odaheltsu 23.05.2007 14:43:10 (muokattu 23.05.2007 18:36:26) | |
---|
Dave Navarron toivoisi menemään johonkin sellaiseen bändiin,joka näkyy ja kuulu aka menestyy.Janes Addictionin ja RHCP:n jälkeen ja uudelleen JA:n jälkeen haluaisin kuulla hänen soittoa muuallakin kuin the Panic Channelissa! |
kid ego 23.05.2007 14:51:45 | |
---|
Taidankin tänään työpäivän jälkeen pirauttaa Davelle ja kysyä olisiko kiinnostusta liittyä bändiimme. - You never told us your name. - John. |
sn 23.05.2007 14:52:48 | |
---|
Adressi pystyyn! |
KillingMachine 23.05.2007 15:21:15 | |
---|
Jaa, kyllä Navarro kaipaisi kunnon bändiä tätänykyä, mutta mites meinasit hänelle sen sanoa? Jane's Addiction takasin kehiin! Basismi kunniaan. |
rybk 23.05.2007 15:28:57 | |
---|
Tai edes kunnon tosi-tv ohjelmaan... On kioski ohimolohkossain Rosalyn Carterin muotoinen.
Für ich niemals, niemals schlafe einsam. |
Terry Pantheras 23.05.2007 15:36:11 (muokattu 23.05.2007 15:45:28) | |
---|
Hehe, vittu mikä keskustelun aihe... Mikäs vika Panic Channelissa on? Aika samanlaistahan tuo on kuin Jane's Addiction... Miun mielestä ainakin ihan kelvollista musiikkia. Muox: tai no onhan tuo vähän aikuisrockia... Screw you guys, I'm going home... |
HaloOfFlies 23.05.2007 18:25:25 | |
---|
Luulin että Dave on liittynyt johonkin superbändiin (mikä termi) otsikon nähdessäni. Vielä mitä. Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Coatl 23.05.2007 18:30:18 | |
---|
Eikös Davella ja Chad Smithillä pitäny olla joku 70's rock -tyylinen projekti joskus? Ei tainnu oikein ottaa tulta alleen? Juu ja otsikko on gyl vähän huono. Asioita tapahtuu
Dana: Olipas mukava harjoittelu päivä.
kid ego: Yhdys sanoja harjoittelitte. |
Last of the V8 24.05.2007 10:27:12 | |
---|
Kannatan, Jane's Addictionin Nothing's shocking ja erityisesti Ritual de lo habitual ovat kevyesti viiden tähden kamaa. Esim. Stop! ja Three days ovat hengästyttävän upeaa kamaa, tietenkin Avery, Perkins ja Farrell tuovat oman tärkeän osansa hommaan. En ole RHCP-diggari mutta mielestäni bändi olisi saattanut säilyä kiinnostavampana jos Navarro olisi jatkanut kitaristina. One hot minute on noin 200 x särmäkkäämpi levy kuin kolme viimeisintä. En tiedä tylsistyttikö Peppersit John Fruscianten rasittava Beach boys -taustalaulu, jäsenten keski-ikäistyminen vai menestyksen säilyttämisen halu keinolla millä hyvänsä tyyliin Aerosmith.. Panic Channel on aika keskinkertainen vaikka muutana biisi on hyvä. Ketkä eivät ole Jane's Addictioniin tai Dave Navarroon tutustuneet, hommatkaa vaikka Ritual de lo habitual tai imuttakaa edellämainitut biisit Stop ja Three days ja vaikka Mountain song ja Been caught stealing. |
odaheltsu 24.05.2007 11:11:58 | |
---|
Minustakin juuri One Hot Minute on RHCP:n paras albumi.On basisteillakin vähän tekemistä ,jos meinaa soittaa vaikkapa River Phoeninixille omistetun Trancendingin:)Suosikkini kyseiseltä levyltä ovat One Big Mob ja Shallowed Be Thy Game.Navarrolla kipeen hyvät saundit, ja melodiat. |
mr.bungle 24.05.2007 14:31:06 | |
---|
