Aihe: The Donnas
1 2
carlos
24.06.2005 01:07:21
Pitäähän Donnasille laittaa oma ketju pystyyn, senverran hyvä bändi on! :)

Provinssin keikkaa pitää päästä siis hehkuttamaan. Itse tykkäsin siitä paljon. Johtui varmasti myös siitä, että aurinko paistoi, vettä tuli niskaan, osasin laulujen sanoja ja olin suht edessä. Ehkä hieman liikaa soittivat kappaleita uusimmalta levyltä minun makuuni, mutta hyvä se näinkin oli!

Spend the night -levy on mielestäni heidän parasta antiaan. Siinä on enemmän potkua, kuin tässä Gold Medalissa, joka taitaa olla siis uusin pitkäsoitto. Erittäin hulppeasta rokista on siis kyse. Sanoituksetkin saavat hymyn huulille!
Rahat pitää tuhlata, ennen kuin ne loppuvat.
Jackie
24.06.2005 01:36:28
Toi Gold levy on tainnu jäädä aika pahasti pimentoon... Spend the night kama on kyllä aika kovaa rrrrrrrokkii. Tosi hyvää musaa ja tosi sööttejä tytsyjä jokainen donna. Mikä hitto siinä on että tämä uusi levy ei räjäyttänyt pottia. Oli kyllä odotettavissa jo noin hyvän levyn jälkeen että nyt pamahtaa ja kovaa, mutta, mutta... älä tule paha kakku, tule hyvä kakku...
Käsi ylös kuka tykkää rockmusiikista!
Peoplez
24.06.2005 09:43:45
Niin eli siis kertokaapa että onko tuo levy siis myynnillisesti floppi vai huono levy? Olen harkinnut sen hommaamista mutta en ole jaksanut. Se sinkkubiisi ainakin oli hemmetin hyvä.
"Silence! You're in the presence of octopus royalty!" -Ultros MegaMan Club #014 - Hat Man
carlos
24.06.2005 10:57:15
Niin eli siis kertokaapa että onko tuo levy siis myynnillisesti floppi vai huono levy? Olen harkinnut sen hommaamista mutta en ole jaksanut. Se sinkkubiisi ainakin oli hemmetin hyvä.

Muutamaa biisiä lukuunottamatta tää Gold Medal -levy on suhteellisen tylsähkö. En sit myyntiluvuista tiedä.. Onko se sinkkubiisi I don't want to know tai Fall behind me?
Tällä uudella levyllä kitarat ei oo enää niin massiiviset.. Ennenhän se laulajaki veteli kitaralla! Provinssissaki keskittyi vaan lauluun ja pianoon.
mrk
24.06.2005 12:16:27
Ennenhän se laulajaki veteli kitaralla! Provinssissaki keskittyi vaan lauluun ja pianoon.

Eipä ole koskenutkaan kitaraan, taidat sekottaa johonkin muuhun bändiin.
"What would we be without wishful thinking"
Marlowe
24.06.2005 12:49:06
The Donnasin suosiosta menee kyllä osa pimujen söpöyden piikkiin, sillä eivät nuo kuulemani "Spend the Nightin" biisit ole keskitason perusrokkia ihmeellisempää tavaraa. Kuuntelee toki, mutta ei aiheuta ihmeellisempiä säväreitä. Livenä voisi olla kiinnostavampi yhtye. Hattua täytyy kyllä nostaa Brett Andersonille, joka on aika kova vokalisti.
The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby)
Härski
25.06.2005 11:33:33
Mun mielestä bändin vokalisti on heikoin lenkki, siis musiikillisesti. Joteki semmonen väsähtäny meno.
Terry Pantheras
25.06.2005 16:59:36
Jos donnat ois miehiä, niin tuskin olisivat kovinkaan suosittu bändi... Provinssin keikka oli pieni pettymys. Ihan kivaa ac/dc-riffittelyä, mutta mutta... Ei vaan iskenyt, eikä jaksanut kattoa kuin muutaman biisin.
Siellä nahka palaa, missä voi sulaa.
MK73
25.06.2005 17:06:03
Joo, se rumpali on aika sähäkkä pimu, muuten jotenkin väsynyttä ja tasapaksua menoa.
Terry Pantheras
25.06.2005 17:15:12
Totta! Rumpali oli ilo silmille!
Siellä nahka palaa, missä voi sulaa.
lapio
25.06.2005 21:54:03

Tykkäsin kovasti Spend the night levystä. Hyväntuulista ja menevää räimettä hauskoilla sanoituksilla. Goldmedal oli jotenkin väsähtäneen oloinen levy eikä iskenyt samalla tavalla.
Live fast, die 72 year old.
carlos
25.06.2005 23:44:53
Eipä ole koskenutkaan kitaraan, taidat sekottaa johonkin muuhun bändiin.

