Aihe: the john butler trio
1
badcompany
15.04.2008 11:44:14 (muokattu 15.04.2008 11:47:51)
tuli tossa viikonloppuna kyseisen poppoon keikka tv 2,olin itse löyty kuinka kova trio
tämä on ja muuten hyvän tuulista pop/rootfunk poljentoa.hyvää kitarointia mutta kovinman vaikutuksen teki poppoon basisti.katsoiko kukaan muu keikan?.
Skige
15.04.2008 13:11:59
Katsoin keikan, koska nimi oli jäänyt jostain mnettiin aikoinaan linkitetystä kovasta livevedosta mieleen. Oli kyllä mieletöntä meininkiä, meni suoraan ostoslistalle trion levyt. Mistähän olisi hyvä lähteä liikkeelle?
Tinmo
15.04.2008 15:04:43
Katottua tuli ja hianoo menoa oli. Se yks biisi etenkin, jossa liikuttiin hiton hienosti delta-bluesista reggaehen ja vielä intialaisiin sitar-fiilistelyihin, kaikki läp-steelillä. Kurkoa.
Jag
15.04.2008 16:26:31

Itsekin sattumalta katsoin. Erinomaista soittoa oli kyllä. Ensi kertaa yhtyeesta kuulin nyt. Tulevaisuus näyttää saako näiltä joskus hommattua jonkinlaista materiaalia omistukseenkin.
" toinen teoria on se että nykyisen (varmaan tuossa 90 luvun lopulla) tuli studioiden miksaus pöytiin sellainen "radio nova" nappi, jonka kaikkein rahanahnein tuottaja painoin pohjaa aina kun biisit nauhotettiin.. " - Trey
aasit
15.04.2008 22:19:26
Live Earth -lähetyksissä tuli itsekin bongattua silloin viime kesän aikaan tämä poppoo, leppoisaa meininkiä kieltämättä. Ja Zebra on helvetin kova biisi.

Levyistä suosittelisin ensimmäisenä tutustumaan Sunrise Over Sea -lättyyn. Sieltä löytyy mm. juuri se Zebra :)
Jebe-
16.04.2008 08:57:29 (muokattu 16.04.2008 08:59:49)
"Sunrise Over Sea" on hyvä levy lähteä liikkelle. Siinä on aika monta "hittibiisiä" mitä John & pojat veivaavat keikoillaankin.

Mutta uusin levy, "Grand National", on kyllä mun suosikkini. Levyllä mielestäni oikeastaan vaan yksi heikko biisi minkä skippaan. Ei vain Groovin' Slowlyn reggae-jumitus nappaa. Mutta muuten aivan loistava levy ja banjo ja läskibasso raikaa!

"Three" on kanssa ihan kuunneltava, mutta itselläni levy on ainakin jäänyt kahden uudemman pitkäsoiton jalkoihin.
Und hallo everyone I'm amazing check me out!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)