Aihe: And You Will Know Us By The Trail of Dead
1
Olli.M
04.01.2007 18:56:40
Mielipiteitä kyseisestä orkesterista.

Itselläni kävi niin että kaveri soitti biisin nimeltä Wasted State Of Mind ja olin myyty mies. Uskomattoman kauniita äänimaisemia ja vahvoja kertosäkeitä. So Divided on lätyn nimi ja täynnä helmiä.

http://www.myspace.com/trailofdead

Tuolla muutama biisi kuunneltavana.
Niin käy joskus
carlos
04.01.2007 19:07:57
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=3&t=43528 LOL. Sieltä fiiliksiä reilun kolmen vuoden takaa - tosin ei omia :)
Exoskeletal junction at the railroad delayed
sn
04.01.2007 19:10:03 (muokattu 04.01.2007 19:19:13)

Pätevä remmi. Uudelta levyltä en ole ehtinyt kuunnella vielä kuin pari biisiä. Source Tags & Codes -levy lienee kuitenkin 2000-luvun parhaimmistoa. Joku uusi livelevysarja niiltä on myös tullut, niistä kun osaisi vielä valita parhaan.
carnation
04.01.2007 19:14:42

Irtobiisejä olen kuullut sieltä täältä ja on pitänyt jo pidemmän aikaa tutustua tarkemmin kyseiseen orkesteriin, mutta aina se on jotenkin jäänyt. Bändi on silti ihan ok!
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
aleksi
04.01.2007 19:18:31
Eikö tuota vanhaa nyt voisi käyttää? Itse orkesteriin olen tässä kanssa vasta tutustunut tämän uuden levyn myötä, joka on kieltämättä oikeinkin makoisaa kuunneltavaa.
"Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you like it, as long as it's good and has passion."
Olli.M
04.01.2007 19:24:09
Eikö tuota vanhaa nyt voisi käyttää? Itse orkesteriin olen tässä kanssa vasta tutustunut tämän uuden levyn myötä, joka on kieltämättä oikeinkin makoisaa kuunneltavaa.

Vanhaa voi käyttää joo, mutta voisihan tästä tehdä vaikka keskustelun juurikin tuosta uudesta albumista.
Niin käy joskus
Little Wing
04.01.2007 21:12:36
Mitäs bändiä pojat kävikään tässä jokunen vuosi sitten Suomessa lämppäämässä?
mrk
04.01.2007 21:19:52
Mitäs bändiä pojat kävikään tässä jokunen vuosi sitten Suomessa lämppäämässä?

Audioslavea.
"Short On Long Term Goals"
kyseinen
04.01.2007 21:38:25
Audioslavea.

Joo 2005 kesällä. Ja ihan siedettävästi lämppäsivätkin. Siedettävä bändi, jotenkin en vaan ole koskaan mitenkään äärettömän tarkkaan jaksanut perehtyä enkä innostua. Mutta hyvä ok. Uuteen levynkään en ole vielä jaksanut perehtyä.
It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt.
Nita Nitro
05.01.2007 13:48:42
Source Tags & Codes on mahtava levy! Hienoa meinikiä alusta loppuun eikä yhtään täytebiisiä. Tosin miksaus on kyllä vähän kummallinen.

En ole vielä päättänyt mitä mieltä olen tästä uudemmasta, "sinfonisemmasta" meiningistä, mutta eipä se huonoltakaan kuulosta. Ainakin on mahtipontisuutta rutkasti. Ei paha.
mystische!
aleksi
05.01.2007 14:14:56
En ole vielä päättänyt mitä mieltä olen tästä uudemmasta, "sinfonisemmasta" meiningistä, mutta eipä se huonoltakaan kuulosta. Ainakin on mahtipontisuutta rutkasti. Ei paha.

Mulle nimenomaan tämän tyyppinen musisointi kuulostaa paremmalta kuin se aiempi, jota tosin en muutamaa näytebiisiä lukuunottamatta juurikaan tunne. Pitäisi varmaan ottaa vähän enemmän selvää myös aikaisemmasta materiaalista.
"Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you like it, as long as it's good and has passion."
Jenka
05.01.2007 14:35:44 (muokattu 05.01.2007 14:37:07)

Hyvänhän keikan vetivätkin Jäähallilla ´05. Silloin näin ja kuulin ensimmäistä kertaa kyseistä bändiä. Oli kyllä livenä mielenkiintoinen kovin ihan soitannallisesti kuin katselumielessäkin, kun lennossa vaihtelivat instrumenttejaan.. Ja kaksi rumpua ja laulajakaan ei aina sama ollut. Häpeäkseni en toistaiseksi vielä ole levyihin perehtynyt, vaan kullut vain irrallisia kappaleita. Hankintalistalla kyllä on pitkään ollut. Niin, en vain varma ole mistä levystä sitten aloitan.
vinsentti
05.01.2007 18:47:26
Mainio bändi! Olin myös parin biisin jälkeen melko myyty, kun ensimmäisiä kertoja bändiä kuulin. Source tags & codes ja Madonna toimii levyinä mun makuun, Source tehokkaimmin. Worlds apart ei sykähdyttänyt mitenkään erikoisemmin, uusinta en ole edes kuullut.
I didn't invent the rainy day, man. I just own the best umbrella.
Kaake
06.01.2007 12:33:04 (muokattu 06.01.2007 12:33:33)
MoonTv:stä tulleen videon perusteella ostin Source Tagsin ja loistavaa matskuahan se on. Uudempia en omista mutta radion perusteella ihan kovaa kamaa.

Olivat Tavastiallakin taannoin, en ollut paikalla mutta isot pojat kertoivat että hieno keikka.
No väärinhän se meni
Hey Punk, where you goin' with that flower in your hand? Well, I'm goin' up to Frisco to join a psychedelic band.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)