Aihe: Wiidakko - Asiat joita et voi koskaan saavuttaa
1
Exhausted
17.01.2008 19:09:57

Lahdesta kotoisin olevan Wiidakko-yhtyeen toinen pitkäsoitto "Asiat joita et voi koskaan saavuttaa" julkaistaan 23.1. Sen voi nyt kuunnella bändin myspace-sivuilla kokonaan http://www.myspace.com/wiidakko

Jotenkin tuntuu että bändi on siirtynyt debyytistään hieman mahtipontisempaan ilmaisuun, unohtamatta kuitenkaan energistä meininkiä. Pohjat on muuten äänitetty livenä, mutta näin tiukasti yhteensoittavalta bändiltä sekin onnistuu.
arppah8
17.01.2008 20:59:40

On tiukka livebändi juu, yksi parhaita meitin baarissa näkemiäni keikkoja. Taisi olla eka kerta kun ostin levyn bändiltä keikan jälkeen, tosin kannet enää löytyvät kun tuo levy katosi levykeissin mukana johonkin tunturiin, prkl.
I rather be a jerk than being hip like you.
DieGr
17.01.2008 21:34:38 (muokattu 17.01.2008 21:35:15)
Tullut seurailtua Ääni ja vimma ajoilta asti näiden herrojen puuhia. Kerran livenä nähty ja vakuutti kyllä kovasti. Sopivaa apinointia. Myspacesta kun levyn pari kertaa pläräsin, niin kyllähän sielä osa biiseistä hieman täytteelle maistui mutta myös kovia ralleja tuntui seassa olevan.
Tarviiko aina vittuilla?... Me ollaan jo muutenki häviöllä.
Zigura
18.01.2008 12:34:45
980 Ongelmaa oli ensikosketukseni Wiidakkoon. Aluksi ei uponnut millään, mutta myöhemmin kappale ja yhtye alkoivat miellyttämään. Silent Alarmin aikaisen Bloc Partyn ja Gang of Fourin vaikutteet kuulostivat pelkästään positiiviselta. Mukavia kuomia kaiken lisäksi nuo Wiidakon kaverit, kun pariin otteeseen on törmännyt.

Toisaalta viime vuoden puolella radiossa soi usein Wiidakon biisi (nimi ei nyt tule millään mieleen), joka ei erityisemmin vakuuttanut. Tuli hiukan sellainen olo, että kappaleeseen on puoliväkisin sovitettu nykiviä rytmejä vokaaleihin. Kertsi on kuitenkin mainio.

Kaikesta huolimatta pidän siitä, että Suomessa tehdään tämän tyylistä musiikkia juuri suomenkielellä. Täytyypä kuunnella MySpacesta uutta levyä.
Se ei ole underground jos siinä lukee underground.
ten
23.01.2008 18:48:12
On kyllä aika hyvä tää uus levy. En oikeestaan edes innostunut ekasta levystä ikinä. Radiohitit (hitin?) kuulin, mutta ei oikein säväyttänyt. Joko tää on sitä mun sisäistä kasvua, tai sitten Wiidakko tekee vaan parempaa musaa nykyään. Voi olla tietysti molempiakin.

Ja "Niin"-kappale on ainakin tällä hetkelle ihan ylivoimasesti paras.

Morot vaan!
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)