Eikös Davella ja Chad Smithillä pitäny olla joku 70's rock -tyylinen projekti joskus? Ei tainnu oikein ottaa tulta alleen? Veivasivat ainakin yhden levyn Glenn Hughesin kanssa. Youtubessa joskus katsoin musavideon jostain biisistä, mikä oli kyllä ihan tappobiisi. Sääli, että kuulemma levyn muut biisit eivät ole samaa tasoa. bassolla hanuriin |
Joees 24.05.2007 14:36:41 | |
---|
Veivasivat ainakin yhden levyn Glenn Hughesin kanssa. Youtubessa joskus katsoin musavideon jostain biisistä, mikä oli kyllä ihan tappobiisi. Sääli, että kuulemma levyn muut biisit eivät ole samaa tasoa. Soul-jotain levy oli se. Helkutin hyvä levy se on kyllä, vaikka mun mielestä ne muut biisit eivät yllä varmaankin juuri katsomasi biisin tasolle. Ei ne paskoja silti ole. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi. |
Ziggy Bubba 24.05.2007 14:42:38 (muokattu 24.05.2007 14:43:24) | |
---|
Mun mielestä Navarro ei kyllä istunut Pepperseihin, tai ainakaan läheskään niin hyvin kuin Frusciante. Eikä muuten tuo One Hot Minutekaan kuulu suosikkeihini, ehkä edellä mainitusta syystä... Navarrolla ei vaan mun korvaan ollut soitossa tarvittavaa omalaatuista särmää tuohon bändiin. Tuntui bändillä intokin palanneen jampan lähdön jälkeen. Ja onpahan muuten Fruscianten palattua bändiin heillä taas yksi osaava laulajakin :D Myspace.com/Crookmachine |
Coatl 24.05.2007 14:45:18 | |
---|
Veivasivat ainakin yhden levyn Glenn Hughesin kanssa. Youtubessa joskus katsoin musavideon jostain biisistä, mikä oli kyllä ihan tappobiisi. Sääli, että kuulemma levyn muut biisit eivät ole samaa tasoa. Mikä mahtaa olla projektin nimi? Asioita tapahtuu
Joees 24.05.2007 14:46:31 (muokattu 24.05.2007 14:49:53) | |
---|
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
KillingMachine 24.05.2007 15:42:40 | |
---|
Kannatan, Jane's Addictionin Nothing's shocking ja erityisesti Ritual de lo habitual ovat kevyesti viiden tähden kamaa. Esim. Stop! ja Three days ovat hengästyttävän upeaa kamaa, tietenkin Avery, Perkins ja Farrell tuovat oman tärkeän osansa hommaan. Ketkä eivät ole Jane's Addictioniin tai Dave Navarroon tutustuneet, hommatkaa vaikka Ritual de lo habitual tai imuttakaa edellämainitut biisit Stop ja Three days ja vaikka Mountain song ja Been caught stealing. Tuo on täyttä totta. Eikä Strays minun mielestäni niin paha ole. Ei enää yllä Nothing's Shockingin tai Ritual de lo Habitualin tasolle, mutta silti ihan hyvää kamaa. Basismi kunniaan. |
Joees 24.05.2007 16:29:02 | |
---|
Tuo on täyttä totta. Eikä Strays minun mielestäni niin paha ole. Ei enää yllä Nothing's Shockingin tai Ritual de lo Habitualin tasolle, mutta silti ihan hyvää kamaa. Straysin eka biisi on kyllä niin pommi avaamaan levyn että! Kovin on tiukka biisi se, ehdottomasti. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
odaheltsu 24.05.2007 16:44:43 | |
---|
Strays on ihan kingi levy!Ois voinu olla käsivarret broilerinlihalla ,jos olis nähny livenä:) |
Last of the V8 24.05.2007 17:02:41 | |
---|
Okei Strays saa about neljä tähteä kovan ekan puoliskon ansionsta. Pidetään peukkuja että kasaavat rivinsä vielä uudelleen.. |
Coatl 24.05.2007 20:39:22 | |
---|
Okei Strays saa about neljä tähteä kovan ekan puoliskon ansionsta. Pidetään peukkuja että kasaavat rivinsä vielä uudelleen.. *OT* Tuleeko nickisi Sheavyn biisistä? *END OT* Asioita tapahtuu