Aihe: Blue October (US)
1
Max-X
29.01.2008 17:17:54
yeah.. onko kukaan kuunnellut moista bändiä? eli tässä tarkoitetaan yhdysvaltalaista Blue Octoberia, ei brittiläistä!

Itse löysin bändin Radio Rockissa voimasoitossa olleen 'Hate Me'-sinkun kautta ja täytyy myöntää, että levy Foiled (2006) kolahti kovaa. Levyä leimaa mielestäni erittäin persoonalliset kappaleet, jotka erottuvat edukseen tämän päivän valtavirrasta. Tutkailin hieman historiaa ja havaitsin, että bändi on itse asiassa ollut pystyssä jo vuodesta 1995 asti.

Onko kenelläkään omakohtaisia kokemuksia/mielipiteitä Foiledia edeltävistä levyistä? Tai saa toki esittää mielipiteitä myös levystä 'Foiled' :)
"Mä en oo ikinä luottanu jätkiin jotka laulaa poppii" -Jone Nikula
ten
30.01.2008 11:15:28
Kyllähän toi Hate Me on ihan kelpo kappale. En nyt kuitenkaan menis väittämään että ihan hirveesti eroaa mistään valtavirrasta. Ihan siisti laulusoundi kyllä, mutta en usko että ostaisin levyä. Etenkään noitten Myspace-näytteiden perusteella. Hate Me on ihan okei, mutta noi muut ei ihan uppoa meikäläiselle. Vähän liikaa tollasta huokailua ja hönkimistä. Hate Me:tä lukuunottamatta tämä ei kyllä ole mitään rokkia.

MUNSTA!
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
Max-X
06.02.2008 18:17:47
hähää...

täytyy myöntää, että meni luu kurkkuun kun katsoin 'in to oceannin' videon youtubesta...

nelikymppiset Good Charlotet olivat hivenen liikaa minulle. no foiledilla on muutama mehukas kappale.
"Mä en oo ikinä luottanu jätkiin jotka laulaa poppii" -Jone Nikula
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)