KillingMachine 09.07.2007 12:04:26 | |
---|
Eli siis takavuosina kovaa suosiota nauttinut ja 39 miljoonaa levyä myynyt alternative rock -poppoo Matchbox Twenty julkaisee uuden kokoelma-albumin, joka tulee sisältämään 6 uutta biisiä. Kokoelman nimeksi tulee Exile on Mainstream ja se on määritetty julkaistavaksi 2. lokakuuta 2007. Mitäs mieltä olette muuten tästä yhtyeestä? http://www.billboard.com/bbcom/sear … splay.jsp?vnu_content_id=1003605892"Common ruse dirty face
Pretty noose is pretty hate" |
Joees 09.07.2007 13:25:50 | |
---|
Eli siis takavuosina kovaa suosiota nauttinut ja 39 miljoonaa levyä myynyt alternative rock -poppoo Matchbox Twenty julkaisee uuden kokoelma-albumin, joka tulee sisältämään 6 uutta biisiä. Kokoelman nimeksi tulee Exile on Mainstream ja se on määritetty julkaistavaksi 2. lokakuuta 2007. Mitäs mieltä olette muuten tästä yhtyeestä? http://www.billboard.com/bbcom/sear … splay.jsp?vnu_content_id=1003605892 Yhtyeestä diggaan kyllä. Kyrpii vaan tollaset kokoelmat. Etenkin kun laitetaan uusia biisejä sinne houkuttimiksi. Niille hyvä joilla ei ole levyä mutta haluaa tutustua, paska niille joilta löytyy kaikki levyt eikä kiinnostaisi maksaa samoista biiseistä enää saadakseen 6 uutta veisua. Anyway. Laulajan ääni on varsin mainio, toimii helkutin hyvin. Harmi että sen soolouran veisut on skeidaa mielestäni. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi. |
zekeode 09.07.2007 13:31:36 | |
---|
Anyway. Laulajan ääni on varsin mainio, toimii helkutin hyvin. Harmi että sen soolouran veisut on skeidaa mielestäni. Laulajalla lähti tosiaan menemään liian lujaa. Ostin joskus kirpparilta sen mad season levyn ja siitä olen diggaillut. |
Joees 09.07.2007 13:32:56 | |
---|
Laulajalla lähti tosiaan menemään liian lujaa. Ostin joskus kirpparilta sen mad season levyn ja siitä olen diggaillut. Mun mielestä ne muut levyt on parempia :-) Ei toki huono ole tuo Mad Seasonikaan. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi. |
Sarko 09.07.2007 22:43:02 (muokattu 09.07.2007 23:21:32) | |
---|
Matchbox Twenty on kyllä meikän mielen sopukoissa yhdistynyt aina tähän oksettavaan Staind/Creed/Live/Nickelback-soossiin, tosin tietenkin edellämainittuja kevyempi. OT, jatkakaa. Mille tää on niinku alternative? Just tätä meinasin, sanoiksi en saanut puettua. Tsäpätitsäijjää |
aikavaikea 09.07.2007 23:05:38 | |
---|
39 miljoonaa levyä myynyt alternative rock -poppoo Matchbox Twenty Mille tää on niinku alternative? I got run over by truth one day. Didn't see the red light. |
Feggy 10.07.2007 06:25:22 | |
---|
Todella tylsä yhtye mielestäni. |
KillingMachine 10.07.2007 13:22:15 | |
---|
Mille tää on niinku alternative? http://fi.wikipedia.org/wiki/Alternative_rock Alternativeksi luokittelu ei katso levynmyyntiä. Onhan Nirvanakin myynyt yli 50 miljoonaa levyä ja kaikki tietävät että se on alternative rock -yhtye. "Common ruse dirty face
aikavaikea 10.07.2007 13:51:59 (muokattu 10.07.2007 13:54:42) | |
---|
Alternativeksi luokittelu ei katso levynmyyntiä. Sori, tarkoitus ei ollutkaan viitata levymyyntiin, vaan yleensä ihmettelin tämän bändin määrittelyä alternativeksi. Oman käsitykseni mukaan kun se on kaikkea muuta. Vaan sepä on toki oma käsitykseni. E: Eipä silti, olihan Meat Loaf myös alternativea, kun ajatellaan että se myi miljoonia aikana jolloin sen esittämä musiikki ei todellakaan ollut valtavirtaa. I got run over by truth one day. Didn't see the red light. |
