Aihe: Led Zeppelin reunion
1 2 3 4
HaloOfFlies
26.06.2007 12:06:08 (muokattu 26.06.2007 12:14:33)

Pistetään tämä uutinen tännekin, kun tähän osioon se oikeastaan kuuluukin. Eli Jimmy Page, Robert Plant ja John Paul Jones ovat suostuneet esiintymään yhdessä Led Zeppelin-nimen alla Ahmet Ertegunin muistoksi, rumpujen taakse istuu Jason Bonham. Herrat olivat vielä sopineet että jos esiintyminen menee hyvin, niin ensi vuonna on maailmankiertue luvassa.

Ai niin, se lähde: http://www.gigwise.com/news.asp?contentid=33658
Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5
Wahi
26.06.2007 12:17:45
Eli nyt se sitten tuleekin.

Jason Bonham on mielestäni hyvä valinta kun ei Bonzoa ole. Ja jos Suomeen (tai vaikka Tukholmaan) eksyvät niin olen kyllä ehdottomasti paikalla.
sirdickyj
26.06.2007 12:46:31
Ennustus; legenda lakkaa olemasta kun menevät tollee tekemään. Peter Grant ei olis lähteny tohon.

Massia kyllä tulee.
"Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks". -Irwin Goodman-
Wahi
26.06.2007 12:59:40
Joo, niinhän se on.

En oikein tiedä onko tämä hyvä juttu vai huono juttu. Yksi hyvä puoli Zeppeliinissä oli nimenomaan se että lopettivat ajoissa eivätkä jatkaneet jonkun uuden rumpalin kanssa.
Flash
26.06.2007 13:22:53

Juu, vähän kaksjakoset aatokset tästä. Toisaalta, kyllähän tuo varmasti tulee mentyä katsomaan, jos lähellekkään tulevat keikalle.
Live Music Is Better!
Lesko
26.06.2007 15:19:55
Minä en mene katsomaan, jos ei Bonzoa ole, ja kun Bonzoa ei ole, ei ole Led Zeppeliniäkään!
"Mitä takoittaa groove?" "Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin "
Stain
26.06.2007 15:25:34
Menisin.

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
It's a bittersweet symphony, this life
Magic Bullet
26.06.2007 15:27:12
Loistavaa. Tulisivat vielä suomeen
jazzmies
26.06.2007 15:28:14
Ennustus; legenda lakkaa olemasta kun menevät tollee tekemään.

Kuulostaa ihan 7-lehdeltä - "legenda Led Zeppelinistä". Ei siinä mitään legendaa ole, muutama onnistunut levy ja maailmankiertue. Jo Genesis näytti sen toteen Stadikalla, ettei Lamb Lies... ole yhtään vähemmän legendaarinen levy jälleenkasaamisen ja keikalla biisien soittamisen jälkeenkään. Ei muuta Zep, teretulemas Tallinna rägäviigoll'!
Amatöörit eivät oikeasti nauti musiikista ammattilaisia enempää - amatöörit eivät vain oikeasti osaa soittaa.
Mika Antero
26.06.2007 15:33:27
Ennustus; legenda lakkaa olemasta kun menevät tollee tekemään. Peter Grant ei olis lähteny tohon.

Höpsis. Ensinnäkään en usko, että mitään maailmankiertuetta tulee ja toisekseen vaikka tulisikin, niin se ei menneitä saavutuksia himmennä millään tavalla. Yhtä typerä väite kuin se, että joku biisi muuttuu surkeaksi sen takia kun sen jatkuvaan radiosoittoon on kyllästytty.

Eihän Beatlesinkään "legendalle" tapahtunut mitään Free as a birdin ja Real loven takia. Paitsi että massia tuli sinnekin enemmän kuin kai koskaan.

Ei Led Zeppelinin maailmankiertueessa mitään suurempaa ideaa minunkaan mielestäni ole, koska etenkin Plant pärjää omillaan ihan tarpeeksi hyvin. Plantin sanoin "Zeppelin oli poikabändi emmekä me ole enää poikia." Tjsp.
"Vaikka ei toimisikaan periaatteiden mukaisesti, niitä voi silti olla." Melkore
sirdickyj
26.06.2007 16:04:51
Kuulostaa ihan 7-lehdeltä - "legenda Led Zeppelinistä". Ei siinä mitään legendaa ole, muutama onnistunut levy ja maailmankiertue. Jo Genesis näytti sen toteen Stadikalla, ettei Lamb Lies... ole yhtään vähemmän legendaarinen levy jälleenkasaamisen ja keikalla biisien soittamisen jälkeenkään. Ei muuta Zep, teretulemas Tallinna rägäviigoll'!

