Aihe: The Kooks
1
ethnic
16.02.2007 15:15:09
Johan se on kumma että ei näin menevästä bändistä ole vielä aloitettu ketjua!
Kuka diggailee?
Jos ei kukaan niin käyn täällä varmaan yksinpuhelua sitten:D
Insane Cacadu
16.02.2007 16:50:29
Mä diggaan! Ostin justiinsa Kooksin levyn, mutta kaveri päätti heti ottaa sen pitkäaikais lainaan :D Eka kappale minkä kuulin oli Ooh-la, ja tykkäsin heti. Mitä kappaleita muut on kuullu ekana?
punk s blood
16.02.2007 16:50:59

Naive on hieno biisi. Viime vuotinen (?) levy ei kuitenkaan hirveästi innostanut. Varmaan pitäisi ottaa tarkempaan kuunteluun.
Insane Cacadu
16.02.2007 16:51:58
Niin ja hei, olis kiva kuulla jtn nippeli tietoa ko. bändistä, kertokaa kaikki mitä tiiätte! :D En tiiä ees genree :(
punk s blood
16.02.2007 16:56:38

Niin ja hei, olis kiva kuulla jtn nippeli tietoa ko. bändistä, kertokaa kaikki mitä tiiätte! :D En tiiä ees genree :(

Vai genre pitäisi kehittää :)

Eiköhän tuo brittipop/rock ole sopiva termi. Saman kaltaisia bändejä kuten Bloc Party ym.
Insane Cacadu
16.02.2007 17:03:29
Totta kai se pitää kehittää, kaikki jotka kokeilee ootko 'wannabe' kysyy ekana genren :D Mutta kiitos kun kerroit sen! :) Tiedetäänkö tästä bändistä mitään muuta? :)
punk s blood
16.02.2007 17:13:31

Totta kai se pitää kehittää, kaikki jotka kokeilee ootko 'wannabe' kysyy ekana genren :D Mutta kiitos kun kerroit sen! :) Tiedetäänkö tästä bändistä mitään muuta? :)

On noille varmaan keksitty parempikin genre-nimitys. Minä en enää ole ihan perillä näistä genreistä, enkä niistä välitä. Kunhan kuulostaa minun korvaan hyvältä, niin se riittää.
Jenka
16.02.2007 18:00:11 (muokattu 16.02.2007 18:00:57)

Inside in Inside out-albumi toimii aina silloin tällöin. Ensi kuuntelemalla ehkä jotenkin petyin, mutta eihän tämä nyt suinkaan huonointa musiikkia ole mitä tiedän. Ripaus reaggae-soundia tekee tähän britpoprock-genreen kuuluvasta bändistä ihan mielenkiintoiseen. Kepeää kuunneltavaa tosiaan silloin tällöin... ja nuoren laulajapojan aksentti on mukava. Naive on mehevä biisi ja Seaside on nätti aloitusbiisi.
ethnic
16.02.2007 20:35:41
Henkilökohtaisesti suosittelen tutustumaan Kooksin tuotantoon Inside In Inside Outin ulkopuoleltakin. Netistä löytyy ihan laillisestikin tosi hyvää matskua, mun suosikkibiisit Kooksilta on kyllä melkeenpä kaikki jotain B-puolia tai julkaisemattomia tekeleitä. Toki albumikin on hyvä, mutta antaa ehkä vähän tasapaksun kuvan bändistä. Näiltä löytyy perus brittirockin lisäksi ihan mielettömän monennäköistä matskua, kunhan vähän jaksaa kaivelle.

Itse tutustuin ekan kerran bändiin joskus puoltoista vuotta sitten. Ostin seiskatuumaisen Eddie's Gun -singlen ihan vaan siksi kun oli pari ylimääräistä euroa ja nimi vaikutti kivalta. Sinkkubiisi ei oikeen napannut, mutta B-puoli, Bus Song, vei mukanaan. Ehdottomasti paras biisi koko yhtyeeltä.
Feggy
17.02.2007 08:28:10

Ei oikein iskenyt tuo levy. Siinä rajalla kyllä oli.
Lockman Last.fm:ssä
Wasbesp
11.06.2007 00:06:53

Oikein hyvä bändi. Tykkäilen tuosta Inside In/Inside Out-levystä paljon, soinut hitosti nyt keväällä ja alkukesästä.

Katsoiko kukaan tässä joku päivä taaksepäin bändin keikkaa Rock Am Ringissä, kun se lähetettiin nettistreamina? Jäi vaivaamaan, että mikä oli se yksi biisi, jonka bändi soitti. Yhdessä kohdassa laulettiin kutakuinkin näin: "oil, oil, oil, it's all about the oil, oil, oil..." jne. Jos tuosta joku pystyy kertomaan, niin hieno homma. Voi toki olla uuttakin tuotantoa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)