Aihe: Dave Wyndorf veti överit, Monster Magnet perui Tavastian
1 2
aivokuolio
02.03.2006 12:19:23
Stoner rockin kulmakiviin lukeutuvan Monster Magnetin nokkamies Dave Wyndorf kiidätettiin sairaalaan huumeyliannostuksen vuoksi viime maanantaina. Tiettävästi laulaja-kitaristi kävi lähellä kuolemaa, mutta on yhtyeen managerin Steve Davisin mukaan toipumassa hyvää vauhtia sairaalassa. Manageri toivoo, että läheiset ja yhtyeen fanit tukisivat rokkaria tämän taistelussa huumeita vastaan.

Monster Magnet on perunut koko Euroopan kiertueensa, mukaan lukien Helsingin Tavastia-klubille 20.3. kaavaillun konserttinsa.

mesta.net

Eikös tämänkin jätkän pitänyt olla ihan kuivilla kaikista kamoista kaiken menneisyyden sekoilujen jälkeen? On siinä meillä taas yks rock-jumala, hiton idiootti.
3 henkilöä tai 240 kg lihaa
Mrezzye
02.03.2006 12:38:26

Ei nouse kuhilaita pelloille...
Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi, niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???

Sarko
02.03.2006 13:07:48
Hyvä Wyndorf, hyvä hyvä.
I'm just about oh yeah
Jani The Rock
02.03.2006 13:10:44

No hei, ettexte tajuu, et tällanen vaan kuuluu rockkiin... Ninq Marl boro ja kajali ja viina ja pantteritrikoot... Sanokaa yxki kova rock kari joka ei oo joskus vetänyt overdozee...

lol XD
Daddy Was A Preacher But Mama Was A Go-Go Girl! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
vanttera
02.03.2006 13:18:50
Vithu. Ei sitte mennä kattomaan, saakeli.
*h4liih* sperma-agglutinaatio to fak!
Tympee Huttunen
02.03.2006 13:19:37 (muokattu 02.03.2006 13:22:50)
No voi prkl. Toipumisia Davelle. Kyllä minäkin luulin, että kovemmista aineista eroon olisi jo päästy. Miten lippujen palautus? Tikettiin ilmeisesti. Täytyy Darknessin keikan lomassa palauttaa.

Harmin paikka. MM on livenä perhanan kova.
Minä Vaihdan Shure Vocal Master-kaapit toimivaan ja hyväkuntoiseen PodXT:n.
Bilharzia
02.03.2006 15:56:56
Ohan Monster Magnetilla jotain hyviä kappaleita. Elkee syökö niitä huumeita.
. Let's Born To Die
FrankComa
02.03.2006 16:50:42
Rock'n'Roll!!!
Give The Mule What He Wants!
carlos
02.03.2006 16:57:59
Rock'n'Roll!!!
I can't hide but I can run for miles.
mikko1
02.03.2006 17:36:30
Rock'n'Roll!!!
Jumina5/6
02.03.2006 17:56:46
Rock'n'Roll!!!

(Toivottavasti toipuu.)
Pissahammasta kolottaa. Olenko infrapunaniska?
etnopoju
02.03.2006 19:33:46

häh?

mä en ole koskaan tajunnut, että monster magnet olisi stoneria...? ehkä mä oon sit vaan kuullu ihan "vääriä" biisejä.
carlos
02.03.2006 19:47:43
häh?

mä en ole koskaan tajunnut, että monster magnet olisi stoneria...?

njoo.. Stoner on vissiin aika laaja käsite :)
offtopikiksi menee, mutta mielestäni vain kaikki Kyussin kaltainen on stoneria..
I can't hide but I can run for miles.
reos
02.03.2006 20:04:21
häh?

mä en ole koskaan tajunnut, että monster magnet olisi stoneria...? ehkä mä oon sit vaan kuullu ihan "vääriä" biisejä.

off topic, here we come.

Mikä on stoneria? Ja onko niillä genreillä sitte juurikaan väliä, rokimman puolen stoneria kait, en tiiä, en ajattele. Kuuntele TABbia.
katkeransuloinen
02.03.2006 22:56:47
Niin no, prosentuaalisesti addikteista äärimmäisen harva pääsee riippuvuudestaan eroon - meikäläiselle tämä ei ainakaan tullut yllätyksenä, lähinnä odotellut jotain tällaista. Ne harvat jotka pääsevät, keksivät tilalle jotain muuta (ok, olen katsellut liikaa Dr.Philiä) koska riippuvuuden jättäminen jättää tyhjiön ihmiseen.

Oli se sitten huumeet, alkoholi, musiikki, työ, seksi, mitä vaan. Ja off-topicci jatkuu. Toivottavasti DW pysyttelee pallolla vielä jonkusen aikaa, maailma olisi taas aavistuksen kehnompi ilman magneetteja.
"Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen."
0201222
02.03.2006 23:00:55
Joskus 60/70-luvulla stounerit oli pilviveikkoja, "get stoned"-replasta revitty juttu. Laulo se Hedrixkin "stonefree":sta. Nykyään STONER-joukkoon kuulumisen kriteerit lienevät korealainen sähkökitara ja PODI. =) It's only r n' r...
Jippi ky jee.
etnopoju
02.03.2006 23:38:49

mä jotenkin yhdistän stonerin sellaseen junnaavaan matalavireiseen särövallimeininkiin.

monster magnet on lähempänä mun mielestä jotain hard rockia.
Numbie
03.03.2006 00:20:01

mä jotenkin yhdistän stonerin sellaseen junnaavaan matalavireiseen särövallimeininkiin.

monster magnet on lähempänä mun mielestä jotain hard rockia.

No semmoistahan se vanhempi tuotanto onkin. Hard rockiksi voisi luonnehtia ainoastaan tuo uusinta levyäkin, eikä välttämättä sitäkään.
punk s blood
03.03.2006 00:58:58

Joskus 60/70-luvulla stounerit oli pilviveikkoja, "get stoned"-replasta revitty juttu. Laulo se Hedrixkin "stonefree":sta. Nykyään STONER-joukkoon kuulumisen kriteerit lienevät korealainen sähkökitara ja PODI. =) It's only r n' r...

Tähänhän sillä stoner-termillä viitataankin eli Monster Magnet voidaan laskea stoner-musiikiksi hyvinkin (hyvinkin höyryistä meininkiä ainakin alkuaikoina). Stoner sisältää monenlaista musiikkia, mutta tietty ulkomusiikillinen "tyyli" ja "juttu" siihen kuuluu. Laiskaa, valkoihoisten ja keskiluokkaisten bluesia.

Aika harvassa nuo stoner-bändit nykyään on...stoner on melkeimpä kirosana joillekin.
Desmond Jones
03.03.2006 11:20:49
Kyllä minäkin luulin, että kovemmista aineista eroon olisi jo päästy.

Ei kai sitä oikeen voi sanoi et "ei me olla kuivilla" missään haastatteluissa.

Stonerista tai monster magnetista mul ei oo mitään hajuakaan.
Hit me mama, sex my soul!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)