Kyllä se vaan lakkaa, koska se bändi on IMHO vaatimattomampi esitys kuin minä sitä pidetään. Hieno bändi silti, uniikkia kamaa, mutta mä muistan palvoneeni sitä joskus vähän niinku jenkit Elvistä. Ja muistan useiden muidenkin tehneen niin. Mutta toki toi on vaan mun mieleipide
"Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks". -Irwin Goodman-
J.Hollström
26.06.2007 16:13:53 (muokattu 26.06.2007 16:14:23)
Kyllä se vaan lakkaa, koska se bändi on IMHO vaatimattomampi esitys kuin minä sitä pidetään. Hieno bändi silti, uniikkia kamaa, mutta mä muistan palvoneeni sitä joskus vähän niinku jenkit Elvistä. Ja muistan useiden muidenkin tehneen niin. Mutta toki toi on vaan mun mieleipide

Mun mielessä ei lakkaa vaikka vetäsivät kuin päin persettä tahansa. Ei se Lasse Virenikään juokse enää niinkuin ennen mut silti se Munchenin kymppitonni on legendaarinen. Ja Sibeliuskin ollut jo haudassaan 50 vuotta mut legenda elää.

Sullon vaan niin paska maku. Ei siinä muuta.
sirdickyj
26.06.2007 16:22:37
Mun mielessä ei lakkaa vaikka vetäsivät kuin päin persettä tahansa. Ei se Lasse Virenikään juokse enää niinkuin ennen mut silti se Munchenin kymppitonni on legendaarinen. Ja Sibeliuskin ollut jo haudassaan 50 vuotta mut legenda elää.

Sullon vaan niin paska maku. Ei siinä muuta.

no eipäs nyt suututa, tarkotin vaan, että osa tota juttua on legendaarisuus. mun mielestä.

ei tietenkään se huononna niiden tuotantoa mihinkään, vaik tekisivät mitä.
Mr. Mustard
26.06.2007 16:37:02 (muokattu 26.06.2007 16:58:42)
Hitot legendoista! Musiikki on pääasia. Tuo elävänä legendana oleminen on mielestäni aika rajoittava riippakivistatus. Jos olisin legenda, tekisin kaikkeni karistaakseni mokoman apinan niskastani. Kyllä sitä sitten kuollessaan voi muuttua legendaksi.
"Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..." - Lemmy Kilmister
Mika Antero
26.06.2007 16:38:34
Jos olisin legenda, tekisin kaikkeni karistaakseni mokoman apinan niskastani.

Sittenhän sinä olisit kuin Dylan...
Mr. Mustard
26.06.2007 16:40:48
Sittenhän sinä olisit kuin Dylan...

Niin kai sitten;)
"Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..." - Lemmy Kilmister
J.Hollström
26.06.2007 16:57:41
no eipäs nyt suututa

No vähemmästäkin. Zepukat on mulle number one. Ne räjäytää sillon kun ne itse haluaa.
MK73
26.06.2007 17:52:18 (muokattu 26.06.2007 17:53:09)

Samaa mieltä. Ei ne vanhat saavutukset millään himmene. Jos nyt haluavat muistoja verestää niin siinähän soittelevat. Saattaa jopa kuulostaa ihan mielenkiintoiselta.

Minulle silti aika yhdentekevää, niin kuin Toto:kin v. -92 jälkeen. Bonzoa ja Jeff Porcaroa kun ei mikään eikä kukaan tule ylittämään.
Mika Antero
26.06.2007 18:19:10
Eihän tuo ihan ennenkuulumatonta muutenkaan ole, Live Aidin muistanevat kaikki ja eivätkös ne Jumalten vasaran mukaan jossain Atlanticin bileissä soittaneet sen jälkeenkin? Olikohan siitäkin YouTube -materiaalia olemassa? LiveAid löytyi ainakin joskus kokonaisuudessaan. Suomen telkkaristahan ei silloin aikanaan näkynyt kuin Rock'n'roll.
Tympee Huttunen
26.06.2007 18:36:50
Eihän tuo ihan ennenkuulumatonta muutenkaan ole, Live Aidin muistanevat kaikki ja eivätkös ne Jumalten vasaran mukaan jossain Atlanticin bileissä soittaneet sen jälkeenkin? Olikohan siitäkin YouTube -materiaalia olemassa? LiveAid löytyi ainakin joskus kokonaisuudessaan. Suomen telkkaristahan ei silloin aikanaan näkynyt kuin Rock'n'roll.

No noistakin on jo aikaa eikä porukka enää silloinkaan ollut enää oikein vedossa. Toisaalta nyt olisi hyvä sauma näyttää, mistä kana pissii.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)