Aihe: Terminaator
1
spitaalinen
08.01.2007 22:01:39 (muokattu 08.01.2007 22:03:02)
Yritin jo tuolla raskaamman musiikin puolella keskustella virolaisesta Terminaator-yhtyeestä, mutta keskustelu meni lähinnä vironkielen parjaamiseen.

Eli uusi yritys:

Terminaator on siis viron maineikkaimpia pitkän linjan rock-bändejä. Bändi täyttää ensi vuonna 20 vuotta ja on julkaissut kymmenkunta albumia.
Käykää tsekkaamassa kotisivut:

www.terminaator.ee

Kiinnostaisi ihan tietää löytyykö muita bändin diggaajia Suomesta. Itse käyn konserttimatkalla Virossa aina kun mahdollista. Mielestäni kovimpia live-bändejä ikinä! Jos diggaatte niin mukaan terminaator finnish supportiin ja konserttimatkalle.

Olen myös jo kauemman aikaa suunnitellut bändin hoitamista Suomeen keikalle!!
A.Starving
09.01.2007 03:42:21 (muokattu 09.01.2007 03:43:10)
Hehei, tämähän on tuttu Weeruskan musavisasta, pari kertaa siellä soinut kyseinen orkesteri.
Ihan hauskan kuuloista musiikkia. Vähän omituiselta tuo eestin kieli näin suomalaiseen korvaan kalskahtaa, kun melkeen luulee tajuavansa mitä lauletaan, mutta ei sitten kuitenkaan. Ei sillä että se varsinaisesti haittaisi jos musa toimii.
Kyllä mä varmaan tätä lähtisin livenä kuuntelemaan, jos Stadiin keikalle hommaat, vaikka levyt varmaan jäävätkin kaupan hyllyyn.
Ehdottomasti vain enemmän etelänaapurin bändejä tänne keikalle, Röövil ööbik? tuli nähtyä Belly's:ssä. Ihan hauska bänsi sekin, vaikka aika tukevassa humalassa setin vetelivätkin.
"Ah, fuck it, Dude. Let's go bowling."
jannu
09.01.2007 04:48:16 (muokattu 09.01.2007 04:52:22)
Oliks näillä semmonen biisi ku "Ma olen sutenöör" tms? No enhän minä mitään eestiä osaa, eli ei pysty tietään mikä se nimi lopulta oli. Muistelen vaan, että joskus teininä silloinen tyttöystävä soitti mulle tommosta biisiä ja kyllä se bändin nimeksi sanoi Terminaator.
"Smoking makes it easier to disappear in a puff of smoke. Start smoking today, be a ninja tomorrow!" -Tompsi
JCM
09.01.2007 10:07:32

..miten voikin bändin nimi aiheuttaa suunnatonta hilpeyttä ja vahvan ennakkoasenteen musaansa kohtaan.

Siis, koskaan en ole kyseistä bändiä kuullut, mutta haluaisin kuulla.

En vaan voi sille mitään, että bändin nimi aiheuttaa älyttömän reaktion niin fyysisesti kuin henkisesti. Ärsyttää sinänsä, kun ei ole kuullut koko bändiä:(
"Sama se sille olenko Drew Carey tai Baltz kunhan ei tarvitse enää tehdä mitään" - Tetsuo
carnation
09.01.2007 11:10:12
Yritin jo tuolla raskaamman musiikin puolella keskustella virolaisesta Terminaator-yhtyeestä, mutta keskustelu meni lähinnä vironkielen parjaamiseen.

No joo... mutta tarvitaanko tälle silti kahta erillistä ketjua?
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Harveys
10.01.2007 13:06:17
Terminaator teki hauskan coverin (Aja teenija) Hakulisen biisistä "Armeijan syvin olemus".
spitaalinen
10.01.2007 21:23:56
No joo... mutta tarvitaanko tälle silti kahta erillistä ketjua?