konehes 10.07.2007 13:59:23 | |
---|
Todella tylsä yhtye mielestäni. No on. Jotenkin luulin, ettei nämä edes tehneet kuin yhden levyn. Amerikan rockin Radio Nova-osastoa siinä missä Fastball ja 3 Doors Down. cherub with heavy metal machine |
J-PPP 10.07.2007 15:00:19 | |
---|
Matchbox Twenty on kyllä meikän mielen sopukoissa yhdistynyt aina tähän oksettavaan Staind/Creed/Live/Nickelback-soossiin, tosin tietenkin edellämainittuja kevyempi. Live ei mielestäni kuulu eikä sovi tuohon nelikkoon millään, ei laadullisesti eikä musiikkityylillisesti. Muilla on selkeästi metallivaikutteita musiikissaan, Livellä ei. Eikä Matchbox Twentylläkään muuten. Kyllä mulle ainakin tuo debyyttialbumi aikoinaan toimi. |
Bongowing 10.07.2007 15:36:52 | |
---|
|
zekeode 10.07.2007 20:00:24 | |
---|
Ite en noita genre pelleilyjä jaksa. Alternative, emo, indie, nu-metal ja typerin kaikista stoner. Onneks ite väsään nu-jazz-triphop-emocore-goa-trancea, niin pysyy sentään joku järki näissäkin touhuissa. |
KillingMachine 11.07.2007 09:58:58 | |
---|
Live ei mielestäni kuulu eikä sovi tuohon nelikkoon millään, ei laadullisesti eikä musiikkityylillisesti. Muilla on selkeästi metallivaikutteita musiikissaan, Livellä ei. Eikä Matchbox Twentylläkään muuten. Kyllä mulle ainakin tuo debyyttialbumi aikoinaan toimi. Joo, ei minunkaan mielestä Live tai Matchbox Twenty kuulu tuohon post-grunge nippuun. Sitä paitsi vihaan tuota post-grunge -nimitystä. Se että on ottanut vaikutteita grunge-bändeiltä ei tarkoita sitä että olisi kyse kopioimisesta. Minä en ainakaan kuule Matchbox Twentyn musiikissa yhtään viitteitä grungeen. "Common ruse dirty face
Isodee 11.07.2007 10:24:47 | |
---|
Ei Matchbox Twenty kyllä mitenkään uppoa post-grunge-lokeroon jos nyt pitää lokeroida. Enemmänkin semmoista perinteistä melodista pop-rockia tai mainstream-rokkia. Tykkäsin aikanaan ekasta ja tokasta levystä, mutta musamakuni on tainnut vähän muuttua koska ei oikein uppoa enää. |
HaloOfFlies 12.07.2007 20:08:30 (muokattu 12.07.2007 20:14:23) | |
---|
Matchbox Twenty on hieno yhtye, yksi 90-luvun parhaita. Sinänsä jännää että itse en pitänyt bändistä ollenkaan sen ollessa suosionsa huipulla vaan se on iskenyt vasta hieman jälkijunassa. Rob Thomasin soololevystä ei oikein ole muuta sanottavaa kuin että This Is How A Heart Breaks on ässäbiisi. Eihän Matchbox twenty mitään alternative rockia ole, ei ole koskaan ollutkaan, ainakaan sitä mitä minä joskus vaihtoehtorockina pidin (Nirvana, Smashing Pumpkins, Green Day ym). Ehkäpä Adult Contemporary sopisi kuvailemaan paremmin heidän musiikkiaan, aikuisrockiahan se oikeastaan on. Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
KillingMachine 13.07.2007 12:31:12 | |
---|
Tykkäsin aikanaan ekasta ja tokasta levystä, mutta musamakuni on tainnut vähän muuttua koska ei oikein uppoa enää. Yourself or Someone Like You ja Mad Season-levyt on parhautta. More Than You Think You Are on aika kehnohko muutamaa ässäbiisiä lukuunottamatta. Sen kuiten päätin, että tämä kokoelma ei kuitenkaan tule päätymään hyllylleni, 6 uudesta biisistä huolimatta. Mielestäni aika turhaa julkaista jo kolmen studio-albumin jälkeen kokoelma, vaikka bändihän on ollut kasassa yli 10 vuotta. "Common ruse dirty face