MacGyverfan 02.06.2007 22:07:33 (muokattu 02.06.2007 22:10:50) | |
---|
Elikkäs keskustelua tästä jo näin etukäteen, levyhän julkaistaan ylihuomenna. Itse en ole ehtinyt kuin pariin kappaleeseen tutustua ja ihan ok-tason musaa on, mutta suurimmasta osasta puuttuu särmää. Kaikille tuleville kuulijoille tiedoksi. Loppupuolella levyä on kappale House Of Wax, joka tällä hetkellä vaikuttaa levyn parhaalta kappaleelta. Kappaleen lopussa on McCartneyn parasta soolokitaraa, aivan uskomattoman hyvänkuulloista tilutusta, vakavaa, unenomaista ja syvältä unisessa metsässä kuullostavalta kitaranraiskaukselta. Edit, niin ja tähän House of waxiin kannattaa tutustua vaikka ihan erillisenäkin kappaleena, jos itse levy ei maita maistuvan. Flyygelin kun sais...tai perkele akustisen kitaran...no sen nyt sainkin jo :) |
harrygeorge 02.06.2007 22:28:49 | |
---|
Elikkäs keskustelua tästä jo näin etukäteen, levyhän julkaistaan ylihuomenna. Muutaman kerran levyn kuunnelleena sanoisin, että ei ole niin 'pop' kuin edeltäjänsä Chaos. Ensivaikutelma oli, että levy ei ole kummoinen, mutta muutaman kuuntelun jälkeen on pakko kääntää kelkkansa, ihan hyvähän tämä on. Oma suosikkini on ehkä haikea End of the End ja paikoitellen hyvinkin ELO-henkinen Only Mama Knows. Pitää täydentää, kun olen päässyt kunnolla sisään tuohon. The Ice of the Lake Eldanka |
Marlowe 02.06.2007 22:37:13 | |
---|
Paul McCartneyn uutukainen on vielä kuulematta, mutta tein varauksen kyllä kirjastoon. En ole viitsinyt hankkia herran levyjä omakseni enää vähän aikaan, sillä valtaosa on minun kategoriassani pudonnut "mitäänsanomaton" -kastiin. Melkein tekisi mieli väittää, että pelkällä "Band on the Runilla", Wings-ajat summaavalla kokoelmalla ja melkein täysosumaksi luokiteltavalla "The Flaming Piella" pärjäisi aika pitkälle, mitä McCartneyn The Beatles-vuosien jälkeiseen aikaan tulee. "Drove downtown in the rain / nine-thirty on a Tuesday night / Just to check out the late-night record shop. / Call it impulsive, call it compulsive, call it insane / but when I'm surrounded I just can't stop." (Barenaked Ladies: Brian Wilson) |
MacGyverfan 02.06.2007 23:15:04 | |
---|
Paul McCartneyn uutukainen on vielä kuulematta, mutta tein varauksen kyllä kirjastoon. En ole viitsinyt hankkia herran levyjä omakseni enää vähän aikaan, sillä valtaosa on minun kategoriassani pudonnut "mitäänsanomaton" -kastiin. Melkein tekisi mieli väittää, että pelkällä "Band on the Runilla", Wings-ajat summaavalla kokoelmalla ja melkein täysosumaksi luokiteltavalla "The Flaming Piella" pärjäisi aika pitkälle, mitä McCartneyn The Beatles-vuosien jälkeiseen aikaan tulee. Off The Groundia ei mielestäni sovi unohtaa...liikaa hyviä biisejä yhdelle levylle Flyygelin kun sais...tai perkele akustisen kitaran...no sen nyt sainkin jo :) |
harrygeorge 03.06.2007 10:52:34 | |
---|
Jaa. Minusta taas Chaos and Creation on parasta JPMC:ä sitten Band on The Runin. No, kuka mitenkin. The Ice of the Lake Eldanka |
MacGyverfan 03.06.2007 12:55:05 | |
---|
Juu, ei Chaos ollut todellakaan huono. Levyn kaikki biisit ovat itseasiassa hyviä, vaatii vaan muutaman kuuntelukerran, mutta niinhän se on kaikkien levyjen kohdalla. Soundi on raikkaan kuulloista. Flyygelin kun sais...tai perkele akustisen kitaran...no sen nyt sainkin jo :) |
ewqqq 03.06.2007 17:28:02 (muokattu 03.06.2007 17:28:19) | |
---|
Driving Rain, on loistava. Tarkasta oma jäsenkuvauksesi. |
mikainen 03.06.2007 18:26:26 | |
---|
Band on the run Tug of war Flaming pie Chaos and creation Joka vuosikymmeneltä löytyy hyviä levyjä. Ja hyviä biisejä joka levyltä. |
Mr. Mustard 03.06.2007 23:00:42 | |
---|
Driving Rain, on loistava. Tämä on ehdottoman totta! "Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..."
- Lemmy Kilmister |
mikainen 09.06.2007 12:48:01 | |
---|
Kolmas kuuntelukerta menossa, ihan ensikuulemalta ei niin vaikuttava levy. Katsotaan nyt. House of wax erottui joukosta kyllä. Vähän semmoisen oloisia biisejä useimmat jonkalaisia Pauli pyöräyttää minä päivänä tahansa. |