Ei tarvita, kyse on ennemminkin oikean forumin löytymisestä. My mistake!
spitaalinen
10.01.2007 21:30:03
Oliks näillä semmonen biisi ku "Ma olen sutenöör" tms? No enhän minä mitään eestiä osaa, eli ei pysty tietään mikä se nimi lopulta oli. Muistelen vaan, että joskus teininä silloinen tyttöystävä soitti mulle tommosta biisiä ja kyllä se bändin nimeksi sanoi Terminaator.

Ei vaan "Ma olen sutenöör" on virolaisen huumorirokkarin Onu Bellan kappale. Ehkäpä tyttönen soitti sulle kokoelmakasettia "KATE", jossa oli ks. biisi sekä myös Terminaatorin biisi "Ainult sina vöid mu maailma muuta". Mahdollinen teoria.

Mitä tulee bändin nimeen, niin bändiä perustaessa kundit olivat tollaisia 14v. teinejä ja sitten kun bändi alkoi saamaan nimeä ei vaihtaminen enää oikein käynyt.Laulaja Jaagup Kreem kuulemma ihan mieluusti nimeä vaihtaisi!

Minä kyllä pidän nimestä tai olen siihen ainakin kohta 15:ssä fanittamisvuodessa tottunut.:)
spitaalinen
10.01.2007 21:33:13

Ihan hauskan kuuloista musiikkia. Vähän omituiselta tuo eestin kieli näin suomalaiseen korvaan kalskahtaa, kun melkeen luulee tajuavansa mitä lauletaan, mutta ei sitten kuitenkaan. Ei sillä että se varsinaisesti haittaisi jos musa toimii.
Kyllä mä varmaan tätä lähtisin livenä kuuntelemaan, jos Stadiin keikalle hommaat, vaikka levyt varmaan jäävätkin kaupan hyllyyn.
Ehdottomasti vain enemmän etelänaapurin bändejä tänne keikalle, Röövil ööbik? tuli nähtyä Belly's:ssä. Ihan hauska bänsi sekin, vaikka aika tukevassa humalassa setin vetelivätkin.

Hauska kuulla! Virolaisista bändeistä ihan kiinnostava on esim. Kosmikud joka on tehnyt levyllisen K.Röyhkää viroksi. Raskaamalta puolelta löytyy esim. Metsatöll, melko suosittu myös Suomessa.
jannu
11.01.2007 02:54:38
Ei vaan "Ma olen sutenöör" on virolaisen huumorirokkarin Onu Bellan kappale. Ehkäpä tyttönen soitti sulle kokoelmakasettia "KATE", jossa oli ks. biisi sekä myös Terminaatorin biisi "Ainult sina vöid mu maailma muuta". Mahdollinen teoria.

Ahaa! Taidat olla eritäin oikeilla jäljillä. Itseasiassa nyt kun tämän kerroit, niin muistankin hämärästi tuon biisin joka on oikeasti sitä Terminaatoria.
"Smoking makes it easier to disappear in a puff of smoke. Start smoking today, be a ninja tomorrow!" -Tompsi
spitaalinen
23.02.2007 20:49:20
Terminaator finnish support kävi taas Tallinnassa konserttimatkalla, terveisiä vaan!!!

Bändi on kovassa vedossa, voin täysin pokkana väittää, että parasta liveä mitä rahalla saa! Tallinnan klubitouhu onkin sitten ihan toista; Rockskenen paikkojen puutteen vuoksi (Pieni maa, pienet kuviot) Terminaator tekee paljon keikkoja yökerhoissa, johon jengi ei tule niinkään tsekkaamaan bändiä vaan reuhaamaan muuten vaan....Aaarhh, tuntikausia teknojytinää ja pissiksiä, jotta näkee bändin!!

Terminaator Tavastialle!
spitaalinen
28.02.2008 17:58:34
Terminaator muuten juhlii 20 vuotis taivaltaan ja on julkaissut kokoelman "20". Tuplalevy kartoittaa hyvin bändin uraa ja kannattaa hankkia, mikäli Tallinnassa sattuu vierailemaan. Suosittelen!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)