Aihe: Bad Religion - Live At Palladium DVD
1
Chemo
17.06.2006 22:12:45

Tätä DVD:tä olen tässä diggaillut.. oletteko nähneet, mitä tykkäätte?
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.
jukepoksi
20.06.2006 01:26:22

Jep, löytyypi hyllystä tuo. Hyvin nuo papat vetää, ei siitä pääse mihinkään. Kohtuullinen määrä on vanhoja klassikkobiisejäkin seassa, which is nice. Toki useampikin olisi mahtunut joukkoon. :) Meinasin muuten tipahtaa tuolilta ekalla katsomiskerralla kun Cease lähti käyntiin, aika yllättävä sovitus oli tehty biisistä. Mutta kyllähän sehän toimii varsin mainiosti tommosena pianoballadinakin.
I've kept the movie rolling but the story's getting old now.
Tunttone
20.06.2006 18:12:49
Kyseinen DVD kyllä vaikuttaa aika hyvältä mitä olen käsissäni hypistellyt noin settilistan puolesta ainaki. Ostan varmaan sitten ku rahaa on. Kiinnostaa eteenkin nähdä Brooks Wackermanin työskentelyä sillä kyseessähän on todella hyvä rumpali!
tissit
AVO
20.06.2006 20:31:19
Ostettu on aikoja sitten ja on kyllä Todella hyvä liveveto "pappoilta"!!!!!!
Rise Against:n laulaja-kitaristi Tim McIlrath käy laulamassa Let them eat War:ssa back-upit. Ihan jees meno on dvd:llä. Hyvänä plussana wanhoja livepätkii pari messissä.
AVO
20.06.2006 20:31:22
Ostettu on aikoja sitten ja on kyllä Todella hyvä liveveto "pappoilta"!!!!!!
Rise Against:n laulaja-kitaristi Tim McIlrath käy laulamassa Let them eat War:ssa back-upit. Ihan jees meno on dvd:llä. Hyvänä plussana wanhoja livepätkii pari messissä.
Toropainen
21.06.2006 23:04:56
Jep, löytyypi hyllystä tuo. Hyvin nuo papat vetää, ei siitä pääse mihinkään. Kohtuullinen määrä on vanhoja klassikkobiisejäkin seassa, which is nice. Toki useampikin olisi mahtunut joukkoon. :) Meinasin muuten tipahtaa tuolilta ekalla katsomiskerralla kun Cease lähti käyntiin, aika yllättävä sovitus oli tehty biisistä. Mutta kyllähän sehän toimii varsin mainiosti tommosena pianoballadinakin.

Messevä pläjäytys kyllä tämä. Tuo cease löytyy tuollaisena pianoversiona myös graffinin ekalta soololevyltä.
Heartwood
21.06.2006 23:30:44
Messevä pläjäytys kyllä tämä. Tuo cease löytyy tuollaisena pianoversiona myös graffinin ekalta soololevyltä.

Tuo soolo olisi kyllä mukava jostain löytää, itse ainakin olen melko pitkään sitä jo metsästänyt. Ei mistään tunnu löytyvän, en tiedä onko painos lopussa vai enkö vain osaa.
"As the moon moves the sea / we could move these mountains" - Catharsis - Arsonist's Prayer Romantikkoitkijät #42
Ziggy Bubba
22.06.2006 00:00:29 (muokattu 22.06.2006 00:40:05)

Tästä topikista taisin saada idean vihdoin hakea tämän lätyn kaupasta, kiitos siitä. Niin, kyseessä on tosiaan mainio ja yllättävän kattava DVD. Itse keikkataltiointi nostaa kyllä fiilikset kattoon ja on toteutukseltaan erittäin pätevä. Biisejä löytyy joka lähtöön ja tuttuun BR-tyyliin on vaikea olla laulamatta messissä. Taitaa olla laadukkain punk/hc-DVD johon oon törmänny. Hintakaan ei alle kahden kympin päätä huimaa, eli pakettia voi helposti suositella kaikille bändistä diggaaville.

Tossa meikäläisen Bad Religion levykokoelmassa on vielä Sufferin, No Controlin (jonka hölmönä rahapulaisena varhaisteininä myin kaverille) ja Process of Beliefin mentävä aukko (No Substance ei taida olla ihan sitä parasta A-sarjaa), täytyypä korjata nuo pikimmiten.

EDIT: Tietääkö joku muuten irtoaako kyseisiä lättyä kotimaisista liikkeistä alle kybän (Stadin seudulta eteenkin)? CDONilla ois hintaan 10,95 kappale (+postikulut), ei paha mutta silti... :)
www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet!
SiwamieS
22.06.2006 05:07:00
EDIT: Tietääkö joku muuten irtoaako kyseisiä lättyä kotimaisista liikkeistä alle kybän (Stadin seudulta eteenkin)? CDONilla ois hintaan 10,95 kappale (+postikulut), ei paha mutta silti... :)

http://ariman.fi/ POB ja Suffer 7,90e (käytettynä) ja No control remastered 10,20e +postit... Ja No substance vielä messiin 6,90e käytettynä (on sekin 'ihan jees')..
Take your wings outside, you can't fly in here
Chemo
06.07.2006 20:49:43 (muokattu 07.07.2006 19:44:39)

Hintakaan ei alle kahden kympin päätä huimaa, eli pakettia voi helposti suositella kaikille bändistä diggaaville.

Tää on muuten totta - mä en yleensä kritisoi uusien levyjen hintoja, koska asiakas voi aina valita sen että jättää levyn ostamatta.

Mutta anyway: se että uusi cd-levy maksaa tyypillisesti saman tai enemmän kuin tällainen sisältömäärä uutta dvd-julkaisua, panee kyllä miettimään.

Edittiä: Brooks on kyllä hieno rumpali, kertakaikkiaan!
Ziggy Bubba
08.07.2007 16:58:01 (muokattu 08.07.2007 16:59:01)

Bad Religionin uusi levy kuunneltavissa kokonaisuudessaan Myspacessa:
http://www.myspace.com/badreligion
You said a' what now?
Chemo
09.07.2007 12:49:46

Bad Religionin uusi levy kuunneltavissa kokonaisuudessaan Myspacessa:
http://www.myspace.com/badreligion

On tää nykyaika hienoa!
zekeode
09.07.2007 16:24:26

En jaksanut kuunnella kaikki biisejä. On niin perkeleen prosessoitua tämä uusi Bad Religion. Greg Graffinin laulukin vedetään efektien läpi. Tosin en taida enää kuulua siihen kohde/ikäryhmään joille tätä levyä tullaan kauppaamaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)