Hmm. voi olla. Kovasti vaan muistaisin, että hän olisi vedellyt valkoisella Les Paulilla.
mrk
26.06.2005 00:36:35 (muokattu 26.06.2005 00:38:48)
Hmm. voi olla. Kovasti vaan muistaisin, että hän olisi vedellyt valkoisella Les Paulilla.

Sahara Hotnightsin laulaja soitti useasti tuollaisella (taisi kyllä olla Hagström tai joku vastaava eikä Gibson) ennen kuin vaihtoi Stratoon.
"What would we be without wishful thinking"
stickyfinger
26.06.2005 11:33:11
Kyllä The Donnasin kuumin mimmi on kitaristi Allison. Huh huh, siinä on nimittäin sellanen eukko että...grrrr....

Mutta niin, "Gold Medal" on, niin kuin jo sanottu tylsähkö levy, muutama hyvä biisi mutta muuten aika tasapaksua. "Spend The Night" on ihan hyvä paketti, tosin siinäkin ongelmana pitemmän päälle tylsähkö materiaali.

Meikän suosikkilevy on bändiltä kuitenkin "Turn 21".
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
carlos
26.06.2005 14:47:07
Sahara Hotnightsin laulaja soitti useasti tuollaisella (taisi kyllä olla Hagström tai joku vastaava eikä Gibson) ennen kuin vaihtoi Stratoon.

Ok. Olen mitä todennäköisimmin erehtynyt :)
bonsaicat
26.06.2005 15:47:43
Mun mielestä bändin vokalisti on heikoin lenkki, siis musiikillisesti. Joteki semmonen väsähtäny meno.

Samaa mieltä. Mun mielestä bändi on aina ollut vähän tylsä, Saharat on ihan toista luokkaa jos on pakko vertailla. Provinssissa nimenomaan laulajan heikkous tuli selvästi esille.
"I enjoy looking like a tart and thinking like a politician" -Pj Harvey
Chemo
26.06.2005 21:13:13

Eka levy on hauskin, mun mielestäni.

Nykyisellään vähän liiaksi keskitien hardrokkibändi, jotta isommin jaksaisin innostua. Tavastian keikan kävin katsomassa, eikä se nyt mitenkään hassumpi ilta ollut.
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.
HC-Audio
28.06.2005 00:30:40

Tiukka bändi on ja tykkään erityisesti kitaristin ja rumpalin ulkomuodosta :) Hyvin soittavat tytöiksi, mutta samaa mieltä olen, ettei bändi olisi kummoinen, jos tilalla olisi miehiä.

Vaan kun ei ole, ja sehän on tää donnasin juttu!
Käytiin kattoon Troija ja just ku posset tuli ulos hevosesta, takaa kuuluu naisääni: "Mää arvasin". Kalamies #18 >-)))>
Nobeastsofierce
28.06.2005 00:46:38
Aika peruskamaa kyllä tuntuis olevan, ainakin provinssissa. Jos en täysin sekaisin ole soittivat living after midnightin, mikä oli aika piristävä veto.
Is she really going out with him?
Marlowe
28.06.2005 07:50:48

En ole bändiä koskaan livenä kuullut, joten voi pitää paikkaansakin. Levyllä Brett Andersonin ääni kuitenkin toimii aika hyvin.

The Donnasin nettisivulta poimittua Provinssirock- kommenttia:

So we thought Sweden was weird where we didn't sleep much and the sun goes down for only two hours. In Finland we slept less and the sun went down for about 45 minutes! It was nuts. But it was great. The Provinssirock festival is set in a forest with streams and bridges and tons of drunk Finns! We fit right it! It was manager Molly's birthday so as soon as we were done rocking we started partying. We were able to catch other friends Slipknot, The Mars Volta and Marylin Manson do their thing as well. AND THE SUN NEVER WENT DOWN! Hopefully we'll be back to rock Finland next year. Thanks to all the fans who were there to see us!
The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)