut, mutta hyvä levy sekin. |
krushing 12.12.2005 21:56:08 | |
---|
Mulla on/oli Vixenin nimmarit jossain siltä ajalta kun ne kävi stadissa jossain levykaupassa promoomassa. Taisin olla silloin ala-asteen kolmannella tai neljännellä...hienoja hetkiä :D |
tiukkapipo 26.11.2006 23:42:18 | |
---|
Minun mielipide on kyllä se että Vixen on aika tuubaa, oli ne sitten naisia tai ei. Samanlaista purkkaa kuin joku Warrant. Kyllähän se kovin ämmäbändi on The Runaways... Osuinpa sattumalta lukemaan vanhaa topicia... Itsekin tuli nähtyä bändi aikoinaan purplen lämppärinä (-91?) . En, nyt ajateltuna, ymmärrä miksen niin kovasti tuolloin lämmennyt bändille - ehkä tuli kelailtua asioita liikaa otsa rypyssä - tai tietenkin pipo tiukalla. Sen olen muistavinani, että rumpalin tatsi oli aivan eri luokkaa mitä aiemmin kuulemillani naisrockrumpaleilla ja basistin soolosuoritus oli minulle huima yllätys. Nyt kun katselee ja kuuntelee, niin ihan hyvinhän nuo soittavat kun vertaa moneen muuhun tuon aikakauden hard-rock bändien live-tallenteeseen mitä youtubessa näkyy. http://www.youtube.com/watch?v=zJ5ICNckL9o |